Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har jo noen uleste bøker liggende rundt da :vetikke: F.eks. The Birth of Venus av Sarah Dunant. Satt i Firenze i renessansen :fnise:

@Rumle

Hmm ikke hva jeg vanligvis leser, men kan godt prøve :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hmm ikke hva jeg vanligvis leser, men kan godt prøve :jepp:

Vi kan godt lese noe annet! Bare fant en bok 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh det er nok litt av hvert her og der :ler: Men akkurat nå må jeg drikke kaffen min, kan studere bokhyller og sånt litt senere kanskje? Fant du ønskelisten din da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Åh det er nok litt av hvert her og der :ler: Men akkurat nå må jeg drikke kaffen min, kan studere bokhyller og sånt litt senere kanskje? Fant du ønskelisten din da?

Du får gjøre det, jeg må lade uansett :)

Ja, den er veldig lang og uoversiktlig. Og det er selvsagt masse som du nok vil synes er for trist der :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt svimete i dag. Jeg har forresten lyst til å lese flere bøker av Stephen Fry, kunne du tenke deg det? Han har jo skrevet noen skjønnlitterære bøker :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Du får gjøre det, jeg må lade uansett :)

Ja, den er veldig lang og uoversiktlig. Og det er selvsagt masse som du nok vil synes er for trist der :fnise:

:laugh: Ahaaaaaa!! Lade godt da! :klemmer:Kan godt være noe trist i bøkene, bare det er mer og det liksom ikke ender i tragedie :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Er litt svimete i dag. Jeg har forresten lyst til å lese flere bøker av Stephen Fry, kunne du tenke deg det? Han har jo skrevet noen skjønnlitterære bøker :jepp: 

Ja, det var en god ide! Det vil jeg gjerne :jepp:

Det trenger ikke være skjønnlitterært for min del altså, jeg liker mye rart :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, det var en god ide! Det vil jeg gjerne :jepp:

Det trenger ikke være skjønnlitterære for min del altså, jeg liker mye rart :jepp:

:hoppe:  :5: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:laugh: Ahaaaaaa!! Lade godt da! :klemmer:Kan godt være noe trist i bøkene, bare det er mer og det liksom ikke ender i tragedie :fnise: 

Forstår 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Forstår 😊

Noen ganger er det verdt det da, om det er sånne bøker som virker som kunst på sjelen om du skjønner :blomst: Herlig med kaffe og varm stue nå :kaffekopp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Frøkensina skrev:

Noen ganger er det verdt det da, om det er sånne bøker som virker som kunst på sjelen om du skjønner :blomst: Herlig med kaffe og varm stue nå :kaffekopp: 

Jeg skjønner veldig godt, mine favorittbøker er sånn. Rene terapien ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg skjønner veldig godt, mine favorittbøker er sånn. Rene terapien ❤

:hjerte:  En sånn kan vi nok lese og snakke om, men jeg har absolutt ingen forslag :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:hjerte:  En sånn kan vi nok lese og snakke om, men jeg har absolutt ingen forslag :fnise:

Men, det er jo dessverre  ikke så lett å finne en sånn bok som to liker skikkelig godt da, det er laaaangt mellom de jeg virkelig elsker og grunnene til at man elsker en bok er jo ofte ganske personlig, som med musikk. Synes du ikke? :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Men, det er jo dessverre  ikke så lett å finne en sånn bok som to liker skikkelig godt da, det er laaaangt mellom de jeg virkelig elsker og grunnene til at man elsker en bok er jo ofte ganske personlig, som med musikk. Synes du ikke? :jepp:

:jepp: Jo, kan ikke regne med det egentlig 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...