Gå til innhold

Begynner jeg å bli gammel? Føler jeg forfaller...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan føler man seg som 50? :klo:

Jeg kunne veldig godt tenke meg å vite det kjenner jeg....

Du er 33, du er egentlig på ditt aller vakreste nå... du er trygg og voksen nå....og du føler deg gammel.

Hør her, jeg er 50 og jeg føler meg ikke gammel overhodet.

Vel, når man er 50 føler man vel at man ikke er 33 lenger?

Haha, det var ikke meningen å tråkke på noen, men jeg prøvde å illustrere at jeg nå er snart 33 år, og at jeg ikke føler meg så ung og sprek med de på 20, men jeg er jo heller ikke så gammel som en på 50?

Hadde jeg vært 33 og sett ut som og hatt energien til en på 50, så ville jo det vært rart?

Anonymous poster hash: f53cb...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Vel, når man er 50 føler man vel at man ikke er 33 lenger? Haha, det var ikke meningen å tråkke på noen, men jeg prøvde å illustrere at jeg nå er snart 33 år, og at jeg ikke føler meg så ung og sprek med de på 20, men jeg er jo heller ikke så gammel som en på 50?Hadde jeg vært 33 og sett ut som og hatt energien til en på 50, så ville jo det vært rart? Anonymous poster hash: f53cb...43c

Uansett alder så tenker en seg at en alder som er 20 år mer er gammelt inntil du når det nye tallet så er det 20 år til som er gammelt.

Da jeg var 15 var jo 25 steingammelt.

Man er jo fremdeles den samme personen bare noe livsserfaring klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vel, når man er 50 føler man vel at man ikke er 33 lenger?

Haha, det var ikke meningen å tråkke på noen, men jeg prøvde å illustrere at jeg nå er snart 33 år, og at jeg ikke føler meg så ung og sprek med de på 20, men jeg er jo heller ikke så gammel som en på 50?

Hadde jeg vært 33 og sett ut som og hatt energien til en på 50, så ville jo det vært rart?

Anonymous poster hash: f53cb...43c

Jeg begyner nok å tro du bør starte med å riste litt i dine egne forestillinger jeg.

Selvsagt vil du ikke se øyaktig ut som 33 når de neste 17 årene i ditt liv er tilbakelagt, men hvor i all verden får du det fra at du vil miste så mye energi ? Det forstår jeg faktisk ikke helt... det tror jeg du må forklare meg.

Kan du ikke være så grei at du gidder forklare meg det?

Edit: Pisket tilbake en bokstav som unnslapp i første omgang.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er kanskje ikke så lurt å lufte slike ting blant folk hvor mange er eldre enn deg, hvis du er ute etter sympati. ;) Selv er jeg 41 og tenker jo at du er stupheldig. Jeg skulle gjerne vært 33! Men aksepterer at jeg er det jeg er. Man må bare godta realitetene og føle seg så ung som man kan og vil. Jeg tenker at jeg ser ung ut for alderen, og da tror jeg det blir litt selvoppfyllende profeti også. Det med tennene har jeg også tenkt på om meg selv. Men vi har jo muligheten til å bleke dem, så det er faktisk ingen krise. Tenk på mennesker som er lam eller brannskadd. I forhold til dem er vi superheldige.



Anonymous poster hash: f9872...0ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...