Gå til innhold

Kvinner på solseng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor løfter kvinner litt på det ene benet når de ligger på solseng?? Dette ser så forbanna dumt ut at jeg har ikke ord.

Er neppe noen kvinner som vet det selv heller. De bare gjør det fordi andre gjør det.



Anonymous poster hash: e60ac...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er behagelig å skifte stilling? Det kan bli klamt og varmt mellom låra :-p

Anonymous poster hash: c5e62...0a8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skifter ikke stilling. de bare ligger sånn istedet for å ligge rett ut. Hvorfor ligger de ikke slik de ville gjort i en vanlig seng?



Anonymous poster hash: e60ac...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, fordi det er behagelig kanskje? Jeg ligger ikke på ryggen rett ut i senga heller. Synes det er ubehagelig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor løfter kvinner litt på det ene benet når de ligger på solseng?? Dette ser så forbanna dumt ut at jeg har ikke ord.

Er neppe noen kvinner som vet det selv heller. De bare gjør det fordi andre gjør det.

Anonymous poster hash: e60ac...21d

Så mye tåpelig man kan lese på KG.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skifter ikke stilling. de bare ligger sånn istedet for å ligge rett ut. Hvorfor ligger de ikke slik de ville gjort i en vanlig seng? Anonymous poster hash: e60ac...21d

Jeg sover kun slik i vanlig seng når jeg har pysj på. Hud mot hud blir klamt og ubehaglig...

Anonymous poster hash: c5e62...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe mer behagelig å ligge med den knekken i kneet heller, vel?

Men ALLE gjør dette. Bare se på strender i syden eller på film. Forstår ikke hvorfor alle skal gjøre dette?



Anonymous poster hash: e60ac...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe mer behagelig å ligge med den knekken i kneet heller, vel? Men ALLE gjør dette. Bare se på strender i syden eller på film. Forstår ikke hvorfor alle skal gjøre dette? Anonymous poster hash: e60ac...21d

Eh.. Jo..

Anonymous poster hash: c5e62...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ganske ubehagelig å ligge rett ut på en solseng for lenge.

Hviler faktisk korsryggen ved å ligge med "knekken"! i kneet.



Anonymous poster hash: 42180...e91
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plasserer meg sånn at jeg ligger behagelig og blir brun overalt. Jeg driter i hvor teit det ser ut, det er ingen som ser meg uansett.

Endret av Blod
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig spørsmål. En annen ting er jo at det er mer attraktivt også, ifølge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig spørsmål. En annen ting er jo at det er mer attraktivt også, ifølge meg.

Så du mener det gjør til at du blir mer attraktiv, likevel er det et tåpelig spørsmål?

Anonymous poster hash: e60ac...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skifter ikke stilling. de bare ligger sånn istedet for å ligge rett ut. Hvorfor ligger de ikke slik de ville gjort i en vanlig seng?

Anonymous poster hash: e60ac...21d

Jeg ligger med ene benet opp i en vanlig seng O_o

Anonymous poster hash: da09e...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett kvinner gjøre det i seng og sofa også. Men da løftes benet mye høyere. På en solseng løfter de det bare noen få cm...ser ufattelig rart og anspent ut. Nesten kunstig på en måte..



Anonymous poster hash: e60ac...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett kvinner gjøre det i seng og sofa også. Men da løftes benet mye høyere. På en solseng løfter de det bare noen få cm...ser ufattelig rart og anspent ut. Nesten kunstig på en måte..

Anonymous poster hash: e60ac...21d

Ja, det er mange "rare" ting man skal undres over her verden.

Hvorfer peller så mange seg i nesa når de kjører bil?

Hvorfor er gresset grønt? Hvorfor sier kuene mø, og ikke bø?

Grunnen til at mange ligger sånn er sikkert fordi det er behagelig!!! helt enkelt.....

Anonymous poster hash: 42180...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt ifra behagelig. Om kneet løftes høyt nok, vil fotbladet stå skikkelig rett ned i solsengen. Men det løftes ikke så høyt på solsengene...bare en liten knekk slik at fotbladet må tvinges frem og ned for å nå solsengen..derfor ser det så krampaktig ut...ingen som har noe vettugt svar på dette??



Anonymous poster hash: e60ac...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

forstår ikke hvorfor det plager deg ts. hvis du irriterer deg så er det ingen som tvinger deg til å ligge slik selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...