skyflakes Skrevet 3. februar 2014 #41 Skrevet 3. februar 2014 Er da ikke noe mer behagelig å ligge med den knekken i kneet heller, vel? Men ALLE gjør dette. Bare se på strender i syden eller på film. Forstår ikke hvorfor alle skal gjøre dette? Anonymous poster hash: e60ac...21d Jeg syns det er greit å flytte litt på bena. Ligge rett ut, ligge på magen, ligge med ene beinet utfor. Jeg liker også å gå på ski og å spise taco. Hvorfor ligger man på en solseng i utgangspunktet? 1
Gjest KomleKjetil Skrevet 6. februar 2014 #42 Skrevet 6. februar 2014 Sideflesket buler ut når man ligger flatt på solsengen. Når det ene benet er oppe ser det vips mye flottere ut.
ee:) Skrevet 7. februar 2014 #43 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor? Fordi lårene blir litt tynnere når de er løftet litt opp istedenfor eser utover senga.
Marie90 Skrevet 7. februar 2014 #44 Skrevet 7. februar 2014 Ligge som i vanlig seng? Bare fordi du ligger med bena strakt ut som i graven betyr det ikke at alle sover saann. Jeg gjor ikke det. Noen teorier; - fordi det er mer behagelig aa bytte litt paa - fordi man vil ha sol paa beina fra flere vinkler
Elanore Skrevet 7. februar 2014 #45 Skrevet 7. februar 2014 Hahaha dummeste jeg har hørt Det er ikke tull - jeg gjør det selv. Nå er det pga. benet der stikker veldig ut, da, for øvrig. Ellers er det skitvondt å ligge rett ned på ryggen om man har stort haleben...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #46 Skrevet 9. mars 2014 Her ser dere hva jeg mener: http://www.side2.no/underholdning/--mamma-ble-ikke-blid/5174573.html Denne jævla knekken med det ene kneet...ser så ufattelig dumt ut. Alle glør det men ingen vet hvorfor... Anonymous poster hash: e60ac...21d
spewdonym Skrevet 9. mars 2014 #47 Skrevet 9. mars 2014 En kompis av meg var sikker på at dette ble gjort for å skjule fitta noe...altså om en har bollemus eller lignende? Anonymous poster hash: e60ac...21d Dette. Jeg driter i hva fasiten er, jeg stemmer på den her. Dagens!
spewdonym Skrevet 9. mars 2014 #48 Skrevet 9. mars 2014 Drit i meg. Bare svar på det jeg spurte om. Men det ante meg at dere ikke evnet det, nei. Anonymous poster hash: e60ac...21d "For hær er det bare en gjeng udddugelige kvinnfolk! Hælvette!!!" 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #49 Skrevet 9. mars 2014 Her ser dere hva jeg mener: http://www.side2.no/underholdning/--mamma-ble-ikke-blid/5174573.html Denne jævla knekken med det ene kneet...ser så ufattelig dumt ut. Alle glør det men ingen vet hvorfor... Anonymous poster hash: e60ac...21d Jeg gjør det for å få vippet bekkenet slik at det blir mer behagelig å ligge på ryggen. Det er vondt å ligge med svai. Jeg gjør det samme i senga også, men da har jeg gjerne en pute under knærne. Anonymous poster hash: f0d6b...3a0
Hjarte Skrevet 9. mars 2014 #50 Skrevet 9. mars 2014 Her ser dere hva jeg mener: http://www.side2.no/underholdning/--mamma-ble-ikke-blid/5174573.html Denne jævla knekken med det ene kneet...ser så ufattelig dumt ut. Alle glør det men ingen vet hvorfor... Anonymous poster hash: e60ac...21d Du har fått opptil flere svar på det her i denne tråden, så hva er det du sutrer for?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #51 Skrevet 10. mars 2014 Her ser dere hva jeg mener: http://www.side2.no/underholdning/--mamma-ble-ikke-blid/5174573.html Denne jævla knekken med det ene kneet...ser så ufattelig dumt ut. Alle glør det men ingen vet hvorfor... Anonymous poster hash: e60ac...21d Tror de fleste jenter vet hvorfor de gjør det... Jeg vet hvorfor jeg gjør det. 1. Det er mer behagelig 2. Det skjuler "bollemusa"(man ser mye mer av underlivet hvis man ikke bøyer benet) og 3. Man ser slankere ut. Pinupbildene av Marilyn Monroe og de andre i bikini ville sett veldig rare ut om de hadde ligget rett ut som en planke...Anonymous poster hash: 77667...dfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå