Rumle Skrevet 11. september 2019 #42481 Del Skrevet 11. september 2019 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Meldt meg på dansingen! Og blir hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42482 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42483 Del Skrevet 11. september 2019 Jeg har jo noen uleste bøker liggende rundt da F.eks. The Birth of Venus av Sarah Dunant. Satt i Firenze i renessansen @Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42484 Del Skrevet 11. september 2019 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har jo noen uleste bøker liggende rundt da F.eks. The Birth of Venus av Sarah Dunant. Satt i Firenze i renessansen @Rumle Hmm ikke hva jeg vanligvis leser, men kan godt prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42485 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Hmm ikke hva jeg vanligvis leser, men kan godt prøve Vi kan godt lese noe annet! Bare fant en bok 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42486 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Vi kan godt lese noe annet! Bare fant en bok 😅 Hva har du liggende da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42487 Del Skrevet 11. september 2019 +annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42488 Del Skrevet 11. september 2019 Åh det er nok litt av hvert her og der Men akkurat nå må jeg drikke kaffen min, kan studere bokhyller og sånt litt senere kanskje? Fant du ønskelisten din da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42489 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Åh det er nok litt av hvert her og der Men akkurat nå må jeg drikke kaffen min, kan studere bokhyller og sånt litt senere kanskje? Fant du ønskelisten din da? Du får gjøre det, jeg må lade uansett Ja, den er veldig lang og uoversiktlig. Og det er selvsagt masse som du nok vil synes er for trist der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42490 Del Skrevet 11. september 2019 Er litt svimete i dag. Jeg har forresten lyst til å lese flere bøker av Stephen Fry, kunne du tenke deg det? Han har jo skrevet noen skjønnlitterære bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42491 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Du får gjøre det, jeg må lade uansett Ja, den er veldig lang og uoversiktlig. Og det er selvsagt masse som du nok vil synes er for trist der Ahaaaaaa!! Lade godt da! Kan godt være noe trist i bøkene, bare det er mer og det liksom ikke ender i tragedie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42492 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Er litt svimete i dag. Jeg har forresten lyst til å lese flere bøker av Stephen Fry, kunne du tenke deg det? Han har jo skrevet noen skjønnlitterære bøker Ja, det var en god ide! Det vil jeg gjerne Det trenger ikke være skjønnlitterært for min del altså, jeg liker mye rart Endret 11. september 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42493 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, det var en god ide! Det vil jeg gjerne Det trenger ikke være skjønnlitterære for min del altså, jeg liker mye rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42494 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ahaaaaaa!! Lade godt da! Kan godt være noe trist i bøkene, bare det er mer og det liksom ikke ender i tragedie Forstår 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42495 Del Skrevet 11. september 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: Forstår 😊 Noen ganger er det verdt det da, om det er sånne bøker som virker som kunst på sjelen om du skjønner Herlig med kaffe og varm stue nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42496 Del Skrevet 11. september 2019 24 minutter siden, Frøkensina skrev: Noen ganger er det verdt det da, om det er sånne bøker som virker som kunst på sjelen om du skjønner Herlig med kaffe og varm stue nå Jeg skjønner veldig godt, mine favorittbøker er sånn. Rene terapien ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42497 Del Skrevet 11. september 2019 5 minutter siden, Rumle skrev: Jeg skjønner veldig godt, mine favorittbøker er sånn. Rene terapien ❤ En sånn kan vi nok lese og snakke om, men jeg har absolutt ingen forslag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42498 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: En sånn kan vi nok lese og snakke om, men jeg har absolutt ingen forslag Men, det er jo dessverre ikke så lett å finne en sånn bok som to liker skikkelig godt da, det er laaaangt mellom de jeg virkelig elsker og grunnene til at man elsker en bok er jo ofte ganske personlig, som med musikk. Synes du ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42499 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Men, det er jo dessverre ikke så lett å finne en sånn bok som to liker skikkelig godt da, det er laaaangt mellom de jeg virkelig elsker og grunnene til at man elsker en bok er jo ofte ganske personlig, som med musikk. Synes du ikke? Jo, kan ikke regne med det egentlig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42500 Del Skrevet 11. september 2019 Vanskelig nok å treffe på en sånn bok bare for seg selv ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå