AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #61 Del Skrevet 7. februar 2014 Men hvordan går det med extensions hennes når hun begynner å miste håret?Anonymous poster hash: 07a4b...ba4 Mister håret??? Mener du at alle mister håret etter en fødsel? Jeg mistet ikke noe hår, tvert i mot så hadde jeg kjempe tjukt og fint hår som jeg hadde klart å spare helt ned til stumpen da sønnen min fylte 1 år...og da hadde jeg stripet det også Mistet aldri noe hår og blødde heller ikke i flere dager etter fødselen-begge deler var like normalt som de som opplever det motsatte! Folk er faktisk forskjellige, det er akkurat som at noen får strekkmerker mens andre slipper å få det Anonymous poster hash: 3a89e...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #62 Del Skrevet 7. februar 2014 Det er virkelig så mye sjalusi (ja, det må det faktisk være!) å spotte der ute når det kommer til Fotballfrue. Stakkars menneske Enig!! Anonymous poster hash: 3a89e...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #63 Del Skrevet 7. februar 2014 Sjalusi? Hvor? Anonymous poster hash: b5946...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #64 Del Skrevet 7. februar 2014 Mister håret??? Mener du at alle mister håret etter en fødsel? Jeg mistet ikke noe hår, tvert i mot så hadde jeg kjempe tjukt og fint hår som jeg hadde klart å spare helt ned til stumpen da sønnen min fylte 1 år...og da hadde jeg stripet det også Mistet aldri noe hår og blødde heller ikke i flere dager etter fødselen-begge deler var like normalt som de som opplever det motsatte! Folk er faktisk forskjellige, det er akkurat som at noen får strekkmerker mens andre slipper å få det Anonymous poster hash: 3a89e...6dd Du påstår altså at du ikke blødde dagene etter fødselen? Det er fysisk umulig Anonymous poster hash: 672da...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2014 #65 Del Skrevet 7. februar 2014 Mister håret??? Mener du at alle mister håret etter en fødsel? Jeg mistet ikke noe hår, tvert i mot så hadde jeg kjempe tjukt og fint hår som jeg hadde klart å spare helt ned til stumpen da sønnen min fylte 1 år...og da hadde jeg stripet det også Mistet aldri noe hår og blødde heller ikke i flere dager etter fødselen-begge deler var like normalt som de som opplever det motsatte! Folk er faktisk forskjellige, det er akkurat som at noen får strekkmerker mens andre slipper å få det Anonymous poster hash: 3a89e...6dd Noen mister mye, jeg mistet så mye at jeg fikk viker. Og det ble aldri så tjukt igjen som det var før jeg ble gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. februar 2014 #66 Del Skrevet 8. februar 2014 Mister håret??? Mener du at alle mister håret etter en fødsel? Jeg mistet ikke noe hår, tvert i mot så hadde jeg kjempe tjukt og fint hår som jeg hadde klart å spare helt ned til stumpen da sønnen min fylte 1 år...og da hadde jeg stripet det også Mistet aldri noe hår og blødde heller ikke i flere dager etter fødselen-begge deler var like normalt som de som opplever det motsatte! Folk er faktisk forskjellige, det er akkurat som at noen får strekkmerker mens andre slipper å få det Anonymous poster hash: 3a89e...6dd Ikke sikkert alle mister hår, men de fleste gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #67 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke sikkert alle mister hår, men de fleste gjør det. De fleste mister litt hår, men de fleste får jo ikke viker.. Anonymous poster hash: 2e492...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. februar 2014 #68 Del Skrevet 8. februar 2014 Jamen, hva om fruen har en unge som sover fint om nettene? Skal det liksom gjøre tilværelsen noe bedre for dere om hun sier "JA! Jeg har en skrikerunge fra helvete!"? Hun har en ting med å rosemale hele tilværelsen sin, men for alt dere vet kan det stemme at Nelia ikke er noe særlig fæl med det å våkne om nettene for å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #69 Del Skrevet 8. februar 2014 Denne tråden handler egentlig for en stor del om barnet til ff, et lite menneske som folk burde holde seg for gode til å skrive noe om, uansett innfallsvinkel. Selv om solskinnshistorien til ff irriterer enkelte, er det en god idé å ikke trekke barnet inn i irritasjonssfæren. For the record følger jeg ikke med på hva ff foretar seg, verken på blogg, facebook, instagram eller hvor hun nå offentliggjør deler av livet sitt.Anonymous poster hash: 6f542...51a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. februar 2014 #70 Del Skrevet 8. februar 2014 Denne tråden handler egentlig for en stor del om barnet til ff, et lite menneske som folk burde holde seg for gode til å skrive noe om, uansett innfallsvinkel. Selv om solskinnshistorien til ff irriterer enkelte, er det en god idé å ikke trekke barnet inn i irritasjonssfæren. For the record følger jeg ikke med på hva ff foretar seg, verken på blogg, facebook, instagram eller hvor hun nå offentliggjør deler av livet sitt.Anonymous poster hash: 6f542...51a Er så hjertens enig med deg. Nelia kan ikke noe for at hun har de foreldrene hun har. Og hvis det nå faktisk er slik at hun sover mye, så er jo det kjempefint. Personlig synes jeg at samtlige debattanter burde bite seg på tunga når det gjelder uttalelser vedrørende et lite barn som på ingen måte har valgt å være en del av den bloggverdenen foreldrene hennes lever i. Det betyr også at alt som FF skriver om Nelia ikke burde danne grunnlag for debatt her inne. Ja - det blir muligens ganske lite å diskutere, da FF stort sett skriver litt om Nelia i brorparten av innleggene sine. Men - og nå skal jammen meg JEG ta FF i forsvar her - FF hhv. Caroline Berg Eriksen er jevnt over akkurat som enhver annen førstegangsmor. Hun prater om sitt barn "hele tiden" - noe jeg tror er det mest normale som finnes. Selv har jeg ennå til gode å treffe ei nybakt mor som ikke vil fortelle om barnet sitt stort sett bestandig. Ja, det kan til tider bli dørgende kjedelig å høre om bleieskift, ammerutiner, helsekontroller, brystspreng, lille nurkets fantastiske utvikling (som av og til kun ses av primær omsorgsperson og ingen andre), søvnbehov, trillevogner, stellebord, osv. Kanskje enda mer kjedelig når man selv ikke har barn og følgelig ikke kan relatere på et følelsesmessig plan. Men - stort sett alle mødre gjør dette. De går inn i en liten boble og nesten hele deres oppmerksomhet rettes mot barnet. Derfor blir det også lite nytt å fortelle av livet utenfor denne bobla, da mor stort sett er inni den. I så henseende er FF akkurat like normal som de fleste av oss. Og akkurat som andre, bør FF få nyte denne tiden, hvilket igjen betyr at enhver diskusjon om hennes gjøren og laden ovenfor Nelia ikke bør gjøres til gjenstand for diskusjon, da en slik diskusjon om ikke annet enn indirekte blir en diskusjon av et forsvarsløst barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #71 Del Skrevet 8. februar 2014 Barn som sover mye som spedbarn trenger ikke sove 16 timer i døgnet resten av sitt liv. Hun vokser da til hun og, og vil kreve foreldrene enda mer etter hvert. Det kan de ikke unngå. Det vil komme sykdom, vannkopper, influensa, spybyer, magevondter osv fremover. De fleste barn som starter i bhg som 1 åring pleier alltid bli syke, enten magesjau eller feber og forkjøla. Men jeg blir mest matt av at FF er dronningen som sitter på fasiten til hvordan en skal leve det gode liv. Hvis alle trener like mye, spiser helt likt og får samme hudpleie, hårpleie, neglepleie, alle klærne, alle skoene, det samme huset, alle kremene hun elsker og får det livet hun lever; ja da har alle det perfekt og er lykkelig resten av sitt liv? Alle andre som ikke var like slank, som ikke fikk en sovebaby, som ikke spiser lavkarbo, som ikke løper 1 mil hver dag, som ikke trener styrke hver dag, som ikke går tur hver dag, som ikke går til frisør 3 ganger i uken....de som ikke har en fotball mann, en som masserer føtter og en som alltid støtter konen sin i ette og alt; ja alle de er mislykka, så mislykka som ikke klarer alt superperfekte damen på Siljan kan Er det ikke slik de fleste tenker som leser slike glossyglam blogger??? Anonymous poster hash: b5946...f7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #72 Del Skrevet 8. februar 2014 Ops elendig o2 opptak. For en som trener så mye altsåAnonymous poster hash: a731c...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #73 Del Skrevet 8. februar 2014 Barn som sover mye som spedbarn trenger ikke sove 16 timer i døgnet resten av sitt liv. Hun vokser da til hun og, og vil kreve foreldrene enda mer etter hvert. Det kan de ikke unngå. Det vil komme sykdom, vannkopper, influensa, spybyer, magevondter osv fremover. De fleste barn som starter i bhg som 1 åring pleier alltid bli syke, enten magesjau eller feber og forkjøla. Men jeg blir mest matt av at FF er dronningen som sitter på fasiten til hvordan en skal leve det gode liv. Hvis alle trener like mye, spiser helt likt og får samme hudpleie, hårpleie, neglepleie, alle klærne, alle skoene, det samme huset, alle kremene hun elsker og får det livet hun lever; ja da har alle det perfekt og er lykkelig resten av sitt liv? Alle andre som ikke var like slank, som ikke fikk en sovebaby, som ikke spiser lavkarbo, som ikke løper 1 mil hver dag, som ikke trener styrke hver dag, som ikke går tur hver dag, som ikke går til frisør 3 ganger i uken....de som ikke har en fotball mann, en som masserer føtter og en som alltid støtter konen sin i ette og alt; ja alle de er mislykka, så mislykka som ikke klarer alt superperfekte damen på Siljan kan Er det ikke slik de fleste tenker som leser slike glossyglam blogger??? Anonymous poster hash: b5946...f7b Hvor i all verden har du lest dette? Og da mener jeg virkelig bokstavelig,hvor har du lest det? Eller tolker du i hytt og pine? Kom gjerne med konkrete eksempler på at hun sier det du påstår. Og nei, at hun velger å leve livet sitt slik du sier betyr IKKE at alle andre må gjøre det for å unngå å være mislykket. Anonymous poster hash: c10c9...320 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #74 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvor i all verden har du lest dette? Og da mener jeg virkelig bokstavelig,hvor har du lest det? Eller tolker du i hytt og pine? Kom gjerne med konkrete eksempler på at hun sier det du påstår. Og nei, at hun velger å leve livet sitt slik du sier betyr IKKE at alle andre må gjøre det for å unngå å være mislykket. Anonymous poster hash: c10c9...320 De/vi andre dødelige er ikke flinke nok. Hun skal hele tiden være flinkest. Det skinner jo gjennom hele bloggen. Hvis ikke du ser det selv så kan jeg ikke hjelpe deg med finne dette. Det skinner perfeksjonisme over hele linja. Magen var perfekt, magen etterpå var perfekt. Hyllesten hun fikk etterpå var at vi vanlige damer va sjalu og feite, mens HUN var kjempeflink og best. Dette fikk mange kvinner til å føle seg mindreverdige. Andre som ikke kunne løpe 1-2 mil i svangerskapet, eller hadde tid til like mye egenpleie og frisørtimer for å se fresh og perfekt ut. DERFOR blir det diskusjoner. Ikke pga sjalusi, men pga alle kvinner er like mye verdt uansett hvor mye-lite de trener, uansett om de får skrikebaby eller ikke, uasnett om de klarer å trene eller ikke. VI ER LIKE MYE VERDT OG LIKE FINE SOM FRUEN PÅ SILJAN!!! Anonymous poster hash: b5946...f7b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 8. februar 2014 #75 Del Skrevet 8. februar 2014 Sitter og funderer på om det er mulig å bli mer jantete enn siste anonyme bruker ... Hvem tror hun at hun er lissom? Frøken perfekt skal faen ikke tro at hun er noe finere og bedre enn oss andre asså! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #76 Del Skrevet 8. februar 2014 La oss holde oss saklige her. I sin siste bloggpost skriver hun at mens lk var i byen med kompiser dro hun ut på en kjapp løpetur. Ble nelia passet av hugo og ronaldo da??Anonymous poster hash: 3b2e8...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. februar 2014 #77 Del Skrevet 8. februar 2014 La oss holde oss saklige her. I sin siste bloggpost skriver hun at mens lk var i byen med kompiser dro hun ut på en kjapp løpetur. Ble nelia passet av hugo og ronaldo da??Anonymous poster hash: 3b2e8...91c Hun har tredemølle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keljo Skrevet 8. februar 2014 #78 Del Skrevet 8. februar 2014 La oss holde oss saklige her. I sin siste bloggpost skriver hun at mens lk var i byen med kompiser dro hun ut på en kjapp løpetur. Ble nelia passet av hugo og ronaldo da??Anonymous poster hash: 3b2e8...91c De har tredemølle hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #79 Del Skrevet 8. februar 2014 Hun har tredemølle. Hun løp ute jo!Anonymous poster hash: 3b2e8...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #80 Del Skrevet 8. februar 2014 Hun løp ute jo!Anonymous poster hash: 3b2e8...91c Har man valget mellom tredemølle og det holkete føret som er ute nå, så hadde jeg vel valgt det første.Anonymous poster hash: bf7f5...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg