Gå til innhold

Rar oppførsel etter reise.. Ignorerer meg fullstendig.


Miss Independent

Anbefalte innlegg

Don't make someone a priority if they only make You an option.

Anonymous poster hash: 06e91...0f5

Til deg som skrev dette - tusen takk! Det traff meg midt i hjertet. Denne setningen har jeg skrevet ut og lagt midt på stuebordet. Jeg prøver (hardt) å ikke kontakte min FWB, og er nå på niende dagen. Føles som en avvenning.. Hver gang jeg har hatt lyst til å ringe i dag, har jeg sett på sitatet ditt. (Eller hvor det nå stammer fra, spiller ingen rolle). Skal klare det fremover også, mye pga deg! Takk takk takk :)

Anonymous poster hash: 1b504...058

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Det er så mange rasshøl der ute. Jeg har møtt på så mange idioter før samboeren min, kalde rasshøl jeg har grått over. Idag kan jeg ikke skjønne at jeg kastet bort tid og tårer på de idiotene. Gå videre, blås i denne idioten, livet er for kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som skrev dette - tusen takk! Det traff meg midt i hjertet. Denne setningen har jeg skrevet ut og lagt midt på stuebordet. Jeg prøver (hardt) å ikke kontakte min FWB, og er nå på niende dagen. Føles som en avvenning.. Hver gang jeg har hatt lyst til å ringe i dag, har jeg sett på sitatet ditt. (Eller hvor det nå stammer fra, spiller ingen rolle). Skal klare det fremover også, mye pga deg! Takk takk takk :)

Anonymous poster hash: 1b504...058

Har dere holdt på i to måneder - han har til og med sagt at han holder på å bli forelsket i deg - og så har han plustelig sluttet å svare deg? For en utrolig dårlig oppførsel han viser. Hvis han har truffet en annen, eller hvis han bare merker at han ikke vil mer.... hvorfor ikke bare si det til deg? Han der skal du bare glemme! Og hvis han plutselig vil ha deg likevel; bare dropp han som en våt klut! Ingen fortjener å bli behandlet sånn der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't make someone a priority if they only make You an option.

Anonymous poster hash: 06e91...0f5

Og hva da om den hjertet ditt prioriterer tror at du bare ser på dem som ett av flere alternativer, hvis ikke det stemmer...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres nøyaktig ut som eksen min... Det er en grunn til at han er en eks for å si det sånn... Klem til deg TS. Jeg vet hvor vondt det gjør........ :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet innlegget.. Det ble to much info. Ikke sovet noenting i natt.

Takker for de to svarene, men det gjorde veldig vondt å lese.

Anonym kl 04.55: Han setter premissene, og du dilter etter. Story of my life......

Endret av Miss Independent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente, ta deg sammen.

Han setter premissene, og du dilter etter. Skjønner du ikke at han egentlig er likeglad? Han burde ikke ha problemer med å forstå at du hadde det vondt da han ignorerte meldingene fra deg. Men likevel ga han blanke. Han driter i deg. Hvis du ikke hadde tatt kontakt ved denne siste anledningen ville du ikke hørt noe mer fra ham. Uansett hvilken unnskyldning han ga deg er det feigt ikke å svare på meldingene dine.

Kom deg bort fra en sånn fyr. Han tenker kun på seg selv.



Anonymous poster hash: 8bcb0...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde forklart f ø r han ignorerte deg.

Kan godt hende han snakker sant mht følelser og synet på deg.

Nå har du fått svar da. Og, hatt det fint sammen i tillegg.

Men. Jeg ville latt det være avslutningen jeg. Han er for egoistisk og ansvarsløs.

Ikke pent å la deg i uvisshet sånn!

Fint du fikk vite, og h v i s du avslutter nå etter dette, går d u med hevet hode.

Og han blir kanskje noe forvirret ;-)

Ta riktig valg, og lykke til!

Anonymous poster hash: da712...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har slettet innlegget ditt som jeg ikke fikk lest. Men du har altså kontaktet han og fått et svar fra han?



Anonymous poster hash: c0719...9f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe lignende for noen år siden. Han sluttet plutseligå svare osv. Jeg tok ikke kontakt som de andre her råder til.

Jeg møtte han et halvt år senere ca, og jeg fortalte han hva for en drittsekk han er som behandler folk på den måten. Han lyttet og fikk faktisk en forståelse for hva det hadde påført meg. han sa til kameratene sine at han sov dårlig den natten og hadde utrolig dårlig samvittighet for at han hadde gjort som han gjorde.

Jeg følte jeg fikk en avslutning som var godt for meg. Og han fikk faktisk litt feedback på at man ikke skal oppføre seg på den måten. Uten at det ble noe drama.



Anonymous poster hash: 7b1d7...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet. Jeg fikk svar at han hadde ignorert meg med vilje. Han ville ikke at jeg skal bli forelsket i han og bli såret... Han vil treffes, men pga mine følelser blir han stresset. Han vil han ikke bli forelsket. Han måtte logge av, men da han kom på litt senere var han helt på felgen og lei seg. Jeg - dum - reiste til han og har vært der i to dager. Oppført oss helt normalt og han har snakket om fremtiden som om vi fortsatt skal holde på. Han vil være alene.

Tror det var kort fortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg tror at du må ikke ta dette så alvorlig, TS. Ikke la han være en viktig del av livet ditt, men bare en person som du kan treffe nå av og til, så lenge du trives og har det gøy med han. Se hva som skjer. (Hvis du har virket intens, er det forståelig at han kan ha blitt skremt, selv om han burde svare på meldinger.) Bare sørg for at du er opptatt av andre ting i livet ditt.



Anonymous poster hash: c0719...9f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet. Jeg fikk svar at han hadde ignorert meg med vilje. Han ville ikke at jeg skal bli forelsket i han og bli såret... Han vil treffes, men pga mine følelser blir han stresset. Han vil han ikke bli forelsket. Han måtte logge av, men da han kom på litt senere var han helt på felgen og lei seg. Jeg - dum - reiste til han og har vært der i to dager. Oppført oss helt normalt og han har snakket om fremtiden som om vi fortsatt skal holde på. Han vil være alene.

Tror det var kort fortalt.

Kjipt, kjipt, kjipt.

En ting er å si - slapp av, nyt tiden dere er sammen osv. Men når han har sagt at han ikke tror han kommer til å bli forelsket, så er det sikkert tilfellet. Og er det ikke bare dumt av deg å fortsette å bruke tid på han da? Greit at du koser deg når dere er sammen, og at alt virker OK da. Men hvordan føles det etterpå? Usikkerheten og tankene om fremtiden. Og du vet jo innerst inne at det ikke blir dere - hva med å komme seg ut av relasjonen før du blir enda mer glad i han.... da blir det bare ENDA kjipere den dagen han treffer en ny en.

Jeg ville kuttet han ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kontaktet. Jeg fikk svar at han hadde ignorert meg med vilje. Han ville ikke at jeg skal bli forelsket i han og bli såret... Han vil treffes, men pga mine følelser blir han stresset. Han vil han ikke bli forelsket. Han måtte logge av, men da han kom på litt senere var han helt på felgen og lei seg. Jeg - dum - reiste til han og har vært der i to dager. Oppført oss helt normalt og han har snakket om fremtiden som om vi fortsatt skal holde på. Han vil være alene.

Tror det var kort fortalt.

Hvilken landsdel holder han til i? Dette høres skremmende kjent ut.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange rasshøl der ute. Jeg har møtt på så mange idioter før samboeren min, kalde rasshøl jeg har grått over. Idag kan jeg ikke skjønne at jeg kastet bort tid og tårer på de idiotene. Gå videre, blås i denne idioten, livet er for kort.

Ja, en får erfaring med tiden, og det har jeg merket også... Det er ikke vits i å ofre idiotene en tanke..... og det er ingen vits å vente på de! De får ha lykke til hvis de går :) . Deres store tap :D

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt synes jeg du kan fortsette å treffe han hvis du ikke legger så mye i det, men bare har det hyggelig her og nå, og tar ting som det kommer. Leve i nået.



Anonymous poster hash: c0719...9f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kontaktet. Jeg fikk svar at han hadde ignorert meg med vilje. Han ville ikke at jeg skal bli forelsket i han og bli såret... Han vil treffes, men pga mine følelser blir han stresset. Han vil han ikke bli forelsket. Han måtte logge av, men da han kom på litt senere var han helt på felgen og lei seg. Jeg - dum - reiste til han og har vært der i to dager. Oppført oss helt normalt og han har snakket om fremtiden som om vi fortsatt skal holde på. Han vil være alene.

Tror det var kort fortalt.

Man sårer jo med å ikke svare da... ignorering er også skuffelse... Men du vet du hva:. jeg har lært meg å drite i de som ignorerer meg... Før sutret jeg... men da siste fyren skuffet meg..... så bare ga jeg faen i å mase på han ;) Jeg fant ut at han var bare en tulling ifølge mitt syn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt synes jeg du kan fortsette å treffe han hvis du ikke legger så mye i det, men bare har det hyggelig her og nå, og tar ting som det kommer. Leve i nået.

Anonymous poster hash: c0719...9f6

pass på å ikke bruk for mye tid på en som ikke kan oppfyllle dine behov ;) . Jeg har gjort det, og ble tilslutt såret i sommer av en "drømmeprins eller drømmefrosk" hehe.... Gi faen i fyren hvis han ikke gir av seg selv på den måten du ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt synes jeg du kan fortsette å treffe han hvis du ikke legger så mye i det, men bare har det hyggelig her og nå, og tar ting som det kommer. Leve i nået.

Anonymous poster hash: c0719...9f6

Men hvor lett er det hvis man allerede er forelsket da?

Anonymous poster hash: 7b1d7...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som sagt synes jeg du kan fortsette å treffe han hvis du ikke legger så mye i det, men bare har det hyggelig her og nå, og tar ting som det kommer. Leve i nået.

Anonymous poster hash: c0719...9f6

Nå fikk jeg lest hva som har hendt HI :(.

Hadde vært enig i det den over skriver, hvis det ikke hadde vært for at han så ignorerte deg så lenge før han fortalte det- for slikt er bare feigt og umodent.

Så lenge du liker ham bedre enn han liker deg, men begge faktisk liker hverandre- så tenker jeg at det får være opp til den som føler mest å avgjøre om han/ hun vil ta sjansen på og orker å fortsette å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...