Gå til innhold

Søke om ks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg søke om ks da jeg hadde haste ks på førstemann? Syns denne fødselen var veldig tøff og sliter mye med angst i forhold til dette. Noen som har hatt haste ks først og fått innvilget planlagt ks på nr 2?

Anonymous poster hash: 3cae7...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var akkurat en tråd om dette å søke om ks, bla en eller to sider tilbake så finner du den nok :)

Siden du har hatt ks tidligere er det lettere for deg å få det gang nr. 2 også :) Lykke til :)



Anonymous poster hash: fbe43...345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd nr. 1249222944930 om dette emnet på en måned???

Det går an å bla LITT. Disse hysteriske damene som ikke tør føde vanlig lager tråder om dette annenhver dag. Blir litt lei!



Anonymous poster hash: 8d082...68b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS! Ikke ta deg nær av surmagede kommentarer fra KG-brukere!

Jeg forstår deg godt - hadde akutt KS med første (var egentlig engstelig for fødsel allerede før dette) og opplevelsen føltes skremmende. Ønsket derfor å ta litt kontroll selv ved fødsel nr 2, og søkte om KS, som jeg fikk innvilget denne uken (hurra!). Snakk med fødeavdelingen direkte, se om de kan sette opp samtale. Om de ikke vil det så gå via fastlege:) dette ordner seg:)

Anonymous poster hash: d6302...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS! Ikke ta deg nær av surmagede kommentarer fra KG-brukere!

Jeg forstår deg godt - hadde akutt KS med første (var egentlig engstelig for fødsel allerede før dette) og opplevelsen føltes skremmende. Ønsket derfor å ta litt kontroll selv ved fødsel nr 2, og søkte om KS, som jeg fikk innvilget denne uken (hurra!). Snakk med fødeavdelingen direkte, se om de kan sette opp samtale. Om de ikke vil det så gå via fastlege:) dette ordner seg:)

Anonymous poster hash: d6302...938

Tusen takk :hug: så godt det ordnet seg for deg :)

Anonymous poster hash: 3cae7...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd nr. 1249222944930 om dette emnet på en måned???

Det går an å bla LITT. Disse hysteriske damene som ikke tør føde vanlig lager tråder om dette annenhver dag. Blir litt lei!

Anonymous poster hash: 8d082...68b

Så frekk du er! Folk har lov til å lage tråder om det de vil! Og jeg har akkurat informert henne om den tråden, så du slipper å gjenta det å være frekk!

Anonymous poster hash: fbe43...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...