Gå til innhold

Vinterpose - helt grønn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvor lenge kan et barn bruke vinterpose? Kan vinterpose brukes til både i bag og sportsdel? Eller er det eget vinterpose for 0-6 måneder, og fra 6 til 3 år? Hvis man skal ha vinterpose i barnevogn - er bredde 53 cm for liten?

Super Viking Emmaljunga.

Takk :D



Anonymous poster hash: c4aae...410
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan bruke det så lenge man bruker vogn og det er vinter :)

Den vi har er fra 0 til 5 år, mens andre poser har andre lengder. Den vi har har en forlengerdel. Den passer i vår emmaljunga edge duo bag. Skal og passe i sportsdelen.

Er en easygrow.

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksi Urban posen er det med forlenger del på, så den kan brukes til barnet er 6 år :) Har tilbud på den på flust nå vet jeg :)



Anonymous poster hash: 42191...57d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyd med voksi Urban. Den kan brukes i bag og sportsdelen. Når den er for liten til babyen, kan den forlenges til barnet :-)

Anonymous poster hash: 64ba5...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det voksi urban på meg og tusen takk for hjelpen !

Anonymous poster hash: c4aae...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at grønnfargen ikke nødvendigvis har så mye å si mtp kulde og hvor varm den er.

Anonymous poster hash: d85e0...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at grønnfargen ikke nødvendigvis har så mye å si mtp kulde og hvor varm den er.

Anonymous poster hash: d85e0...d02

Var det ironisk ment eller skjønner du ikke uttrykket "helt grønn"? :P

Jeg har valgt meg Voksi Urban. Falt for fargen og pingvinen og når den er best i test og blir anbefalt av så mange må det jo bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ironisk ment eller skjønner du ikke uttrykket "helt grønn"? :P

Jeg har valgt meg Voksi Urban. Falt for fargen og pingvinen og når den er best i test og blir anbefalt av så mange må det jo bli bra :)

Jeg skjønner at dersom man skriver "helt grønn" i samme stening som vognpose, betyr det grønn vognpose. Dersom man mente seg selv, skulle man selvsagt skrevet "jeg er helt grønn på vognposer".

Anonymous poster hash: d85e0...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dersom man skriver "helt grønn" i samme stening som vognpose, betyr det grønn vognpose. Dersom man mente seg selv, skulle man selvsagt skrevet "jeg er helt grønn på vognposer".

Anonymous poster hash: d85e0...d02

Jeg tror ikke så mange tror at fargen på vognposen har noe å si for noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dersom man skriver "helt grønn" i samme stening som vognpose, betyr det grønn vognpose. Dersom man mente seg selv, skulle man selvsagt skrevet "jeg er helt grønn på vognposer".

Anonymous poster hash: d85e0...d02

Ah, så du skulle bare gjemme deg bak AB og skrive helt unødvendige innlegg for å provosere på en måte som ikke finnes humoristisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at grønnfargen ikke nødvendigvis har så mye å si mtp kulde og hvor varm den er.

Anonymous poster hash: d85e0...d02

TS her !

Hihi! Ironisk ment ja! Ikke grønn farge ;) Sweet you!

Anonymous poster hash: c4aae...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så du skulle bare gjemme deg bak AB og skrive helt unødvendige innlegg for å provosere på en måte som ikke finnes humorist

jaja, noen er så nøye på det :) Poenget er at man forstår ;)

Anonymous poster hash: c4aae...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler veldig EasyGrow, er det jeg har :) Jeg syns at det er mest praktisk med åpning på midten, ikke på siden som Voksi Urban har. http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/453941%5B4%5D

Anonymous poster hash: b8772...83a

TS her :)

Takk for tipset! - jeg tenker ikke på grønn - altså jeg er helt grønn på vognposer men fargen blir selvsagt en jeg smelter for :)

Anonymous poster hash: c4aae...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...