Gå til innhold

Tror dere FF har våkenetter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De/vi andre dødelige er ikke flinke nok. Hun skal hele tiden være flinkest. Det skinner jo gjennom hele bloggen. Hvis ikke du ser det selv så kan jeg ikke hjelpe deg med finne dette. Det skinner perfeksjonisme over hele linja. Magen var perfekt, magen etterpå var perfekt. Hyllesten hun fikk etterpå var at vi vanlige damer va sjalu og feite, mens HUN var kjempeflink og best. Dette fikk mange kvinner til å føle seg mindreverdige. Andre som ikke kunne løpe 1-2 mil i svangerskapet, eller hadde tid til like mye egenpleie og frisørtimer for å se fresh og perfekt ut. DERFOR blir det diskusjoner. Ikke pga sjalusi, men pga alle kvinner er like mye verdt uansett hvor mye-lite de trener, uansett om de får skrikebaby eller ikke, uasnett om de klarer å trene eller ikke. VI ER LIKE MYE VERDT OG LIKE FINE SOM FRUEN PÅ SILJAN!!!

Anonymous poster hash: b5946...f7b

Snakk for deg selv! Jeg leser/føler ikke det du gjør. Du høres helt hysterisk ut.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De/vi andre dødelige er ikke flinke nok. Hun skal hele tiden være flinkest. Det skinner jo gjennom hele bloggen. Hvis ikke du ser det selv så kan jeg ikke hjelpe deg med finne dette. Det skinner perfeksjonisme over hele linja. Magen var perfekt, magen etterpå var perfekt. Hyllesten hun fikk etterpå var at vi vanlige damer va sjalu og feite, mens HUN var kjempeflink og best. Dette fikk mange kvinner til å føle seg mindreverdige. Andre som ikke kunne løpe 1-2 mil i svangerskapet, eller hadde tid til like mye egenpleie og frisørtimer for å se fresh og perfekt ut. DERFOR blir det diskusjoner. Ikke pga sjalusi, men pga alle kvinner er like mye verdt uansett hvor mye-lite de trener, uansett om de får skrikebaby eller ikke, uasnett om de klarer å trene eller ikke. VI ER LIKE MYE VERDT OG LIKE FINE SOM FRUEN PÅ SILJAN!!!

Au da! Her var det mye bitterhet altså..... Men har du ikke tenkt på at dere kanskje ikke er like fine som FF? Like mye verdt er både du og jeg, men like fine? Ikke jeg ihvertfall. Men det gjør ingenting, jeg er ikke bitter og hater henne selv om hun er finere enn meg, det er det mange andre som er også.

Anonymous poster hash: e7965...300

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv! Jeg leser/føler ikke det du gjør. Du høres helt hysterisk ut.

Hehe, enig, ser for meg ei halvfeit sjuskete megge som sitter og leser bloggen til FF mens hun roper og skriker:" Jeg er like fin og flink som deg, hyyyyl, du er dum assa". Men å gi næring til sjalusien og bitterheten ved å lese bloggen må hun, selv om hun blir hysterisk hver gang :fnise:

Anonymous poster hash: e7965...300

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun løp ute jo!

Anonymous poster hash: 3b2e8...91c

Det står ikke noe om at hun løp ute på bloggen. Så hvordan vet du at hun løp ute?

Anonymous poster hash: 5bc6c...672

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo dere som gir henne denne perfekt-statusen. Jeg har aldri sett fotballfrue sagt at hun er perfekt. Fotballfrue har vel aldri sagt at hennes mage er den perfekte og et universell svar på hvordan en mage skal se ut, det klarer dere fint selv å legge opp til! Og den såkalte hyllesten hun fikk beror vel på menneskene som leser bloggen, ikke noe fotballfrue har lagt opp sådan til selv. At folk sier hun er kjempeflink og best betyr ikke at fotballfrue selv sier det. Igjen, dette er det dere og andre folk som sier.

Og dette med hva bloggen er gjennomsyret av, er det ikke en liiiiiiten sjanse for at det kommer an på hvilke briller man leser med? For igjen, så vil jeg ha konkrete bevis på det du sier, og ikke bare noe du tolker ut ifra bloggen.

Anonymous poster hash: c10c9...320

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIKE FINE SOM FRUEN PÅ SILJAN!!!

Mest sannsynlig ikke...

Anonymous poster hash: b5225...b64

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste hadde nok vært fine med tre tonn sminke og treningshysteri :)

Anonymous poster hash: d249b...724

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Noen mister mye, jeg mistet så mye at jeg fikk viker. Og det ble aldri så tjukt igjen som det var før jeg ble gravid.

Jeg for min del mistet ikke hår. Tvert imot, siden håret ble mye tykkere mens jeg gikk gravid og jeg ikke mistet noe i tiden etterpå så var håret mitt mye kraftigere og tykkere etter graviditeten enn før jeg ble gravid. Og jeg hadde en massiv hårmanke fra før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Det er jo dere som gir henne denne perfekt-statusen. Jeg har aldri sett fotballfrue sagt at hun er perfekt. Fotballfrue har vel aldri sagt at hennes mage er den perfekte og et universell svar på hvordan en mage skal se ut, det klarer dere fint selv å legge opp til! Og den såkalte hyllesten hun fikk beror vel på menneskene som leser bloggen, ikke noe fotballfrue har lagt opp sådan til selv. At folk sier hun er kjempeflink og best betyr ikke at fotballfrue selv sier det. Igjen, dette er det dere og andre folk som sier.

Og dette med hva bloggen er gjennomsyret av, er det ikke en liiiiiiten sjanse for at det kommer an på hvilke briller man leser med? For igjen, så vil jeg ha konkrete bevis på det du sier, og ikke bare noe du tolker ut ifra bloggen.

Hun har sagt at hun er perfeksjonist og at hun må ha kontroll. Hun har skrevet det på bloggen, men det er skrevet for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt at hun er perfeksjonist og at hun må ha kontroll. Hun har skrevet det på bloggen, men det er skrevet for noen år siden.

Det er da en forskjell på det og å påstå at man har en perfekt mage, at man ser perfekt ut og slike ting. At hun er perfeksjonist på å organisere ting, være seg i form av pakking, tidsplaner, planlegging og dandering av ting derimot er noe annet enn hva som blir snakket om når folk trekker frem mage og at hun er så flink.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse om hudpleie + visning av undertøy. Lekker blanding.

Anonymous poster hash: 938a5...19a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Det er da en forskjell på det og å påstå at man har en perfekt mage, at man ser perfekt ut og slike ting. At hun er perfeksjonist på å organisere ting, være seg i form av pakking, tidsplaner, planlegging og dandering av ting derimot er noe annet enn hva som blir snakket om når folk trekker frem mage og at hun er så flink.

Hun skrev ikke at hun var en perfeksjonist i forhold til organisering selv om du tolker det dit hen. Hun har forsåvidt også skrevet at hun liker å ha ting organisert og må ha orden. Det er ikke noe poeng for meg å sitte her å diskutere om hun er perfeksjonist eller ikke, for min del er det ikke tvil om akkurat det. Det er heller ikke noe jeg ønser å "ta" henne på.

Jeg er enig i at hun aldri har skrevet at hun ser perfekt ut. Hun skrev det i forhold til at hun måtte prøve å være mindre perfeksjonist, at det var et mål hun hadde og var bevisst på at hun var det og at det var slitsomt for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/DSC024961.jpg

Jeg synes det er interessant å se hvor dårlig CBE formulerer seg i en slik bok. Foran er skrevet feil, og det er mye "Så Og så (?)", ikke spesielt godt språk...

Anonymous poster hash: 95ed3...85f

For ikke å nevne "foran" med to n-er. For å pirke enda mer: På et nylig Instagram-bilde hadde hun skrevet kvinner i flertall på engelsk når det skulle vært entall. Toppkarakter, du liksom. Dette er jo feil man legger fra seg på barneskolen.

Anonymous poster hash: e9b7f...b2d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/DSC024961.jpg

Jeg synes det er interessant å se hvor dårlig CBE formulerer seg i en slik bok. Foran er skrevet feil, og det er mye "Så Og så (?)", ikke spesielt godt språk...

Anonymous poster hash: 95ed3...85f

Du synes det er interessant? Virkelig?

Jeg på min side synes det er interessant å se folks infame og lite rause sider. Et trist skue.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...