Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb
På 25.7.2020 den 16.07, Rumle skrev:

Hei på deg, bulben - hvordan står det til? :)

Bare bra :jepp: hvordan går det med deg?

Håper alle har en fin, fin sommer, fordet om den for mange blir litt annerledes :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, LightBulb skrev:

Bare bra :jepp: hvordan går det med deg?

Håper alle har en fin, fin sommer, fordet om den for mange blir litt annerledes :blomst: 

Alt greit her - Håper du har en fin sommer også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør i alle fall ta frem noen av ballongene og i fellesskap klare å få luft i dem, reparert om det trengs og ta en flytur
så vi i alle fall får vedlikeholdt alt i tilfelle hun skulle få en raptus og komme tilbake til oss igjen. :jepp:  Jeg er med! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Bare innom litt for å se at hun ikke har gjemt seg og ligger i bunnen av en ballongkurv.
Det gjorde hun ikke. Neivel.                                      Håper du har det bra der du er, Aldri.  #savn     :goodbye: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jaaaaa........en god jul og en stor bukett til deg, hvor du nå befinner deg. :klem: 
BOU18_40L_1024x1024@2x.jpg?v=1576511760

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
LightBulb skrev (3 minutter siden):

:ninja: 

Godt nytt år!

Fun fact: Visste dere at det er rundt 11år siden vi «møttes»? :opplyser:

Møttes dere før hun ble medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb
Cid skrev (6 minutter siden):

Møttes dere før hun ble medlem?

Aldrisur? Hun kom inn litt senere det året, men «gamlegjengen» møttes først i «fortell noe helt uinteressant», så flyttet vi til balubahagen til Rumle og så inn i ballongen her. Noen har selvfølgelig vært her lengre, noen kortere, men jeg kom inn for 11, snart 12 år siden, så for meg er det rundt 11år siden vi «møttes»:Nikke:

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LightBulb skrev (Akkurat nå):

Aldrisur? Hun kom inn litt senere det året, men «gamlegjengen» møttes først i «fortell noe helt uinteressant», så flyttet vi til balubahagen til Rumle og så inn i ballongen her. Noen hr selvfølgelig vært her lengre, noen kortere, men jeg kom inn for 11, snart 12 år siden:Nikke:

Nå kom jeg faktisk på at jeg skapte furore i tråden her når jeg var ny for nesten 8 år siden, hadde helt glemt av 🙈Bra at jeg har modnet siden den tid og hatt mange fine stunder i denne tråden :) Håper @Aldrisur kommer tilbake en dag, hun er savnet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb
Cid skrev (1 minutt siden):

Nå kom jeg faktisk på at jeg skapte furore i tråden her når jeg var ny for nesten 8 år siden, hadde helt glemt av 🙈Bra at jeg har modnet siden den tid og hatt mange fine stunder i denne tråden :) Håper @Aldrisur kommer tilbake en dag, hun er savnet 

Jeg er lettet over at ikke kvinneguiden har minnefunksjonen til facebook: «du har et minne fra 2010 med ***, åpne for å se hvor mye dumt du skrev…»  :ninja: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LightBulb skrev (1 minutt siden):

Jeg er lettet over at ikke kvinneguiden har minnefunksjonen til facebook: «du har et minne fra 2010 med ***, åpne for å se hvor mye dumt du skrev…»  :ninja: :ler:

Jeg skulle ønske jeg hadde min originale bruker slik at jeg kunne sett tilbake :P Jeg driver og leter etter de innleggene for å se hva jeg skrev, husker ikke 🙊 Jeg var 22 år og umoden den gang :P nå som 30 åring så føler jeg meg relativt mer moden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...