Gå til innhold

Hva syntes dere menn er deilig at vi damer gjør i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Andrea93

Menn har så jævlig dårlig smak..griser hele gjengen. Hvordan får dere noen til å ligge med dere? Voldtekt?

Anonymous poster hash: 109b2...e8d

I alle dager for en kommentar?

Jeg er jente, og har ikke sett noe i tråden her som er hverken grisete eller unormalt å tenne på. Tenner på mye av det av det selv. Er du alltid så nedlatende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At dere ringer typen mens vi tar dere bakfra .

Anonymous poster hash: f7a43...89e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har så jævlig dårlig smak..griser hele gjengen. Hvordan får dere noen til å ligge med dere? Voldtekt?

Anonymous poster hash: 109b2...e8d

kan du forklare hva som er grisete?

Anonymous poster hash: 20da4...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blowjobs er super awesome og han man støter mot og ikke bare ligger der. Og litt små stønner lyder er også deilig.

Squirtere har jeg aldri vært ute for med det hadde vært deilig det også.

Tro meg, finnes ingen bedre følelse når du først hører, kjenner og ser at kvinnen ligger og nyter alt du gjør med henne for så og kjenne at det spruter litt overalt pga henne, det er nok den beste seksuelle følelsen man kan opppnå i mine øyne. Får jo jævlig mye selvtillit i senga når du vet du har fått en kvinne til å sprute for da vet du at du har gjort noe riktig :P

Anonymous poster hash: e7145...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Tro meg, finnes ingen bedre følelse når du først hører, kjenner og ser at kvinnen ligger og nyter alt du gjør med henne for så og kjenne at det spruter litt overalt pga henne, det er nok den beste seksuelle følelsen man kan opppnå i mine øyne. Får jo jævlig mye selvtillit i senga når du vet du har fått en kvinne til å sprute for da vet du at du har gjort noe riktig :P

Anonymous poster hash: e7145...379

Ja det kan tenkes at et er super deilig. Håper jeg møte en slik dame en gang. Hørt orgasmen skal være ganske intens og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

At dere tar litt kontrollen. Jeg tenner veldig av å være litt hjelpesløs og la dama styre meg.

Kle gjerne på meg noen dameklær også :)

Ja, jeg vet at jeg er kinky og perv!

Mmmm, ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Kjæresten liker ekstra at jeg har på meg noe fint sexyundertøy så han kan tenke seg til hva som er under. Spenningen i å ta det av meg. og komme til det aller helligste :fnise: Og dirtytalk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten liker ekstra at jeg har på meg noe fint sexyundertøy så han kan tenke seg til hva som er under. Spenningen i å ta det av meg. og komme til det aller helligste :fnise: Og dirtytalk :)

:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere er lidenskapelige, aktive, nærmest desperate, gir tilbakemelding på hva dere liker og ikke og tydelig viser at dere setter pris på hva som foregår.

:)

Kan du utdype det jeg fremhevet i teksten?

Når ble desperat sexy?

Desperat bruker mine guttevenner som skjellsord når de baksnakker jenter de ikke liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Kan du utdype det jeg fremhevet i teksten?

Når ble desperat sexy?

Desperat bruker mine guttevenner som skjellsord når de baksnakker jenter de ikke liker.

Tja...

Det har sammenheng med de andre tingene jeg nevnte. At hun ikke får det fort nok eller nok forøvrig. At hun nærmest tigger, noe jeg forøvrig har opplevd når jeg selv har vært sliten og hun har vært umettelig. Kult det. Men nå snakker jeg altså om desperasjon innenfor soverommet.

Desperasjon utenfor soverommet er noe annet. Det kan være slitsomt. Personlig synes jeg egentlig det er kult når en jente viser at hun virkelig liker meg da. Skal litt til før jeg oppfatter noen som desperat egentlig. Vet ikke om det var en særlig god forklaring. Orker ikke være altfor grafisk eller personlig her inne. Kanskje desperat var et dårlig ord.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...