Gå til innhold

Squirting ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som nylig oppdaget mitt skjulte "talent". Jeg er en squirter... Faen.

Det skjedde en gang for en stund siden mens jeg onanerte, men siden da har det skjedd igjen og igjen! Det er veldig deilig, men jeg vet det blir flaut om det skulle skje med en mann. Jeg har prøvd å holde det tilbake, men det er ikke så lett uten å stoppe stimulien.

Skal jeg si ifra i forveien at det kan eksplodere eller overraske han og bare håpe på en positiv reaksjon? Og hvor vanlig er det egentlig å tenne på det? Blir jo fort mye søl.. Åh haha jeg er egentlig livredd for at det skal være kjempeekkelt for framtidige partnere

Anonymous poster hash: 9dccc...7d0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror de fleste menn liker det.

Anonymous poster hash: 63859...249
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet om mange gutter som ikke liker det, og syns det er ekkelt. Jeg ville spurt han før jeg gjorde det, noen blir veldig avtent av det.

Anonymous poster hash: db3b1...c5e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet om mange gutter som ikke liker det, og syns det er ekkelt. Jeg ville spurt han før jeg gjorde det, noen blir veldig avtent av det.

Gutter ja.

Ts skrev mann.

• Liker 5
Skrevet

Oppdaget det samme for 1 mnd siden. Eller han oppdaget. Det var nesten første gang vi hadde sex. Det ble vått overalt. Han sier han syns det er dritkult.

Anonymous poster hash: 71b7d...505

Skrevet

Gutter ja.

Ts skrev mann.

Ts her :) Jeg mener menn i 20-års alderen da ikke menn på 49 bare så det er sagt

Skrevet

Gutter ja.

Ts skrev mann.

Jaja, gutter/menn, same shit.

Skrevet

Det jeg er redd for er at jeg ikke kan kontrollere det. Så da blir jo alternativet at det ikke blir noe sex i det hele tatt ://

-ts

Skrevet

Det jeg er redd for er at jeg ikke kan kontrollere det. Så da blir jo alternativet at det ikke blir noe sex i det hele tatt ://

-ts

Du får nevne det for fyren, og om han synes det er ekkelt så passer dere rett og slett ikke sammen.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis det ikke blir no' sex fordi han synes det er ekkelt at du squirter, så har du helt feil mann for deg og ham må du bytte.

Ferdig snakka.

• Liker 6
Skrevet

Squirting er SEXY!

Hvorfor? Fordi det er en bekreftelse at jenta har kommet, noe man er helt sikker på siden man får en "fysisk" bevis på det.

Ofte er menn usikre på om jenta har kommet, og spør da jenta om "kom du" jenta sier alltid ja, men guttene er aldri helt sikre.

Anonymous poster hash: 8fdd4...865
  • Liker 1
Skrevet

Squirting er SEXY!

Hvorfor? Fordi det er en bekreftelse at jenta har kommet, noe man er helt sikker på siden man får en "fysisk" bevis på det.

Ofte er menn usikre på om jenta har kommet, og spør da jenta om "kom du" jenta sier alltid ja, men guttene er aldri helt sikre.

Mange kommer ikke selvom de squirter. Så det du sier er helt feil. :)

• Liker 2
Skrevet

Squrting er deilig! Det er noe de fleste menn liker :) Jeg elsker det når dama mi spruter, for da vet jeg at jeg hvertfall har gjort en god nok innsats :P Om noen synes det er ekkelt kan du si : det er jo ikke mer ekkelt det enn når dere gutter spruter.. For det er det jo ikke. det er like naturlig :) De fleste jenter kan sprute, hvertfall det jeg har erfart men ikke alle kan det hver gang. Om du spruter hver gang er det jo bare hot! Jeg har ikke noe imot det og få en sprut i trynet av dama mi når jeg sleiker hun liksom :)

Anonymous poster hash: a883f...c8f
Skrevet

Min erfaring er at 4 av 5 menn synes det sexy og deilig. Og treffer du på han siste er det vel like greit å avklare tidlig at dere ikke passer sammen.

Anonymous poster hash: 86768...ccc
Skrevet

Svært mange menn (sannsynligvis de fleste) elsker det.

Anonymous poster hash: f5402...86d
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Squirting er SEXY!

Nix.

Noen squirter før de kommer, og ikke alle squirter hver gang... and the list goes on.

Det du sier er desverre en utbredt feiloppfatning.

Skrevet

Hvorfor er squirting ekkelt hos kvinner men hos men er det helt naturlig -.- mannfolk altså!!

Anonymous poster hash: 85ecb...0c1
Skrevet

Syns det er sexy.

Skrevet

Hvorfor er squirting ekkelt hos kvinner men hos men er det helt naturlig -.- mannfolk altså!!

Fordi squirting er urin. Dama pisser på seg pga muskelspasmer. Lite delikat.

Anonymous poster hash: 34394...557

• Liker 4
Skrevet

Mange kommer ikke selvom de squirter. Så det du sier er helt feil. :)

selvsagt er det mange som kommer selv om de ikke squirter.

Det jeg mente var, da er gutten/mannen helt sikker på at du har kommet, og føler seg stolt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...