AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #41 Skrevet 5. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Anonymous poster hash: 34394...557 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #42 Skrevet 5. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Anonymous poster hash: 34394...557 Da regner jeg med du har valide kilder som understøtter den påstanden? For noe sier meg at du ikke har noen egenerfaring å gå ut ifra Anonymous poster hash: f0b01...2ca
TLKH Skrevet 5. februar 2014 #43 Skrevet 5. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Anonymous poster hash: 34394...557 Må spørre meg samme om det selv, her kommer det fra en utdannet fagpersonell og sier det stikk motsatte at det IKKE! er urin, men at det kommer ut fra urinrøret. Det er som og si at sperm er urin det da, jaja fargen er annerledes og betydelig mye tykkere, men det kommer ut fra samme hullet som gutter pisser? Hallo nå må du gjøre litt research før du besvarer ting her alltså.. Link under forresten! http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/761519120
Betta123 Skrevet 6. februar 2014 #44 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er selv dame, skulle ønske jeg klarte å squirte! syns det er suuuuperhot. Mange ganger har eg "følt" at det var rett før jeg skulle squirte, selv om jeg aldri har gjort det. vet ikke hvorfor men det føles bare slik! Og da sier jeg alltid ifra til kjæresten min og han blir veldig tent og VIL at jeg skal få til å sprute på han... love it! Du er heldig 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. februar 2014 #45 Skrevet 6. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Anonymous poster hash: 34394...557 Ja vel, vennen.... Enhver får leve salig i sin tro (akkurat som grisen). Det mangler 'litt' på erfaringssiden tror jeg, men det plager meg betraktelig mye mindre enn det kanskje burde plage deg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #46 Skrevet 6. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Føler litt synd på dere som er så lite opplyst Men men får håpe du er ung så du har god tid Anonymous poster hash: 2ecf1...6e8
Guy Fawkes Skrevet 7. februar 2014 #47 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er ei jente som nylig oppdaget mitt skjulte "talent". Jeg er en squirter... Faen. Det skjedde en gang for en stund siden mens jeg onanerte, men siden da har det skjedd igjen og igjen! Det er veldig deilig, men jeg vet det blir flaut om det skulle skje med en mann. Jeg har prøvd å holde det tilbake, men det er ikke så lett uten å stoppe stimulien. Skal jeg si ifra i forveien at det kan eksplodere eller overraske han og bare håpe på en positiv reaksjon? Og hvor vanlig er det egentlig å tenne på det? Blir jo fort mye søl.. Åh haha jeg er egentlig livredd for at det skal være kjempeekkelt for framtidige partnere Anonymous poster hash: 9dccc...7d0 Dette er som med alt annet innen sex noen liker det andre ikke. Personlig synes jeg det er det hotteste som finnes og hvis jeg skulle beskrive min ultimate kvinne ville hun definitivt være squirter og elske å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #48 Skrevet 7. februar 2014 "Tisselaken" kjøpt på babyshop er genialt. Ikke noe gris og søl da. Anonymous poster hash: d71b0...91e
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2014 #49 Skrevet 8. februar 2014 "Tisselaken" kjøpt på babyshop er genialt. Ikke noe gris og søl da. Anonymous poster hash: d71b0...91e Hemningene ved tanken på våt seng løses veldig enkelt. Latex/lakk laken. J**lig kaldt er det, men legg det under det vanlige lakenet så blir det ikke kaldt, og det klistrer seg ikke fast i huden heller. Det er quickfix, effektivt, og puttes i vaskemaskinen etterpå (jada de fleste av dem vaskes helt fint i maskinen). 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #50 Skrevet 8. februar 2014 http://www.kk.no/791544/her-er-tabu-orgasmen Her står det litt om hva det er, til dere som mener det kun er urin Jeg kan det ikke selv, men jeg vet at kjæresten min hadde tent veldig på det. Og jeg syntes det er hot selv. Anonymous poster hash: 34012...4cf
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #51 Skrevet 8. februar 2014 Gutter ja. Ts skrev mann. Anonymous poster hash: 63859...249 Ja jeg er ikke mann fordi jeg ikke liker en enkelt ting.. Heldigvis er jeg ikke av den patetiske typen som lar damer sette definisjonen på hva og hvem som er mannAnonymous poster hash: bfdcd...c29
Ruspus Skrevet 8. februar 2014 #52 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er ei jente som nylig oppdaget mitt skjulte "talent". Jeg er en squirter... Faen. Det skjedde en gang for en stund siden mens jeg onanerte, men siden da har det skjedd igjen og igjen! Det er veldig deilig, men jeg vet det blir flaut om det skulle skje med en mann. Jeg har prøvd å holde det tilbake, men det er ikke så lett uten å stoppe stimulien. Skal jeg si ifra i forveien at det kan eksplodere eller overraske han og bare håpe på en positiv reaksjon? Og hvor vanlig er det egentlig å tenne på det? Blir jo fort mye søl.. Åh haha jeg er egentlig livredd for at det skal være kjempeekkelt for framtidige partnere Anonymous poster hash: 9dccc...7d0 Nei er du gal,jeg er mann og synes det er deilig.Jeg bruker fingrene til å gjøre det,hun får orgasmer som er så til de grader kraftig.Jeg får det best til når hun står,det hender vi gjør det på stua.Hun spruter så mye at vi må tørke av gulvet etterpå.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #53 Skrevet 8. februar 2014 http://www.kk.no/791544/her-er-tabu-orgasmenHer står det litt om hva det er, til dere som mener det kun er urin Jeg kan det ikke selv, men jeg vet at kjæresten min hadde tent veldig på det. Og jeg syntes det er hot selv. Anonymous poster hash: 34012...4cf [/quote En teskje? Haha, hadde det bare vært så vell Anonymous poster hash: f0b01...2ca
Jalp Skrevet 8. februar 2014 #54 Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor er squirting ekkelt hos kvinner men hos men er det helt naturlig -.- mannfolk altså!! Anonymous poster hash: 85ecb...0c1 Nåda? Det er faktisk slik at svært mange kvinner ikke liker sæd og gir uttrykk for det. Så den der må du lenger ut på landet med. Kvinner som spruter er hot. Det er akkurat like lite "æsj" som en manns sprut i utgangspunktet. Det er for øvrig veldig turn-off å sende et signal om æsj til sin partner. Tenk på det hvis dere vil være en attraktiv sexpartneren.
volvo22 Skrevet 26. februar 2014 #55 Skrevet 26. februar 2014 Squirting er fantastisk deilig spør du meg Det er en god egenskap å kunne squirte og jeg setter veldig pris på de edle dråpene som kommer ut....! Ekstra godt er det å slikke henne ren etter hun har spruta
Mann 42 Skrevet 26. februar 2014 #56 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er ei jente som nylig oppdaget mitt skjulte "talent". Jeg er en squirter... Faen. Det skjedde en gang for en stund siden mens jeg onanerte, men siden da har det skjedd igjen og igjen! Det er veldig deilig, men jeg vet det blir flaut om det skulle skje med en mann. Jeg har prøvd å holde det tilbake, men det er ikke så lett uten å stoppe stimulien. Skal jeg si ifra i forveien at det kan eksplodere eller overraske han og bare håpe på en positiv reaksjon? Og hvor vanlig er det egentlig å tenne på det? Blir jo fort mye søl.. Åh haha jeg er egentlig livredd for at det skal være kjempeekkelt for framtidige partnere Anonymous poster hash: 9dccc...7d0 Who knows? Jeg har aldri opplevd det, men jeg kunne godt tenke meg å oppleve det. Jeg forestiller meg at det skjer i forbindelse med intense orgasmer, og i såfall: Wow! Egoboost! Hvem tenner ikke på intense orgasmer?
Mann 42 Skrevet 26. februar 2014 #57 Skrevet 26. februar 2014 At folk sier de liker squirt, må gjerne leve i troen på at det faktisk er noe annet enn urin. I stedet for å innse at man faktisk blir pissa på. Anonymous poster hash: 34394...557 Det er godt nok dokumentert at det IKKE er urin. Det har faktisk vært gjort litt forskning på temaet, og ejakulatet skiller seg fra urin på flere viktige punkter.
Sjokoladenøtt Skrevet 26. februar 2014 #58 Skrevet 26. februar 2014 Har ikke vært borti noen som syntes det var nasty, selv om de har sagt at det må jo være ekkelt og alt det der. Eksen min elska det i alle fall Tror nok det er noen som synes det er litt ekkelt, men herregud, de klarte å gi dama en orgasme Med bevis. Var en gang jeg fikk melding av kompisen av eksen som trodde han løy.. Men det var jo kun med penisen vel og merke, ikke noen hender involvert og det kunne han ikke skjønne stakkars Du burde være glad du kan få slike orgasmer! Det blir bare bedre og bedre jo mer du utforsker det Og det er ikke urin som kommer ut altså, hender jeg må tisse som en hest 5 minutter etterpå.. tviler på at blæra mi holder på så mye væske! Oooog, jeg squirter ikke hver gang jeg kommer heller 1
Sjokoladenøtt Skrevet 26. februar 2014 #59 Skrevet 26. februar 2014 Hahahahahah! Noen ganger skulle en tro det kom ut en halvliter i skuddfart altså.. Tror nok det er mer enn en teskje
volvo22 Skrevet 26. februar 2014 #60 Skrevet 26. februar 2014 Har ikke vært borti noen som syntes det var nasty, selv om de har sagt at det må jo være ekkelt og alt det der. Eksen min elska det i alle fall Tror nok det er noen som synes det er litt ekkelt, men herregud, de klarte å gi dama en orgasme Med bevis. Var en gang jeg fikk melding av kompisen av eksen som trodde han løy.. Men det var jo kun med penisen vel og merke, ikke noen hender involvert og det kunne han ikke skjønne stakkars Du burde være glad du kan få slike orgasmer! Det blir bare bedre og bedre jo mer du utforsker det Og det er ikke urin som kommer ut altså, hender jeg må tisse som en hest 5 minutter etterpå.. tviler på at blæra mi holder på så mye væske! Oooog, jeg squirter ikke hver gang jeg kommer heller Du er heldig som kan squirte Er det noen stillinger det er lettere å få sånne orgasmer i enn andre ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå