Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10741 Del Skrevet 24. januar 2015 Oii, hvilke trær er det? de var utrolig stilige! Ja, det er ganske sprøtt med de kablene overalt Busken heter Frangipani og blomstene finnes i alle pastellfarger! Nydelige, men de buskene du ser på elefantbildet er noe glisne må jeg si. Høstglisne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10742 Del Skrevet 24. januar 2015 Hyggelig å komme tilbake til sånn respons! Måtte jo nesten titte innom og se at det står bra til med dere Hvem er hog? Hog er et fint og klokt menneske, en "gammel" bruker som mange av oss ønsket tilbake på forumet, eller som en anonymbruker så fint legger frem i en tråd her inne: Hogwash*, Hogwash*, Hoggy Warty Hogwash*,Teach us something please,Whether we be old and bald,Or young with scabby knees,Our heads could do with fillingWith some interesting stuff,For now they're bare and full of air,Dead flies and bits of fluff,So teach us something worth knowing,Bring us back what we've forgot,Just do your best, we'll do the rest,And learn until our brains all rot... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #10743 Del Skrevet 24. januar 2015 Var han her før min tid på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10744 Del Skrevet 24. januar 2015 Tror nok det ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2015 #10745 Del Skrevet 24. januar 2015 Busken heter Frangipani og blomstene finnes i alle pastellfarger! Nydelige, men de buskene du ser på elefantbildet er noe glisne må jeg si. Høstglisne. Åhh er det de ja - de er jo helt nydelige Synes de bare greinene var kjempefine jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10746 Del Skrevet 24. januar 2015 Åhh er det de ja - de er jo helt nydelige Synes de bare greinene var kjempefine jeg Ja du gjorde vel det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2015 #10747 Del Skrevet 24. januar 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 24. januar 2015 #10748 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvem er hog? Var han her før min tid på forumet? Med mindre du har hat annet nick før, har jeg nok det. Jeg var nok mest aktiv for 3-4 år siden (?). Håper alle får en fin dag! https://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10749 Del Skrevet 24. januar 2015 Wow....jeg regnet nok med at hog hadde drevet på med smått og stort der ute i verden, men astronautiske ting så jeg ikke for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10750 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jess! Her er originalen, har alltid synes at denne låta har noe Beatles'k over seg. Ha en fin dag du også Hog. NÅ er det middag og snart mørkt her. Endret 24. januar 2015 av Aldrisur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #10751 Del Skrevet 24. januar 2015 Jess! Her er originalen, har alltid synes at denne låta har noe Beatles'k over seg. http://youtu.be/D67kmFzSh_oSkjønner? Ha en fin dag du også Hog. NÅ er det middag og snart mørkt her. 404 not found og hvorfor står det skjønner i linken? Mørtk? Klokka er jo 12:13 O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2015 #10752 Del Skrevet 24. januar 2015 Sov godt aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. januar 2015 #10753 Del Skrevet 24. januar 2015 Hva skal dere ha til middag i dag da Aldri? Er dere fornøyd med hotellet deres også? Dere pleier jo å bo på så fantastiske hoteller borti der Jeg skal ut å kjøpe meg ski jeg! Prøve meg på sånn køgåing i marka etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10754 Del Skrevet 24. januar 2015 404 not found og hvorfor står det skjønner i linken? Mørtk? Klokka er jo 12:13 O: Vet det Big Jim. Prøvde å rette det opp, håper det gikk bra. Jeg er i Thailand og der ligger klokka 6 timer foran norsk tid. Sov godt aldri Takk i lige måde. Det skal jeg gjøre når natten kommer! Hva skal dere ha til middag i dag da Aldri? Er dere fornøyd med hotellet deres også? Dere pleier jo å bo på så fantastiske hoteller borti der Jeg skal ut å kjøpe meg ski jeg! Prøve meg på sånn køgåing i marka etterhvert Vi skal på en Thai-restaurant som heter Black Cat! Hotellet er kjempefint My, rent og pent og god plass, hyggelige de som jobber her og ingenting å klage på. Turgåing på ski i marka høres forfriskende herlig ut i mine ører! Kooos deg My. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10755 Del Skrevet 24. januar 2015 Mørtk? Klokka er jo 12:13 Fordi hun er på ferie og ligger seks timer før oss....husker du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #10756 Del Skrevet 24. januar 2015 Fordi hun er på ferie og ligger seks timer før oss....husker du? Ja, det skulle tatt seg ut å møte frittgående elefanter i vinternorge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 24. januar 2015 #10757 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja, det skulle tatt seg ut å møte frittgående elefanter i vinternorge. Jeg synes vi skulle hatt redningselefanter langs veien for å trekke opp biler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2015 #10758 Del Skrevet 24. januar 2015 Vet det Big Jim. Prøvde å rette det opp, håper det gikk bra. Jeg er i Thailand og der ligger klokka 6 timer foran norsk tid. Takk i lige måde. Det skal jeg gjøre når natten kommer! --- ahh jeg er visst mer døgnvill enn deg - trodde det var natt nå jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. januar 2015 #10759 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg skal ut å kjøpe meg ski jeg! Prøve meg på sånn køgåing i marka etterhvert Det er bare å finne de riktige stedene det, så sipper man kø Dvs holde seg laaaangt unna songsvann og slike steder.. Jeg kom akkuratt fra skitur nå, møtte faktisk på en god del asiatiske familier...Synes det er så fiiiint å møte på mennesker med utenlandsk opprinnelse i skog og mark! God middag og god natt etterhvert Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2015 #10760 Del Skrevet 24. januar 2015 Når jeg en gang blir kongen av dette landet, skal frittgående elefanter være høyt oppe på agendaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå