Gå til innhold

Hvor vanlig er liten blødning i uke 8?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lest litt rundt at mange sier at de fikk en liten blødning rundt når de egentlig skulle hatt mensen i uke 8. Har det skjedd noen av dere og ikke endt i SA/MA?

Kom plutselig litt rosa utflod i går kveld og så noen bittesmå mørkerøde, nesten sorte klumper, ikke større enn noen mm. Ingen smerter og ikke skjedd noe mer. Bør jeg være bekymret?

Anonymous poster hash: 154fc...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt bløning i uke: 6, 7 og 8. Var på ul i uke 8+4 og så et lite hjerte:-) Har også væt plaget med brun utflod. Gyn har fulgt godt opp og mente dette skulle gå bra selvom man ikke har noen grantier selvfølgelig. Vet ikke om dette hjalp, men det er mine erfaringer og i dag er jeg nesten 10 uker på vei.



Anonymous poster hash: 0e8e3...dfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødning i uke 8, når jeg skulle hatt menstruasjon til vanlig. Alt gikk bra.

Anonymous poster hash: 2eaee...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde flere ganger i 1.trimester. Aldri så mye at det kom i trusa, men nok til at det var rødt på papiret etter dobesøk. Aldri magesmerter. Tok blodprøver hvor de målte hcg i uke 5 og var på ultralyd i uke 7 pga det. Fikk aldri noe svar på hvorfor jeg blødde, annet enn at legen sa det var vanlig for noen. Er snart 30 uker på veg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt hele 1 trimester, og litt uti 2.trimester. Var slik at det viste på bindet. Målte hcg nivå med blodprøver. Dette var pga. veldig ømfintlig livmorhals. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres beroligende ut, takk. Bestilt UL i uke 12, da gidder jeg ikke fremskynde det med mindre det skulle skje noe mer.

Anonymous poster hash: 154fc...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over en fjerdedel av kvinner blør litt under første trimester uten at det ar noe galt.

Blør du i morgen og det øker på, bør du snarest ta en tur til lege. Stopper det opp eller du blør minimalt i morgen kan du sikkert vente til uke 12.

Det mest sansynlige er nok at dette går bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) Mer positivt innstilt nå...

Anonymous poster hash: 154fc...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...