Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kompis av meg var sikker på at dette ble gjort for å skjule fitta noe...altså om en har bollemus eller lignende?

Anonymous poster hash: e60ac...21d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt ifra behagelig. Om kneet løftes høyt nok, vil fotbladet stå skikkelig rett ned i solsengen. Men det løftes ikke så høyt på solsengene...bare en liten knekk slik at fotbladet må tvinges frem og ned for å nå solsengen..derfor ser det så krampaktig ut...ingen som har noe vettugt svar på dette??

Jeg er rimelig patetisk som svarer på dette kl 02 på natta, men det er vel en like god forklaring som en unskyldning :sjokkert:

Det eneste jeg kan si er : Sånn er det bare!!

Skrevet

Hvorfor løfter kvinner litt på det ene benet når de ligger på solseng?? Dette ser så forbanna dumt ut at jeg har ikke ord.

Er neppe noen kvinner som vet det selv heller. De bare gjør det fordi andre gjør det.

På grunn av musklene ved korsryggen.

• Liker 2
Skrevet

En kompis av meg var sikker på at dette ble gjort for å skjule fitta noe...altså om en har bollemus eller lignende?

Så da har alle kvinner det da siden alle kvinner ligger sånn?

(Alle kvinner ligger sånn var din påstand.)

Anonymous poster hash: 0bbff...d42

Skrevet

Men dere skjønner hva jeg mener? Ser akkurat like helidiotisk ut som kvinnfolk som har lang lugg. Så blir de sittende med hodet helt på skakke for at ikke håret skal ligge bort i trynet. Må da være fryktelig ubehagelig i lengden?

Skrevet

Men dere skjønner hva jeg mener? Ser akkurat like helidiotisk ut som kvinnfolk som har lang lugg. Så blir de sittende med hodet helt på skakke for at ikke håret skal ligge bort i trynet. Må da være fryktelig ubehagelig i lengden?

Tror mest sansynlig det er mere ubehagelig for deg......du plages tydeligvis over hva andre gjør/ har/ osv.

Senk skuldrene og pust med magen :bond:

• Liker 2
Skrevet

Har du det kjedelig for tiden, Mister?

Anonymous poster hash: 0bbff...d42
Skrevet

Drit i meg. Bare svar på det jeg spurte om. Men det ante meg at dere ikke evnet det, nei.

• Liker 1
Skrevet

Har sett kvinner gjøre det i seng og sofa også. Men da løftes benet mye høyere. På en solseng løfter de det bare noen få cm...ser ufattelig rart og anspent ut. Nesten kunstig på en måte..

Man soler seg... Herregud hva er dette for noe

• Liker 1
Skrevet

Hahaha dummeste jeg har hørt

Skrevet

De skifter ikke stilling. de bare ligger sånn istedet for å ligge rett ut. Hvorfor ligger de ikke slik de ville gjort i en vanlig seng?

Fordi fosterstilling er ugunstig for soling?

Skrevet

Fordi fosterstilling er ugunstig for soling?

Og å ligge rett ut er fosterstilling? Er vel det stikk motsatte.

Skrevet

Fordi det er ekstremt ubehagelig og kan til og med gjøre vondt om man ligger rett ut. Vi svaier jo som regel litt mer i ryggen og ved å løfte i knea så retter man ut ryggen på en mer behagelig måte enn å ligge skjev.

Anonymous poster hash: b783b...60c
Skrevet (endret)

Det er langt ifra behagelig. Om kneet løftes høyt nok, vil fotbladet stå skikkelig rett ned i solsengen. Men det løftes ikke så høyt på solsengene...bare en liten knekk slik at fotbladet må tvinges frem og ned for å nå solsengen..derfor ser det så krampaktig ut...ingen som har noe vettugt svar på dette??

Kan du fortelle meg hvorfor det skulle være mer behagelig å løfte kneet høyt, enn å bare ha en liten knekk i det? Jeg har en bevegelig ankel også jeg, som gjør at jeg kan sette fotsålen i solsenga uansett hvilken vinkel, innenfor rimelighetens grenser, jeg har på kneet.

Og jeg er klar over at jeg ligger slik, med ett eller begge beina, fordi ellers hadde korsryggen tatt livet av meg :P Jeg foretrekker å ligge på magen, men hvis jeg vil bli brun på den andre siden, så må det dessverre til. Kanskje det er derfor du føler mange se ukomfertable ut, men det har lite med vinkel på kneet å gjøre.

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Og å ligge rett ut er fosterstilling? Er vel det stikk motsatte.

Jepp, men det er altså slik jeg sover i en vanlig seng. *dårlig midt på natten-humor*

Skrevet

Låret klistrer seg fast i stolen, litt ubehagelig

Anonymous poster hash: 415f2...771
Skrevet

Haha, hvorfor skal en skjule fitten? Og hvorfor skal en skjule at en har "bollemus" ?

Anonymous poster hash: bc9ea...3f4

Skrevet

Fordi det å ligge helt flatt ikke er hvilestilling, helt flatt er nemlig vondt for korsryggen. Skal jeg ligge behagelig og lenge så må jeg ha litt bøy i knærne for å få riktig vinkel på korsryggen. Og nei, jeg ligger absolutt ikke flatt ut på rygg i senga hjemme heller.

Anonymous poster hash: b70eb...e57
Skrevet

Ok, så gjør kanskje noen kvinner det for å se slankere eller mer sexy ut, hva så? Folk gjør jo mange andre mye teitere ting for å se sexy ut, fylle leppene fulle av restylane så de ser ut som om de er i slekt med noen fra Andeby. Å løfte det ene beinet når man soler seg er relativt uskyldig, syns du ikke? Og menn gjør det også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...