Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42381 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har lite penger nå, tror ikke korttidsleie av bil blir så billig for det er mye dyrere enn langtidsleie som ligger på billigst ca 180 kr dagen per måned . Kanskje en uke senere, men trenger egentlig å se til alt en gang i uka og har lyst til å være der mer under blomstringen. Før hadde jeg ofte bilen ca to måneder på sommeren. Leit å høre Ja skaff deg snart en ny Augusta i allefall så du får snust på de store blomstene i sommer! Sliter for tiden selv med flere ting Kjedelig, håper du finner en løsning! Ja, må prøve å få tak i en 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42382 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Balkong-Augusta har jeg kontroll på i allefall, og minus et kjipt angrep av spinnmidd så lever hun Supert! Knopper på vei? 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42383 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Kjedelig, håper du finner en løsning! Ja, må prøve å få tak i en Håper det Ja gjør det!! 1 minutt siden, Rumle skrev: Supert! Knopper på vei? Nei hun har ikke kommet så langt, mistet noen av bladene men kommer med nye blader nå. 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42384 Skrevet 21. mai 2019 (endret) Men klematisene på balkongen vokser som et uvær i år, særlig den feilmerkede som skulle være rosa madame bouchaud , men som viste seg som en med små mørkelilla blomster. Aner ikke hva den kan være for noe. Tror du jeg kan plante erteblomster i samme krukke eller vil de kvele hverandre? Endret 21. mai 2019 av Frøkensina
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42385 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Men klematisene på balkongen vokser som et uvær i år, særlig den feilmerkede som skulle være rosa madame bouchaud , men som viste seg som en med små mørkelilla blomster. Aner ikke hva den kan være for noe. Tror du jeg kan plante erteblomster i samme krukke eller vil de kvele hverandre? Hmmm ja, nå er jo ikke noen ekspert på erteblomster akkurat men, klematisene har i alle fall ofte en tendens til å ta over all plass i krukken her :nikke: Du kan jo grave litt i jorden og se hvor mye røtter det er og eventuelt prøve med et par erteblomster om det er en del jord? 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42386 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Hmmm ja, nå er jo ikke noen ekspert på erteblomster akkurat men, klematisene har i alle fall ofte en tendens til å ta over all plass i krukken her :nikke: Du kan jo grave litt i jorden og se hvor mye røtter det er og eventuelt prøve med et par erteblomster om det er en del jord? Vil ikke si jeg er noen ekspert på de heller etter én suksess-sommer av flere forsøk! Ja det har du nok rett i, klematiser skal jo ha mye næring også osv. Alltid mangel på jord overalt Jeg tenker jeg kan prøve, blir nok ikke trost om den feile/lilla ikke blomstrer så mye og nå har jeg hvertfall noen erteblomster som jeg har sådd og trenger planting. 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42388 Skrevet 21. mai 2019 Nei, trost kan vi alle fall konkludere med at det nok ikke blir uansett hva/hvordan du planter 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42390 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: RUMLEMOR! Jeg har savnet deg masse! Hoppeloppen!!! 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42391 Skrevet 21. mai 2019 5 minutter siden, Rumle skrev: Nei, trost kan vi alle fall konkludere med at det nok ikke blir uansett hva/hvordan du planter Ville også overrasket meg om jeg ble til en trost! 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42392 Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ville også overrasket meg om jeg ble til en trost! Du eller det?! Jeg tror jeg hadde blitt en skjære selv 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42393 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Du eller det?! Jeg tror jeg hadde blitt en skjære selv Aner ikke lenger Åjasså ja, en liring som sniker seg rundt etter småfuglmaten Jeg tror jeg ville blitt som den litt lettere dumme rødstrupen jeg har hatt her i vinter, tillitsfull, men akk ikke helt med. 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42394 Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Aner ikke lenger Åjasså ja, en liring som sniker seg rundt etter småfuglmaten Jeg tror jeg ville blitt som den litt lettere dumme rødstrupen jeg har hatt her i vinter, tillitsfull, men akk ikke helt med. Åh rødstruper 1
Frøkensina Skrevet 21. mai 2019 #42395 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Åh rødstruper Jaa de er søte da! Det tok ham to måneder å forstå hvordan han kunne bruke solsikkekjernemateren Litt som når jeg gjør alt baklengs særlig med tekniske ting.. for ikke å snakke om kjipe ting som frister og regninger 1
Rumle Skrevet 21. mai 2019 #42396 Skrevet 21. mai 2019 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Jaa de er søte da! Det tok ham to måneder å forstå hvordan han kunne bruke solsikkekjernemateren Litt som når jeg gjør alt baklengs særlig med tekniske ting.. for ikke å snakke om kjipe ting som frister og regninger Huff, stakkars
Rumle Skrevet 1. juni 2019 #42398 Skrevet 1. juni 2019 Jeg har tenkt på aldri helt fra jeg våknet i morges, så nå må jeg innom å sende en Håper du har det bra, hvor enn du er. Savner deg! ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå