Mynona Skrevet 7. februar 2015 #11161 Del Skrevet 7. februar 2015 Pil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11162 Del Skrevet 7. februar 2015 Nå ble jeg forvirret, men de ser nå slik ut før og etter frisering. Kanskje det er Lind for alt jeg vet? Ask? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. februar 2015 #11163 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvordan går det med ?? Ikke svar om du ikke vil. Njoooo, nå har jeg holdt meg i 10 dager og 23 timer og 7 minutter! Men det går egentlig ikke bra for å være ærlig. Jeg er irritabel og eier enda mindre tolmodighet enn før. Men jeg prøver å ikke la det gå ut over noen andre enn mamma Heheee, stakars dame...hun sier at det går helt fint da, hun vet jo hvorfor det er sånn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11164 Del Skrevet 7. februar 2015 Nå må jeg bare si at jeg er skuffet over meg selv og min vane med å strikke sent på kvelden og natta. Jeg holder på å lage hals på genseren min, men har oppdaget at det er stor forskjell på for og bakstykket, jeg har rett og slett tellet feil som bare det.....og jeg må ta alt opp, i alle fall ned til under armen igjen. Sukk og kjempe-akk på en lørdag. At det går an å være så slumsete med noe man må være nøyaktig med. Akkurat nå tenker jeg tanker som lett kan føre til at plagget blir en "ufo", liggende gjemt bort i en krok for evig og alltid. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 7. februar 2015 #11165 Del Skrevet 7. februar 2015 Uffda Hoppe, sånt er ikke gøy. Men det er nok lurt å ta det med en gang, ellers blir det fort til at det aldri blir gjort. Jeg har akkurat gjort ferdig enda en Mariusgenser, og har begynt på et prosjekt til meg selv. Til MEG, for en gangs skyld. Fordi jeg fortjener det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11166 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja det gjør du! Hva blir det for noe om vi kan få spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. februar 2015 #11167 Del Skrevet 7. februar 2015 Det blåser hvitt på sjøen her. Uff. Såpass som det blåser her så kan det ikke være noe morro der oppe. Mamma og jeg blir aldri enige om vi kaller det gåsunger eller puselabber, så da ble det gåselabber Hva med pusunger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11168 Del Skrevet 7. februar 2015 Her hos meg blåser det sånn innimellom at hele trestammen (nesten ned til bakken) beveger seg. Må følge med på nyhetene halv syv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11169 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg fløy når jeg var ute 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #11170 Del Skrevet 7. februar 2015 Uff. Såpass som det blåser her så kan det ikke være noe morro der oppe. Hva med pusunger? Pusunger høres jo ikke såå ille ut igjen. Nei, det får bli med gåselabber Nå skal jeg bake sitronkladdekake! Aldri gjort det før, men jeg satser på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. februar 2015 #11171 Del Skrevet 7. februar 2015 Oooh. Den så god ut! Kanskje skal jeg også bake morsdagskake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #11172 Del Skrevet 7. februar 2015 Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. februar 2015 #11173 Del Skrevet 7. februar 2015 Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen Løsning: bak to! Jeg baker boller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 7. februar 2015 #11174 Del Skrevet 7. februar 2015 Pusunger høres jo ikke såå ille ut igjen. Nei, det får bli med gåselabber Nå skal jeg bake sitronkladdekake! Aldri gjort det før, men jeg satser på at det blir bra! Så kult! Jeg sjekka ut den kaka tidligere i dag. Valget falt likevel på himmelsk marengskake fra samme sted. Til morsdagskaffen i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #11175 Del Skrevet 7. februar 2015 Så kult! Jeg sjekka ut den kaka tidligere i dag. Valget falt likevel på himmelsk marengskake fra samme sted. Til morsdagskaffen i morgen. Oh my, det så ikke ut som noe dårlig valg det heller! Jeg føler at jeg legger på meg bare ved å kikke på den bloggen. Men det er så mye goooodt der! Jeg har hatt en skikkelig "Må lage sitronkake"-greie de siste dagene, kanskje det er smittsomt gjennom luftballongen det også, som så mye annet her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11176 Del Skrevet 7. februar 2015 Tror armen min er litt bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 7. februar 2015 #11177 Del Skrevet 7. februar 2015 Har du vært hos legen da, Ery? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11178 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvordan skal jeg komme meg dit? Veien er stengt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. februar 2015 #11179 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg fløy når jeg var ute Det er ikke noe særlig. Jeg foreslår at du søker dekning til det løyer. Du har jo, eller har hatt en mamma en gang i tiden, så kjør på! Nå lukter det herlig sitron her, den var kjapp å smelle sammen og jeg er bare lei meg for at vi ikke får gjester før totiden i morgen Det er bare litt vanskelig å bruke henne som påskudd: hun tåler nemlig ikke guten. Men kanskje en pavlova. Eller en med mandelmel.. Så mange valg. Løsning: bak to! Jeg baker boller Vi ser hvem som er kakeeksperten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11180 Del Skrevet 7. februar 2015 Forsvaret for sivil ulydighet har sperret byen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå