Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Har lite penger nå, tror ikke korttidsleie av bil blir så billig for det er mye dyrere enn langtidsleie som ligger på billigst ca 180 kr dagen per måned :klo:. Kanskje en uke senere, men trenger egentlig å se til alt en gang i uka og har lyst til å være der mer under blomstringen. Før hadde jeg ofte bilen ca to måneder på sommeren. 

Leit å høre  :klemmer: Ja skaff deg snart en ny Augusta i allefall så du får snust på de store blomstene i sommer! Sliter for tiden selv med flere ting :ler: 

Kjedelig, håper du finner en løsning!

Ja, må prøve å få tak i en :Nikke:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balkong-Augusta har jeg kontroll på i allefall, og minus et kjipt angrep av spinnmidd så lever hun :Nikke:

Supert! :) Knopper på vei?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Kjedelig, håper du finner en løsning!

Ja, må prøve å få tak i en :Nikke:

Håper det :jepp: Ja gjør det!!

Supert! :) Knopper på vei?

Nei hun har ikke kommet så langt, mistet noen av bladene men kommer med nye blader nå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men klematisene på balkongen vokser som et uvær i år, særlig den feilmerkede som skulle være rosa madame bouchaud , men som viste seg som en med små mørkelilla blomster. Aner ikke hva den kan være for noe. Tror du jeg kan plante erteblomster i samme krukke eller vil de kvele hverandre? 

Endret av Frøkensina
Skrevet

Men klematisene på balkongen vokser som et uvær i år, særlig den feilmerkede som skulle være rosa madame bouchaud , men som viste seg som en med små mørkelilla blomster. Aner ikke hva den kan være for noe. Tror du jeg kan plante erteblomster i samme krukke eller vil de kvele hverandre? 

Hmmm ja, nå er jo ikke noen ekspert på erteblomster akkurat :ler: men, klematisene har i alle fall ofte en tendens til å ta over all plass i krukken her :nikke: Du kan jo grave litt i jorden og se hvor mye røtter det er og eventuelt prøve med et par erteblomster om det er en del jord? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hmmm ja, nå er jo ikke noen ekspert på erteblomster akkurat :ler: men, klematisene har i alle fall ofte en tendens til å ta over all plass i krukken her :nikke: Du kan jo grave litt i jorden og se hvor mye røtter det er og eventuelt prøve med et par erteblomster om det er en del jord? :jepp:

:fnise: Vil ikke si jeg er noen ekspert på de heller etter én suksess-sommer av flere forsøk! Ja det har du nok rett i, klematiser skal jo ha mye næring også osv. Alltid mangel på jord overalt :ler: Jeg tenker jeg kan prøve, blir nok ikke trost om den feile/lilla ikke blomstrer så mye og nå har jeg hvertfall noen erteblomster som jeg har sådd og trenger planting.

• Liker 1
Skrevet

Trist ikke trost :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nei, trost kan vi alle fall konkludere med at det nok ikke blir uansett hva/hvordan du planter :laugh:

• Liker 1
Skrevet

RUMLEMOR! :mynona: Jeg har savnet deg masse!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

RUMLEMOR! :mynona: Jeg har savnet deg masse!

Hoppeloppen!!! :hoppendeglad: :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, trost kan vi alle fall konkludere med at det nok ikke blir uansett hva/hvordan du planter :laugh:

:laugh: Ville også overrasket meg om jeg ble til en trost! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:laugh: Ville også overrasket meg om jeg ble til en trost! 

Du eller det?! :laugh: 

Jeg tror jeg hadde blitt en skjære selv :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du eller det?! :laugh: 

Jeg tror jeg hadde blitt en skjære selv :fnise:

Aner ikke lenger :ler: 

Åjasså ja, en liring som sniker seg rundt etter småfuglmaten :fnise: 

Jeg tror jeg ville blitt som den litt lettere dumme rødstrupen jeg har hatt her i vinter, tillitsfull, men akk ikke helt med.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Aner ikke lenger :ler: 

Åjasså ja, en liring som sniker seg rundt etter småfuglmaten :fnise: 

Jeg tror jeg ville blitt som den litt lettere dumme rødstrupen jeg har hatt her i vinter, tillitsfull, men akk ikke helt med.

Åh rødstruper :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Åh rødstruper :ninuskapus:

Jaa de er søte da!

Det tok ham to måneder å forstå hvordan han kunne bruke solsikkekjernemateren :laugh: Litt som når jeg gjør alt baklengs særlig med tekniske ting.. for ikke å snakke om kjipe ting som frister og regninger :ler: 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jaa de er søte da!

Det tok ham to måneder å forstå hvordan han kunne bruke solsikkekjernemateren :laugh: Litt som når jeg gjør alt baklengs særlig med tekniske ting.. for ikke å snakke om kjipe ting som frister og regninger :ler: 

Huff, stakkars :ler:

Skrevet

Jeg har tenkt på aldri helt fra jeg våknet i morges, så nå må jeg innom å sende en :klemmer: Håper du har det bra, hvor enn du er. Savner deg! ❤

Skrevet

Jeg håper også at du har det bra Aldrisur! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg på klemme-runden :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...