Gå til innhold

Blødning etter fødsel 6 uker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå seks uker siden jeg fødte og jeg blødde frem til i helgen. Da gikk det var blod til lysebrun utflod og igår ble det mørkebrun utflod. I natt begynte jeg igjen og blø helt frisk.. Hvor lenge er det vanlig og blø?Tok første minipilla idag om det endrer saken mik noe, selv om blødningene begynte før denne ble tatt.

Anonymous poster hash: a2d8b...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde ca to mnd og litt til og fra de siste ukene. Jeg begynte ikke med pillene da, ventet til mensen kom.

Edit: husket feil, blødde i en mnd.

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en blødning igjen etter 6 uker jeg også. Jeg fikk høre det var skorpen som hadde løsnet :)
Det er litt forskjellig når den kommer.
Det kan også være mensen, fullammer du? Det kan også være pillene som gir deg litt mellomblødninger.
Uansett ikke noe farlig :)



Anonymous poster hash: 674dd...a39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillene startet jeg jo på idag etter blødningen kom. Fullammer ikke. Flaske 3 ganger om dagen:)

Anonymous poster hash: a2d8b...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillene startet jeg jo på idag etter blødningen kom. Fullammer ikke. Flaske 3 ganger om dagen:)

Anonymous poster hash: a2d8b...0d3

Det fikk jeg også :) Fikk en blødning med en gang jeg startet på pillen. Det er helt normalt å få litt mellomblødninger om man starter på prevensjon.

Det kan også være mensen. Det er jo ikke sikkert det har noe med pillene i det heletatt.

Anonymous poster hash: 674dd...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blør jeg ikke mer, men litt blod på papiret eller i bindet innimellom. Ellers veldig mørk utflod

Anonymous poster hash: a2d8b...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...