Gå til innhold

Når fikk du mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå 12 uker på veg og gleder meg til å få mage :)

Når begynte din mage å synes? Å når kunne man se den igjennom klær? :)



Anonymous poster hash: d081a...01a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I første svangerskap rundt uke 20

I andre svangerskap ca uke 14



Anonymous poster hash: ae0d0...234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 18 uker, og magen har blitt større, men jeg ser bare småfeit ut... Ikke noen gravidmage-form enda...



Anonymous poster hash: 9a55d...ce0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 25 ca :)
Men følte meg veldig oppblåst før den tid så følte meg veldig "stor", men ingen så jeg var gravid før jeg var rundt uke 30 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-16 uker :) men så mest feit ut :P

Anonymous poster hash: bf633...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. gang: uke 20

2. gang: uke 15-16

3. gang: uke 13-14

Merket jo at magen vokste før dette, blir oppblåst med en gang, men det var nok ikke synlig for omverdenen (hvis de ikke visste om det) og gjennom klærne før dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 18 kom en bitteliten kul, var liten frem til uke 35 eller noe.. Da eksploderte den :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt uke 20 kunne den så vidt skimtes for andre gjennom genseren. Etter hvert som den vokste så jeg egentlog bare tykk ut. Er først nå den siste uka (er i uke 29) at jeg synes den begynner å få gravid-form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tok helt av i uke 15 syns jeg, da syntes det godt at jeg var gravid og ikke bare tjukk.

Nå i uke 23 får jeg ikke igjen noen jakker lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt hva du mener med mage. Måtte begynne med hårstrikk i bukseknappen rundt uke 12 første gang, og kunne da se selv at magen hadde blitt litt større uten klær. Dette skjedde kanskje fire uker tidligere andre gang. Men gravidmage, sånn at fremmede kunne skjønne at jeg var gravid, kom først en stund etter uke 20. Hadde mao. en lengre periode hvor jeg bare følte meg lett tykkfallen andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifta meg da jeg var 20 uker på vei med førstemann og hadde flat mage da husker jeg. Men den kom frem på kveldene til å begynne med.

Ble gravid igjen 9 mndr etter at førstemann ble født og da kom magen rundt 14-15 uker, var vel rimelig slapt inni der fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskap rundt uke 20

I andre svangerskap ca uke 14

Anonymous poster hash: ae0d0...234

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er min første graviditet, og undt uke 12 var det veldig godt synlig for meg - jeg gikk til innkjøp av mammabukser allerede da fordi buksene jeg hadde ble alt for ubehageleige. Men jeg vet ikke om andre så det like tydelig. Nå er jeg 17+2 og har VELDIG tydelig mage. Neste så jeg lurer på om det er to der inne, har ikke vært på ultralyd enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første graviditet, og undt uke 12 var det veldig godt synlig for meg - jeg gikk til innkjøp av mammabukser allerede da fordi buksene jeg hadde ble alt for ubehageleige. Men jeg vet ikke om andre så det like tydelig. Nå er jeg 17+2 og har VELDIG tydelig mage. Neste så jeg lurer på om det er to der inne, har ikke vært på ultralyd enda :fnise:

Spennende! Når skal du på ultralyd? :)

Anonymous poster hash: d081a...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Når skal du på ultralyd? :)

Anonymous poster hash: d081a...01a

Om en uke. Blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde veldig smal midje og helt flat mage før graviditeten, og la på meg 18 kg som for det meste var mage. Var ingen tvil om tilstanden i uke 13. Og det passet jo bra med 3 mnd-regelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...