Gå til innhold

Når sluttet "mensensmertene"?


Blåbært

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i min 13. uke, og plages fortsatt veldig med disse menssmertene og mensmurringene. De forverres spesielt hvis jeg har på trang bukse eller truse, eller hvis buksa legger seg "feil" og borer seg inn i magen.

Er dette noe som vil fortsette resten av svangerskapet? Det er første gang jeg er gravid, så har jo naturlig nok aldri vært borti dette før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil nok komme å gå etterhvert som magen strekker seg.



Anonymous poster hash: 6f13f...e8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, husker ikke helt når det ga seg, men hos meg ga det seg hvertfall etter hvert. Mulig det ikke gjør det for alle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det til og fra hele svangerskapet. Ring legen om det blir vondt og ikke bare plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det til og fra hele svangerskapet. Ring legen om det blir vondt og ikke bare plagsomt.

Det er jo vondt, men ikke mer vondt enn jeg har hatt tidligere i svangerskapet. Har hatt det sånn stort sett hele tiden. Kjennes ut som om mensen er like rundt hjørnet. Det pleier å gå seg til hvis jeg fjerner alt som strammer, og slapper av og sover litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv hatt det av og på gjennom hele svangerskapet. Dette er min andre graviditet og er nå i uke 32 og jeg kjenner at de murringene har trappet litt mer opp igjen i det siste.



Anonymous poster hash: d1a4d...9c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg er bare i uke 6 og holder allerede på å bli sprø av stikkingen og murringen, og så kan jeg altså risikere at det holder på i 36 uker til :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg er bare i uke 6 og holder allerede på å bli sprø av stikkingen og murringen, og så kan jeg altså risikere at det holder på i 36 uker til :sjokkert:

Hei,

Jeg er nå i uke 10, og hos meg hat det begynt å roe seg. Det kan fortsatt stikke og murre litt innimellom, men ikke så mye og intenst som i tidligere uker. :)

Gratulerer med graviditeten forresten! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...