Mynona Skrevet 24. januar 2015 #10761 Del Skrevet 24. januar 2015 Vi skal på en Thai-restaurant som heter Black Cat! Hotellet er kjempefint My, rent og pent og god plass, hyggelige de som jobber her og ingenting å klage på. Turgåing på ski i marka høres forfriskende herlig ut i mine ører! Kooos deg My. Så bra Skulle dere være der en ukes tid ca før dere reiser videre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. januar 2015 #10762 Del Skrevet 24. januar 2015 Lurer på hvordan frittgående elefanter hadde klart seg på denne glatta? Finnes det elefantbrodder? Og klarer de å ta de på selv i så fall (i og med de skal være frittgående) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10763 Del Skrevet 24. januar 2015 Ok...du sier noe der, men det er vel bare å lede dem inn på en foringsplass, som først går igjennom en slags påsetting av kjettinger-plass? Jeg skal gjerne bidra og når de blir kjent med meg, kommer de egentlig galopperende helt av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10764 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg synes vi skulle hatt redningselefanter langs veien for å trekke opp biler Jaaaaaa. med selvlysende gule redningsvester på! ahh jeg er visst mer døgnvill enn deg - trodde det var natt nå jeg Ja du er visst det. Det er bare å finne de riktige stedene det, så sipper man kø Dvs holde seg laaaangt unna songsvann og slike steder.. Jeg kom akkuratt fra skitur nå, møtte faktisk på en god del asiatiske familier...Synes det er så fiiiint å møte på mennesker med utenlandsk opprinnelse i skog og mark! God middag og god natt etterhvert Aldri! Samme til deg Nozzefina! Når jeg en gang blir kongen av dette landet, skal frittgående elefanter være høyt oppe på agendaen. ...og de blir ikke lenge til tror jeg... Så bra Skulle dere være der en ukes tid ca før dere reiser videre? Vi reiser videre på tirsdag. Til Ko Samui. Lurer på hvordan frittgående elefanter hadde klart seg på denne glatta? Finnes det elefantbrodder? Og klarer de å ta de på selv i så fall (i og med de skal være frittgående) Fin forretningsidé Roadrunner,+ kurs i snabelføring slik at de lærer seg å ta de på selv. Ok...du sier noe der, men det er vel bare å lede dem inn på en foringsplass, som først går igjennom en slags påsetting av kjettinger-plass? Jeg skal gjerne bidra og når de blir kjent med meg, kommer de egentlig galopperende helt av seg selv. Jeg er livredd for gallopperende elefanter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2015 #10765 Del Skrevet 24. januar 2015 Galloperende elefanter? *springe andre veien* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10766 Del Skrevet 24. januar 2015 Dere får være inne hos nyfødtelefantene dere da...og mate dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10767 Del Skrevet 24. januar 2015 Galloperende elefanter? *springe andre veien* Jeg synes gallopperende frittgående hester er skummelt også jeg. Dere får være inne hos nyfødtelefantene dere da...og mate dem. DET hadde jeg ikke hatt no' i mot altså. De dunete rare hodene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10768 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jaaaaa.... Det er akkurat som gamle menn på eldresenteret det, Aldri. Du skulle ikke begynne å gjøre litt gratis arbeid der når du kommer hjem igjen? Klø dem over fjonet og mate dem litt? lol Endret 24. januar 2015 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. januar 2015 #10769 Del Skrevet 24. januar 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10770 Del Skrevet 24. januar 2015 Jaaaaa.... Det er akkurat som gamle menn på eldresenteret det, Aldri. Du skulle ikke begynne å gjøre litt gratis arbeid der når du kommer hjem igjen? Ha-ha-ha-ha-ha!!!!! Jeg har mitt egen lille dunete elefanthode her sammen med meg jeg! (Ja, nå blir han sikkert veldig blid og grei resten av ferien.) Neida, han leser aldri det jeg skriver her inne... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10771 Del Skrevet 24. januar 2015 Akkurat den sveisen der ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2015 #10772 Del Skrevet 24. januar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10773 Del Skrevet 24. januar 2015 Søtere blir det ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10774 Del Skrevet 24. januar 2015 Nei. Søtere blir det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. januar 2015 #10775 Del Skrevet 24. januar 2015 Da har vi en plan da, Hoppe? Håper vi får tak i et par Heffalomper også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10776 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvis det blir vanskelig får vi nøye oss med vanlige lomper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2015 #10777 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Godmorgen, til tross for alt, Aldri. *hikstelittfremdeles* Jeg er sjokkskadet men gir deg en tilgivelsesklem fordetom. Er det en god dag der ute? Har du blitt rød og lettsvidd eller praktiserer du den reisevantes viten og smører deg hele tiden? Endret 25. januar 2015 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #10778 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jeg vet - det var litt slemt av meg det der Hoppe. Men synes du hadde skrevet et så bra innlegg, at jeg ble nødt til å sitere deg. Som du da skjønner, var jeg ikke helt og fullstendig klar over at det skulle bli innlegg nr. 90 000. Nok om det - du er blid igjen nå? Jeg har tilbrakt mesteparten av tida i dag på stranden ja. Er sånn som liker meg best under en parasoll, så er bare i sola når jeg bader og sitter og slenger i strandkanten. Smører meg sånn at jeg ikke blir solbrent ja. I dag var jeg helt i nærheten av den frittgående elefantbabytenåringen - den er såååå søt. Det var mange mennesker som sto rundt den og vill at den skulle hilse med snabelen. Vet du hva den gjorde? DEn søte elefanten tok to-tre skritt mot en funkjsonshemmet jente som sto der og strøk henne over kinnet, veldig veldig mykt med snabelen. Det var så rørende å se på. Etterpå gikk han inn i den lille skogen bak stranda og begynte å stange mot trær for å vise hvor sterk han/hun var. Endret 25. januar 2015 av Aldrisur 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2015 #10779 Del Skrevet 25. januar 2015 Mhm...jeg er blid igjen...til og med veldig blid av elefanthistorien din. Lurer på hva man må gjøre for å bli babyelefantpasser? p.s. min glede er også stor over at du tar vare på din hud. p.p.s Takk for sitering og støtte på mitt innlegg. Jopp...nu er jeg meg selv igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #10780 Del Skrevet 25. januar 2015 Puh! Det var godt å se den vanlige Hoppe igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå