AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #101 Del Skrevet 10. februar 2014 Hadde heller ikke ville "innrømmet" det hvis jeg var i FF sin posisjon. Folk er jo helt sprø! Uansett hva den dama der gjør så er det feil og alt skal diskuteres opp og ned i mente. Herlighet, folk henger seg jo opp i hva slags dopapir hun bruker. Anonymous poster hash: 5bc6c...672 folk henger seg opp i ting nettop for de hun selv gjør et nummer av alt. Hvem kjøper dyre blondetruser til å ha etter fødsel når man blør som en gris? Å henge seg opp i at dopapiret på føden ikke er mykt nok, å tar med sitt eget. Det er ikke normalt. Derfor henger folk seg opp i det, fordi hun selv lager et nummer av det. Hun hadde ikke trengt å informere om dasspapir liksomAnonymous poster hash: 341c3...4b6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #102 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå vil hun at andre mødre skal legge ut bilder av seg selv for at mødre skal bli motivert under hashtaggen #teamfotballfruefitmums på instagram. Kleint nok er det flere mødre som legger ut bilder under den taggen nå!Anonymous poster hash: a8675...b36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #103 Del Skrevet 10. februar 2014 Oisann, det var mye kleine folk under den hashtaggen der. Må man virkelig stå og blotte seg på internett som nybakt mor? Hvor inspirerende er egentlig det? Anonymous poster hash: 66198...edf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #104 Del Skrevet 10. februar 2014 folk henger seg opp i ting nettop for de hun selv gjør et nummer av alt. Hvem kjøper dyre blondetruser til å ha etter fødsel når man blør som en gris? Å henge seg opp i at dopapiret på føden ikke er mykt nok, å tar med sitt eget. Det er ikke normalt. Derfor henger folk seg opp i det, fordi hun selv lager et nummer av det. Hun hadde ikke trengt å informere om dasspapir liksomAnonymous poster hash: 341c3...4b6 Akkurat det der mener jeg å ha lest flere steder at folk gjør, blandt annet her inne. Så tror ikke det er så unormalt som du vil ha det til. Kan ikke se for meg noe verre enn å måtte tørke seg med sandpapiret man har på sykehuset når alt er helt kjøttkake der nede. Forstår heller ikke hva som er problemet med at hun forteller slike ting. Vi snakker da om såpass "intime" ting i blandt oss ellers, er det ikke bare greit at en som er såpass profilert gjør det? Skulle jo tro at dette endret synet til enkelte inn på her om at hun er såååå perfekt men nei da, det må jo bli noe negativt ut av det uansett Anonymous poster hash: c10c9...320 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #105 Del Skrevet 10. februar 2014 Oisann, det var mye kleine folk under den hashtaggen der. Må man virkelig stå og blotte seg på internett som nybakt mor? Hvor inspirerende er egentlig det? Anonymous poster hash: 66198...edf Mye ekkelt ja. Anonymous poster hash: a731c...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #106 Del Skrevet 10. februar 2014 folk henger seg opp i ting nettop for de hun selv gjør et nummer av alt. Hvem kjøper dyre blondetruser til å ha etter fødsel når man blør som en gris? Å henge seg opp i at dopapiret på føden ikke er mykt nok, å tar med sitt eget. Det er ikke normalt. Derfor henger folk seg opp i det, fordi hun selv lager et nummer av det. Hun hadde ikke trengt å informere om dasspapir liksomAnonymous poster hash: 341c3...4b6 Tenkte mer på den gangen det ble et oppstyr fordi hun hadde first price dopapir på badet. Grunnen til at hun tok med sitt eget dopapir på føden var jo av den enkle grunn at flere hadde tipset hun om at dopapiret de hadde der var grovt og kunne gjøre veldig vondt å tørke seg med. Noe jeg ikke vet noe som helst om siden jeg aldri har født før, men om det en gang kommer til å skje, skal jeg ta med mitt eget dopapir Anonymous poster hash: 5bc6c...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 10. februar 2014 #107 Del Skrevet 10. februar 2014 Extension sliter veldig på håret. Det tynger på hårsekkene og de kan ramle ut. Da vokser det ikke nytt hår ut om hårsekken forsvinner. Så om noen år kan alle disse nebbdyra duckface med fake hår bli skallet. Veldig lekkert. Not. Dere ser hvordan Madonna ser ut i dag??? Helt oppblåst og med øyner som forsvinner inni hodet grunnet botox og fillere......slik blir dere alle som fyller dere opp med dette. Synes det er fint??? Anonymous poster hash: b5946...f7b Så merkelig at det vokser ut nye øyenbrynshår etter man har nappet da? Når man napper ut hårene så henger hårsekkene fast i enden av håret. Må visst være noe veldig rart med meg! Eller når man vokser legger eller nedentil? Nei, vokser aldri ut igjen. Tenk før du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #108 Del Skrevet 10. februar 2014 Så merkelig at det vokser ut nye øyenbrynshår etter man har nappet da? Når man napper ut hårene så henger hårsekkene fast i enden av håret. Må visst være noe veldig rart med meg! Eller når man vokser legger eller nedentil? Nei, vokser aldri ut igjen. Tenk før du skriver Åh, tenk så bra det hadde vært hvis hårene på leggene ikke vokste ut igjen.. Anonymous poster hash: 5bc6c...672 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2014 #109 Del Skrevet 10. februar 2014 Så merkelig at det vokser ut nye øyenbrynshår etter man har nappet da? Når man napper ut hårene så henger hårsekkene fast i enden av håret. Må visst være noe veldig rart med meg! Eller når man vokser legger eller nedentil? Nei, vokser aldri ut igjen. Tenk før du skriver Når du har nappet brynene i noen år slutter de faktisk å vokse. Det har skjedd meg. Det samme gjelder for hårrøtter, blir de irritert og nappet ut i åresiv så slutter de å vokse. Vokser du leggene jevnlig vil det det slutt slutte å vokse hår der også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 10. februar 2014 #110 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Når du har nappet brynene i noen år slutter de faktisk å vokse. Det har skjedd meg. Det samme gjelder for hårrøtter, blir de irritert og nappet ut i åresiv så slutter de å vokse. Vokser du leggene jevnlig vil det det slutt slutte å vokse hår der også. Joda, det er sant, men det trenger ikke skje, og det betyr heller ikke at man man mister nøyaktig de samme hårene hver gang man har extensions. Er jo ikke slik at man mister hele håret sitt, og noen mister mer enn andre. At mange ender opp med tynt og slitt hår kan jeg dog si meg enig i, men dette vokser som oftest ut igjen. Edit: Uansett var det hele måten AB ordla seg på, og det den skriver er jo uansett at om man mister hårsekken så kommer den aldri tilbake, altså etter en gang. Endret 10. februar 2014 av Kiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #111 Del Skrevet 12. februar 2014 Åååå for et rørende brev til datteren altsååååå.Anonymous poster hash: a8675...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 12. februar 2014 #112 Del Skrevet 12. februar 2014 Åååå for et rørende brev til datteren altsååååå.Anonymous poster hash: a8675...b36 Ingen tvinger deg til å lese 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #113 Del Skrevet 12. februar 2014 Så merkelig at det vokser ut nye øyenbrynshår etter man har nappet da? Når man napper ut hårene så henger hårsekkene fast i enden av håret. Må visst være noe veldig rart med meg! Eller når man vokser legger eller nedentil? Nei, vokser aldri ut igjen. Tenk før du skriver Ødelegger man hårroten så kan det faktisk slutte å vokse ut. Mange som har vokset seg lenge og gjevnlig kan oppleve en minsiking i hårveksten rett og slett fordi hårroten har blitt ødelagt av all røskingen. Det samme gjelder øyenbryn. Så den AB du siterer har helt rett. Anonymous poster hash: 22247...b4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #114 Del Skrevet 12. februar 2014 Åååå for et rørende brev til datteren altsååååå.Anonymous poster hash: a8675...b36 Ja, alt hun skriver er så ekstremt klisjeaktig og perfeksjonistisk, at det nesten blir litt komisk. Men.. jeg synes det er noe sykelig kontrollerende over henne. Det er ikke normalt å være så opptatt av perfeksjonisme i alle sammenhenger. Alt hun gjør, må være perfekt: Kostholdet, utseendet, datteren, treningen, klærne,interiøret... ja, alt dette skal være 100% hele tiden. Til og med dåpslokalet de skal leie, må ha riktig farge. Anonymous poster hash: f19cb...cb7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #115 Del Skrevet 12. februar 2014 Legge ut magebilder??? Slik at hun kan trone øverst som den tynneste, flateste og mest perfekte ETTER-graviditet magen???? Nei, dette er så kvalmende sykt!!! Anonymous poster hash: b5946...f7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 12. februar 2014 #116 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Ødelegger man hårroten så kan det faktisk slutte å vokse ut. Mange som har vokset seg lenge og gjevnlig kan oppleve en minsiking i hårveksten rett og slett fordi hårroten har blitt ødelagt av all røskingen. Det samme gjelder øyenbryn. Så den AB du siterer har helt rett.Anonymous poster hash: 22247...b4a Hvor mange ganger skal jeg skrive det.. Ja, over tid kan hårrøttene bli ødelagt, men det skjer ytterst sjeldent ved første utnapping. I tillegg sier AB at håret aldri kommer tilbake om man napper ut hårroten en gang. Det kan skje ja, men det er vanligvis ikke slik. Altså sier AB at om man en gang napper ut et hår med roten så vokser det ikke tilbake, siden det da er ødelagt, det er feil, selv om det kan skje. Edit: Autocorrect Endret 12. februar 2014 av Kiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.Kiara Skrevet 12. februar 2014 #117 Del Skrevet 12. februar 2014 Vitner om en enorm usikkerhet og mindreverdighetskomplekser om å være god nok. Ikke de verdiene en ønsker å videreføre til andre, aller minst sin egen datter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #118 Del Skrevet 12. februar 2014 Dagens antrekk, er dette mote eller bare noe hun har rasket sammen for å kunne ta seg betalt for å annonsere for skoa? Hverken fint eller trendy. Anonymous poster hash: a731c...22b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 12. februar 2014 #119 Del Skrevet 12. februar 2014 Dagens antrekk, er dette mote eller bare noe hun har rasket sammen for å kunne ta seg betalt for å annonsere for skoa? Hverken fint eller trendy.Anonymous poster hash: a731c...22b Ja det samme kan man si om den onepiecen hun hadde på forleden dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #120 Del Skrevet 13. februar 2014 Money, money, moneeeeeey. Hvorfor gidder dere å subsidiere slike kvinner? Anonymous poster hash: 4e5e2...181 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg