FruN Skrevet 19. august 2018 #39401 Del Skrevet 19. august 2018 19 minutter siden, Rumle skrev: Så fint det ble Er det den nye tekannen? Og hvilken kopp er det? Takk! Den nye tekanna, ja Globe fra The London Pottery 16 minutter siden, Monstrum skrev: Er det strikket "fritt" eller har du en oppskrift du har fulgt? Har fulgt en gratisoppskrift fra Ravelry Kan sende den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 19. august 2018 #39402 Del Skrevet 19. august 2018 27 minutter siden, FruN skrev: Takk! Den nye tekanna, ja Globe fra The London Pottery Har fulgt en gratisoppskrift fra Ravelry Kan sende den! Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 19. august 2018 #39403 Del Skrevet 19. august 2018 På 18.8.2018 den 12.15, Winza skrev: Heldig fyr han Du mener heldige henne, ikke sant? Jeg har funnet Den Store Kjærligheten, som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme! Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. august 2018 #39404 Del Skrevet 19. august 2018 22 minutter siden, Fantastica skrev: Du mener heldige henne, ikke sant? Jeg har funnet Den Store Kjærligheten, som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme! Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden. Hun er en heldig dame 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 19. august 2018 #39405 Del Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hun er en heldig dame 😃 Takk, Winza. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. august 2018 #39406 Del Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Fantastica skrev: Takk, Winza. 😍 Var du i Ålesund da for å treffe henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 19. august 2018 #39407 Del Skrevet 19. august 2018 26 minutter siden, Fantastica skrev: Du mener heldige henne, ikke sant? Jeg har funnet Den Store Kjærligheten, som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme! Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden. For en herlig følelse! Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 19. august 2018 #39408 Del Skrevet 19. august 2018 16 minutter siden, Winza skrev: Var du i Ålesund da for å treffe henne? Jepp, det var jeg. Og nå har jeg akkurat forlatt Ålesund med Hurtigruta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. august 2018 #39409 Del Skrevet 19. august 2018 1 time siden, Fantastica skrev: Du mener heldige henne, ikke sant? Jeg har funnet Den Store Kjærligheten, som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme! Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 #39410 Del Skrevet 19. august 2018 4 timer siden, Fantastica skrev: Du mener heldige henne, ikke sant? Jeg har funnet Den Store Kjærligheten, som viste seg å være i form av en kvinne. Hun er helt fantastisk og jeg er hodestups forelsket i henne - og hun føler det samme! Helga har vært helt vidunderlig og nå sitter jeg på hurtigruta på vei hjem. Jeg er nok blant de lykkeligste mennesker på jorda for tiden. Ikke ofte at jeg snoker og forsøker å finne ut ting, men da vet vi jaffal at hun heter Helga og er helt vidunderlig fra topp til bunn. Vi har det fra en sikker kilde som jeg stoler helt og fullt på... 4 timer siden, Winza skrev: Hun er en heldig dame Jeg tror det går begge veier jeg, Winza... 4 timer siden, Winza skrev: Var du i Ålesund da for å treffe henne? ...og siden det var det, så tror jeg at vi får samle oss en gjeng og dra på tur til Ålebyen, for det er tydeligvis der det skjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 19. august 2018 #39411 Del Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke ofte at jeg snoker og forsøker å finne ut ting, men da vet vi jaffal at hun heter Helga og er helt vidunderlig fra topp til bunn. Vi har det fra en sikker kilde som jeg stoler helt og fullt på... Jeg tror det går begge veier jeg, Winza... ...og siden det var det, så tror jeg at vi får samle oss en gjeng og dra på tur til Ålebyen,for det er tydeligvis der det skjer. Det er i så fall det eneste som skjer der Makan til dau plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. august 2018 #39412 Del Skrevet 19. august 2018 Snaaaaart mandag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. august 2018 #39413 Del Skrevet 19. august 2018 Hvor i verden holder du til, @Monstrum? Sånn ca da, om du vil avsløre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. august 2018 #39414 Del Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Snaaaaart mandag! Jada, jada Siden jeg kan si neste uke noen minutter til.. neste uke skal jeg være sporty (for meg å være ). Trening på onsdag og nesten-topptur på søndag! Siste med begge ungene - alene! Vel..med Barnas Turlag, men dere skjønner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. august 2018 #39415 Del Skrevet 19. august 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Jada, jada Siden jeg kan si neste uke noen minutter til.. neste uke skal jeg være sporty (for meg å være ). Trening på onsdag og nesten-topptur på søndag! Siste med begge ungene - alene! Vel..med Barnas Turlag, men dere skjønner Håper det bliir gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 #39416 Del Skrevet 19. august 2018 17 minutter siden, Monstrum skrev: Det er i så fall det eneste som skjer der Makan til dau plass Det er verdens fineste bygninger i den byen der. Det skjer over alt hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. august 2018 #39417 Del Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Håper det bliir gøy! Jeg og! Skjønner noe har skjedd i toppen min når jeg faktisk gleder meg til å trene og få meg en jobb Kan ikke si det har vært tilfelle de siste årene, ihvertfall ikke det siste der 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2018 #39418 Del Skrevet 19. august 2018 Han hadde bursdag i går. Grattis med 60 år, Marius. Vi husker deg godt ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 19. august 2018 #39419 Del Skrevet 19. august 2018 8 minutter siden, FruN skrev: Hvor i verden holder du til, @Monstrum? Sånn ca da, om du vil avsløre det Nja, tja, tjo... Sender deg pm jeg Hvordan går jobbsøkingen? Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det er verdens fineste bygninger i den byen der. Det skjer over alt hele tiden. Fine bygninger, det er det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. august 2018 #39420 Del Skrevet 19. august 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Jeg og! Skjønner noe har skjedd i toppen min når jeg faktisk gleder meg til å trene og få meg en jobb Kan ikke si det har vært tilfelle de siste årene, ihvertfall ikke det siste der Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå