Rumle Skrevet 1. februar 2019 #41121 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: https://www.moseplassen.no/2017/03/driver-grener-syrin-og-kastanje/ Se der ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2019 #41122 Del Skrevet 1. februar 2019 6 minutter siden, Rumle skrev: Tror det skal gå greit, du kan jo legge grenene i det kaldeste rommet du har først sånn, i ett par timer, så klipper du ett nytt snitt og setter de i vann Om ikke annet, finner du svaret Ja, gjør du det sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2019 #41123 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ja, gjør du det sånn? Ja, det har jeg lært av mine foreldre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2019 #41124 Del Skrevet 1. februar 2019 Mange gjør jo det ned juletre når det er kaldt også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2019 #41125 Del Skrevet 1. februar 2019 24 minutter siden, Rumle skrev: Ja, det har jeg lært av mine foreldre Åh Takk for tips! 24 minutter siden, Rumle skrev: Mange gjør jo det ned juletre når det er kaldt også Visste jeg ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. februar 2019 #41126 Del Skrevet 1. februar 2019 43 minutter siden, Frøkensina skrev: Takk for all støtten Jeg føler meg hvertfall bedre nå som jeg har fått fikset det jeg trengte for å kunne studere. Det var det rene snøkaoset overalt, men alt løste seg selv på overtid. 15 minutters kaffe med opphavet og så undertøysshopping hvor jeg hadde flaks med salg på Change for en gangs skyld Det var på høy tid med noe nytt. Så godt det ordnet seg. Kaffe gjør underverker noen ganger. Fin måte å få bygget seg selvfølelse innenfra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
østfolding Skrevet 1. februar 2019 #41127 Del Skrevet 1. februar 2019 🍦🍾🎉🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2019 #41128 Del Skrevet 1. februar 2019 14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Så godt det ordnet seg. Kaffe gjør underverker noen ganger. Fin måte å få bygget seg selvfølelse innenfra. Skal aldri undervurdere en kopp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2019 #41129 Del Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, østfolding skrev: 🍦🍾🎉🎊 Ja takk for det og velkommen til deg får man vel si på Aldrisurs vegne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 1. februar 2019 #41130 Del Skrevet 1. februar 2019 Hei dere. Jeg har så lyst til å være med på hagetipsene deres, men jeg har flyttet fra hagen min og har ingenting å se frem til. Og jeg har akkurat fått en reprimande fra jobb og jeg er sønderknust over det. Kan jeg få lov til å være her litt og stelle sårene mine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. februar 2019 #41131 Del Skrevet 1. februar 2019 16 minutter siden, Fantastica skrev: Hei dere. Jeg har så lyst til å være med på hagetipsene deres, men jeg har flyttet fra hagen min og har ingenting å se frem til. Og jeg har akkurat fått en reprimande fra jobb og jeg er sønderknust over det. Kan jeg få lov til å være her litt og stelle sårene mine? Klart du kan. Vi passer alle på hverandre her i ballongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2019 #41132 Del Skrevet 2. februar 2019 God lørdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2019 #41133 Del Skrevet 2. februar 2019 16 timer siden, Fantastica skrev: Hei dere. Jeg har så lyst til å være med på hagetipsene deres, men jeg har flyttet fra hagen min og har ingenting å se frem til. Og jeg har akkurat fått en reprimande fra jobb og jeg er sønderknust over det. Kan jeg få lov til å være her litt og stelle sårene mine? Selvfølgelig kan du det! Så lei opplevelse på jobben Hvordan går det med deg ellers? 8 minutter siden, Frøkensina skrev: God lørdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2019 #41134 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg er så trøtt i dag at jeg er helt ute. Tror jeg har gjespet 500 ganger siden jeg sto opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2019 #41135 Del Skrevet 2. februar 2019 10 minutter siden, Rumle skrev: Jeg er så trøtt i dag at jeg er helt ute. Tror jeg har gjespet 500 ganger siden jeg sto opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2019 #41136 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Tuuuuusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2019 #41137 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Tuuuuusen takk Jeg er nede i min andre espressokanne og kan snart ikke utsette å dra ut lenger, selv om jeg ikke vil. PS man trenger ikke hage for å snakke her Fantastica, men det vet du vel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2019 #41138 Del Skrevet 2. februar 2019 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg er nede i min andre espressokanne og kan snart ikke utsette å dra ut lenger, selv om jeg ikke vil. --- Skal du ut å handle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2019 #41139 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Skal du ut å handle? Ooog, jeg er temmelig surrete i kropp og hode i dag på sterke smertestillende Robin prøver å komme seg inn her. Men jeg kan ikke ha en vill husfugl Blir litt bekymret hver gang han prøver seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2019 #41140 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ooog, jeg er temmelig surrete i kropp og hode i dag på sterke smertestillende Robin prøver å komme seg inn her. Men jeg kan ikke ha en vill husfugl Blir litt bekymret hver gang han prøver seg. Haha samme som et par av meisene her, har tatt de på fersken flere ganger i nøtteskålen i stuen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå