Gå til innhold

Noen som så på unge mødre i dag?


MockingJay

Anbefalte innlegg

Så tilfeldigvis en gammel episode av unge mødre på fem idag, hvor hun ene med tvillinger er med.

I denne episoden ligger altså de to tvillingguttene på fem måneder under babygymmen å leker. Så ser man at de er tydelig slitne også begynner de å gråte. Ikke sutring, men skikkelig gråt. Også sitter hun bare å ser på at de gråter. Rikker ikke en mine engang, bare ser olmt på de. De filmer (noe som jeg synes er en evighet pga gråten) en god stund at hun bare sitter der og ser, også klipper de bort til neste "scene".

Synes det var horribelt! Hvorfor tok hun dem ikke opp? Siden de er to? Man kan vel trøste to babyer? Skjønner ikke helt greia her, det virket ikke som om hun ville skjule at hun ikke brydde seg heller. Ikke at jeg vet hvordan hun skulle bortforklare det, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så tilfeldigvis en gammel episode av unge mødre på fem idag, hvor hun ene med tvillinger er med.

I denne episoden ligger altså de to tvillingguttene på fem måneder under babygymmen å leker. Så ser man at de er tydelig slitne også begynner de å gråte. Ikke sutring, men skikkelig gråt. Også sitter hun bare å ser på at de gråter. Rikker ikke en mine engang, bare ser olmt på de. De filmer (noe som jeg synes er en evighet pga gråten) en god stund at hun bare sitter der og ser, også klipper de bort til neste "scene".

Synes det var horribelt! Hvorfor tok hun dem ikke opp? Siden de er to? Man kan vel trøste to babyer? Skjønner ikke helt greia her, det virket ikke som om hun ville skjule at hun ikke brydde seg heller. Ikke at jeg vet hvordan hun skulle bortforklare det, men likevel.

Den norske eller danske versjonen?

Jeg husker at ei som hadde tvillinger i Danmark, satte barna så mye i en sånn vippestol at de lå etter med utviklingen. Kanskje det var samme dame?

Anonymous poster hash: b2b27...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske eller danske versjonen?

Jeg husker at ei som hadde tvillinger i Danmark, satte barna så mye i en sånn vippestol at de lå etter med utviklingen. Kanskje det var samme dame?

Anonymous poster hash: b2b27...dc0

Nei, hun er var norsk:p

Men det finnes vel flere av samme sorten, i alle fall på den danske versjonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg ikke ser disse programmene, for å si det sånn. Har sett et par-tre, i hovedsak fordi 13-åringen(!) min så gjerne vil se det. Synes det er 98% tragisk. Jeg vil helst ikke vite at det finnes slike mødre. Jeg kan ikke fatte og begripe at det skal gjøres underholdning av jentunger som åpenbart ikke er modne nok til å være foreldre.

(Når det er sagt - jeg så et par hederlige unntak.)

At min egen purunge tenåring vil se disse programmene, tar jeg nærmest som et nederlag hva angår min egen barneoppdragelse… Skjønt det er babyene hun vil se, hun har et stort hjerte for babyer.



Anonymous poster hash: a519b...a4e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...