AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #61 Skrevet 26. februar 2014 Ja jeg er ikke mann fordi jeg ikke liker en enkelt ting.. Heldigvis er jeg ikke av den patetiske typen som lar damer sette definisjonen på hva og hvem som er mannAnonymous poster hash: bfdcd...c29 Jeg sa da aldri at man ikke er en mann om man ikke liker det? Anonymous poster hash: 63859...249
Fuckman1983 Skrevet 26. februar 2014 #62 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er ei jente som nylig oppdaget mitt skjulte "talent". Jeg er en squirter... Faen. Det skjedde en gang for en stund siden mens jeg onanerte, men siden da har det skjedd igjen og igjen! Det er veldig deilig, men jeg vet det blir flaut om det skulle skje med en mann. Jeg har prøvd å holde det tilbake, men det er ikke så lett uten å stoppe stimulien. Skal jeg si ifra i forveien at det kan eksplodere eller overraske han og bare håpe på en positiv reaksjon? Og hvor vanlig er det egentlig å tenne på det? Blir jo fort mye søl.. Åh haha jeg er egentlig livredd for at det skal være kjempeekkelt for framtidige partnere. Personlig elsker jeg det. Ingen ting er bedre enn å blir søkkvåt fra en squirtende kvinne. Når kvinner overrasker meg med det, får de en pluss i boka
Sjokoladenøtt Skrevet 26. februar 2014 #63 Skrevet 26. februar 2014 Du er heldig som kan squirte Er det noen stillinger det er lettere å få sånne orgasmer i enn andre ? Tror nok det kommer an på personen Bare to hittil som har klart det uten å bruke hender Som oftest enklere hvis jenta er på toppen for da kan hun posisjonere seg slik det blir lettere å få orgasme.
volvo22 Skrevet 26. februar 2014 #64 Skrevet 26. februar 2014 Tror nok det kommer an på personen Bare to hittil som har klart det uten å bruke hender Som oftest enklere hvis jenta er på toppen for da kan hun posisjonere seg slik det blir lettere å få orgasme. Ikke dumt for gutten heller at hun er på toppen da,så kan han få spruten over seg....
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #65 Skrevet 26. februar 2014 Hva er squirting? Anonymous poster hash: 36073...454
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå