Gå til innhold

Tror dere FF har våkenetter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, alt hun skriver er så ekstremt klisjeaktig og perfeksjonistisk, at det nesten blir litt komisk.

Men.. jeg synes det er noe sykelig kontrollerende over henne. Det er ikke normalt å være så opptatt av perfeksjonisme i alle sammenhenger. Alt hun gjør, må være perfekt: Kostholdet, utseendet, datteren, treningen, klærne,interiøret... ja, alt dette skal være 100% hele tiden. Til og med dåpslokalet de skal leie, må ha riktig farge. :hakeslepp:

Anonymous poster hash: f19cb...cb7

Haha, enig når det gjelder "brevet" til datteren. Hun elsker selvfølgelig datteren over alt på jord, men det hun skriver er så "politisk korrekt" og klisjéfylt at det fremstår som overfladisk og lite ektefølt. Det er jo vanskelig å sette ord på slik kjærlighet, men mange får det til utrolig mye bedre enn henne.

Anonymous poster hash: cd1ba...f88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Money, money, moneeeeeey. Hvorfor gidder dere å subsidiere slike kvinner?

Anonymous poster hash: 4e5e2...181

Sånn er det dessverre mange som er - blogging eller ei. Penger er alt, og slike mennesker er umulig å omvende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke på!

"Har du noensinne hatt en periode der du var skikkelig nedfor og deppa?

Reply

Fotballfrue says:

February 13, 2014 at 19:49

Nei, aldri :)

Reply"

Anonymous poster hash: a8675...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke på!

"Har du noensinne hatt en periode der du var skikkelig nedfor og deppa?

Reply

Fotballfrue says:

February 13, 2014 at 19:49

Nei, aldri :)

Reply"

Anonymous poster hash: a8675...b36

Hva med den såkalte "spiseforstyrrelse" perioden?

Anonymous poster hash: 96cf0...8ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det var mye kleine folk under den hashtaggen der. Må man virkelig stå og blotte seg på internett som nybakt mor? Hvor inspirerende er egentlig det?

Anonymous poster hash: 66198...edf

Rimelig kleint med kvinner i tjue-/trettitårene som tar "selfies" foran speilet i bare undertøyet. Jeg hadde virkelig skjemtes om jeg hadde funnet et slikt bilde av moren min på nettet.

Anonymous poster hash: ed7f6...860

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...