Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg falt litt for denne som ser ut til å passe like godt for voksne som for barn. En strikkekjole! :tommelopp: 
Fant denne hos pickles.no                Så er det nevnt. 
strikkeoppskrift_xania_kjole_10.jpgstrikkeoppskrift_xania_kjole_12.jpg
images?q=tbn:ANd9GcTR32vYE9Sz8N18RxsJFnW En skikkelig lun kosemosekjole utover høsten. :rodmer:  #sukkehenført
Til og med LilleMy`en hadde passet denne. :jepp:  


 

Skal du strikke, eller har du kjøpt den? Og hvilken fantastisk farge :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Rumle skrev:

https://www.dagbladet.no/mat/for-en-kul-iskrem-men-du-bor-kanskje-ikke-spise-den-pa-forste-date/70102917

Soft Shaken kommer i begrenset opplag, og kan bare kjøpes hos Mix-kjeden, Deli de Luca, Esso og Shell. Den vil være bredt tilgjengelig på markedet i neste uke, men noen utsalgssteder har allerede fått iskremen i hus.

:opplyser:

Lakris? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint (og rart) :fnise: dere finner på. :hjerte:

Her regner det sånn stille i dag og utsikten er aldeles grå og tåkelagt. Deilig! Jeg går fremdeles i shorts og t-skjorte, tror aldri jeg blir helt kald igjen. :ler:

Tenk at Aretha Franklin er død. :dagens-rose: Hun er den råeste kvinnelige soul-artisten, og for meg en stor heltinne i min ungdom. Hvil i fred du skjønne menneske. :trist:

OG, i dag har tankene mine flydd til fine @Frøkensina - Madonnas beste venninne i dette landet? :kake:

Ja ja, noen fyller år og noen dør. Sånn er livet. :romeo: 

Jeg får besøk av en liten mann som skal sove over her i kveld. Mandag begynner skolen igjen, og jeg vet at han ikke gleder seg. Vi får gjøre noe hyggelig sammen i morgen og bare nyte disse siste feriedagene. :essen2:

Håper dere har det bra alle sammen. :kaffekopp::klemmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Rumle skrev:

Hoppen! Har du sett Kiri på nrk? 

Takk for tips sier jeg også. :strix: Den har jeg undersøkt nærmere og funnet ut at jeg vil se. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:jepp: Jeg også snart. 

Jeg så en artig film her om kvelden som heter Book Club. Om du får sjansen så anbefaler jeg denne altså. Satt og humret og lo for meg selv under hele filmen. Veldig amerikansk, men allikevel....:blomst:

Og så med de gamle gode damene Dianne Keaton, Jane Fonda og Candice Bergen - for eksempel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt første skoledag i dag og tatt i mot min nye kontaktlærerklasse. For en herlig gjeng! Gleder meg masse til å gå løs på dette skoleåret med dem. Og i morgen drar jeg på besøk til kjæresten min! :strix:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til læreren og hennes elever som kan forvente seg et sprudlende og fargerikt, intenst år! :hoppe: 

Aldri: jeg har sett reklame for den og den står på lista mi. Mistenker at den er noe for meg.... :lur: 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg har hatt første skoledag i dag og tatt i mot min nye kontaktlærerklasse. For en herlig gjeng! Gleder meg masse til å gå løs på dette skoleåret med dem. Og i morgen drar jeg på besøk til kjæresten min! :strix:

Så jabbadabbaduuuu å høre! :nordvesta: Og ja...freddan i morgen ja....:P

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gratulerer så masse til læreren og hennes elever som kan forvente seg et sprudlende og fargerikt, intenst år! :hoppe: 

Aldri: jeg har sett reklame for den og den står på lista mi. Mistenker at den er noe for meg.... :lur: 
 

Den er noe for alle skjønne kvinner som har sansen for det gode liv,:strix: så ja, den er absolutt noe for Hoppetussa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Så mye fint (og rart) :fnise: dere finner på. :hjerte:

Her regner det sånn stille i dag og utsikten er aldeles grå og tåkelagt. Deilig! Jeg går fremdeles i shorts og t-skjorte, tror aldri jeg blir helt kald igjen. :ler:

Tenk at Aretha Franklin er død. :dagens-rose: Hun er den råeste kvinnelige soul-artisten, og for meg en stor heltinne i min ungdom. Hvil i fred du skjønne menneske. :trist:

OG, i dag har tankene mine flydd til fine @Frøkensina - Madonnas beste venninne i dette landet? :kake:

Ja ja, noen fyller år og noen dør. Sånn er livet. :romeo: 

Jeg får besøk av en liten mann som skal sove over her i kveld. Mandag begynner skolen igjen, og jeg vet at han ikke gleder seg. Vi får gjøre noe hyggelig sammen i morgen og bare nyte disse siste feriedagene. :essen2:

Håper dere har det bra alle sammen. :kaffekopp::klemmer:

Så koselig med besøk av lille mannen :ninuskapus:

Håper du har det bra også :klem1:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

 Respekt til damen! :) 

:Nikke: ❤

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Må ha litt musikk nå. Litt bakover i tid. :) 

 

Den har jeg i den nedstøvede cdsamlingen min! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale 'Paula' på Nrk også. Den var litt merkeligere og en del skumlere enn 'Kiri', men ganske bra! Miniserie det også :jepp: 

Ellers var 'En natt' ganske fin. 10 korte og intense episoder, fra en natt i Oslo (en date).

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...