Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Monstrum skrev:

Nja, tja, tjo... :lur: Sender deg pm jeg :jepp:  Hvordan går jobbsøkingen?

Fine bygninger, det er det! :)

Søkt to jobber! Må bare få skrevet ut CV og interessebrev, så er jeg i gang med å levere ut det og :) Er bare litt tomt for blekk her i huset :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Rumle skrev:

Så bra! :)

Må jo heie litt på meg selv :fnise: Og si noe om det, så det ikkevold med tanken :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke ofte at jeg snoker og forsøker å finne ut ting, men da vet vi jaffal at hun heter Helga
og er helt vidunderlig fra topp til bunn. Vi har det fra en sikker kilde som jeg stoler helt og fullt på... :fnise: 

Jeg tror det går begge veier jeg, Winza... :jepp: 

...og siden det var det, så tror jeg at vi får samle oss en gjeng og dra på tur til Ålebyen,
for det er tydeligvis der det skjer. :rodmer:  

Men du sender en stand in

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Sjarmerende katteglis. :fnise:   / ...Og standin er deg som vanlig, Winza. 

Kan ikke være der som to personer da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jo, for du er veldig hurtig når du først bestemmer deg for å være det. :jepp: 

Rask Ludvigsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2018 den 22.18, Rumle skrev:

Kan anbefale 'Paula' på Nrk også. Den var litt merkeligere og en del skumlere enn 'Kiri', men ganske bra! Miniserie det også :jepp: 

Ellers var 'En natt' ganske fin. 10 korte og intense episoder, fra en natt i Oslo (en date).

Jeg sluker rått alle tipsene dine Rumle. Har kikket litt på omtale og tror jeg skal se på ALT! :fnise:

På 17.8.2018 den 23.14, Salka skrev:

God fredagskveld, søtnoser :) 

God mandagskveld Salka! :ler:

På 18.8.2018 den 9.29, FruN skrev:

Lillebror står i senga si 😱 (ikke siter, værsåsnill :) )

 

 

Uff hva jeg går glipp av når jeg ikke kikker innom i tide. :cry3:

På 19.8.2018 den 10.21, FruN skrev:

10F311CB-C282-4BC6-B5FE-0992F48D2DF3.thumb.jpeg.da02143dad83dd06cba51feb6fb7f287.jpegSeneste strikkeprosjekt klart :nigo: 

Denne var bar kjempesøt FruN. Jeg reiser til FruN-land i beg. av september. Bare så du vet det. :romeo:

På 19.8.2018 den 19.00, Fantastica skrev:

Du mener heldige henne, ikke sant? ;) Jeg har funnet Den Store Kjærligheten,  som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme!  Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden.

Ah! :daane:Det høres helt fantastica ut å være så forelsket. :hjerter_rundt:Det er deg væl unt - som vi sier her jeg kommer fra. 

På 19.8.2018 den 19.27, Monstrum skrev:

For en herlig følelse! :rodmer: Nyt det!

@Monstrum og @Rumle, dere er herlige, rause mennesker. 

På 19.8.2018 den 20.43, Rumle skrev:

:strix:

 

22 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke ofte at jeg snoker og forsøker å finne ut ting, men da vet vi jaffal at hun heter Helga
og er helt vidunderlig fra topp til bunn. Vi har det fra en sikker kilde som jeg stoler helt og fullt på... :fnise: 

Jeg tror det går begge veier jeg, Winza... :jepp: 

...og siden det var det, så tror jeg at vi får samle oss en gjeng og dra på tur til Ålebyen,
for det er tydeligvis der det skjer. :rodmer:  

...og du også. Ja alle som er i ballongen egentlig. Det er deilig å se at dere unner andre all mulig lykke i livet. 

21 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er verdens fineste bygninger i den byen der. :rodmer:  Det skjer over alt hele tiden.

Jeg er enig med deg. Synes byen er spesiell med alle bygningene i Jugendstil, ikke mange byer  Europa som kan skryte av det + at det finnes masse kafeer og andre koselige plasser. 

-------------------------------

Har ikke sitert alle som har vært innom av den grunn at dere skravler så mye at det blir for mye for meg. Men jeg leser alt og synes det er så koselig at dere er med i ballongen.

Her i huset har det vært høyt og lavt med barn og besteforeldre hele helgen. Jeg er støl i hele kroppen. :mynona:Men det er så morsomt og koselig og være sammen med dem. Og de blir så fort store. :sukk:

Jaja, håper alle har det fint i kveld. :klem:Her er det høstlig solnedgang, druene i hagen er modne, hortensiabuskene er visne og urtehagen min begynner å bli skikkelig kaputt, finito ferdig og takk for i år. :ler:  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig å se deg, Aldri. :klem1:                               *tie still og ikke skravle så mye :lur: * 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig hyggelig å se deg, Aldri. :klem1:                               *tie still og ikke skravle så mye :lur: * 

7 dager og 7 sider senere :nigo:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i begynnelsen av september? :lur: :engel: Kanskje jeg bare skal sette meg i hovedgata med tekanna mi og et par kopper :hoho:Se om du setter deg ned ved siden av :lur: 

Og..de små vokser seg plutselig veldig store selv om man er med de hver dag også :sjenert: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig hyggelig å se deg, Aldri. :klem1:                               *tie still og ikke skravle så mye :lur: * 

Takk det samme søta! :roser: Og joda, skravle er en fin ting. :klemmer:

Akkurat nå, Winza skrev:

7 dager og 7 sider senere :nigo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FruN skrev:

Når i begynnelsen av september? :lur: :engel: Kanskje jeg bare skal sette meg i hovedgata med tekanna mi og et par kopper :hoho:Se om du setter deg ned ved siden av :lur: 

Og..de små vokser seg plutselig veldig store selv om man er med de hver dag også :sjenert: 

Jaaaaaa, gjør det! 

Ja, ikke sant? Jeg forstår nesten ikke hvor tiden ble av når mine barn var små. Og nå disse....:ohmy: Tida går så altfor fort, må huske på å nyte øyeblikket og dagen i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg bare sur og lei meg igjen... Skal være med på babyshower morra, men det eneste jeg ikke visste om det var hvor vi skulle være. For det hadde ingen sagt. Om det bare gjelder meg eller flere, vet jeg ikke. Så nå blir det en kjøretur på en time i stedet for 10 min.. ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å SI I FRA???? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Nå er jeg bare sur og lei meg igjen... Skal være med på babyshower morra, men det eneste jeg ikke visste om det var hvor vi skulle være. For det hadde ingen sagt. Om det bare gjelder meg eller flere, vet jeg ikke. Så nå blir det en kjøretur på en time i stedet for 10 min.. ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å SI I FRA???? 

:kyss: Skal du kjøre en hel time for å møte de hønsehuene der? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:kyss: Skal du kjøre en hel time for å møte de hønsehuene der? 

Jeg så faktisk litt frem til å være med på noe sosialt med hønsehuene, som jeg ikke var klar over at var så..."out of sight, out of mind".. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruN skrev:

Jeg så faktisk litt frem til å være med på noe sosialt med hønsehuene, som jeg ikke var klar over at var så..."out of sight, out of mind".. 

Skal du dra dit da? 

Om du bestemmer deg for det håper jeg i hvert fall  at det blir en hyggelig opplevelse for deg. :kaklehone::klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...