Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Avlyst regn?? Jeg har jo planlagt å vaske den ene shortsen jeg bruker i morgen :ler: 

det hørtes veldig svett ut i den bilen!! 

Vi har vært litt stille ja. Vi har vært syke. Først Paul, så jeg, så mini og så jeg igjen. Skikkelig forkjøla. Men på bedringens vei nå. 

Du får lage tapas til gjestene. Bare kjøpe alt ferdig og åpne pakker og legge på fat! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Mynona skrev:

Avlyst regn?? Jeg har jo planlagt å vaske den ene shortsen jeg bruker i morgen :ler: 

Vi har vært litt stille ja. Vi har vært syke. Først Paul, så jeg, så mini og så jeg igjen. Skikkelig forkjøla. Men på bedringens vei nå. 

Du får lage tapas til gjestene. Bare kjøpe alt ferdig og åpne pakker og legge på fat! 

Yr sier nei, Pent sier ja til regn - den som lever får se.  :daane:

Er det ikke merksnodig at man kan bli forkjøla i denne sommervarmen? Men godt at dere er på bedringens vei. 

Tapas ja, jeg er ikke god på å kjøpe alt som ferdigmat, så det å lage tapas vil bli et lite helvete. Herr Aldri legger en hel indrefilet i SousViden og griller den rett før servering. Ferdigkjøpte fløtegratinerte, soppstuing og smørglaserte brekkbønner + bernaisesaus. Hjemmelaget mangosorbet og ferskenis til dessert.

Ja men det skulle bli bra tror jeg, og ikke så mye arbeid. Det verste er å få det til å se bra ut i huset. Ligger litt på etterskudd med støvtørring og vask av gulv og sånn.  :briller: 

Og nå merket jeg at jeg virka innmari sjølgod... men det er jeg ikke altså.  :fnise:

Å fy flate akkurat mens jeg satt å skrev dette hørte jeg en merkelig lyd utenfra. Å der var den største grevlingen jeg har sett i hele mitt liv! Sikkert en meter lang og tjukk som en gris. Grøss, og vi som har alle dørene åpne! :sjokkbla: Jeg går og lukker dem. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Aldrisur skrev:

Yr sier nei, Pent sier ja til regn - den som lever får se.  :daane:

Er det ikke merksnodig at man kan bli forkjøla i denne sommervarmen? Men godt at dere er på bedringens vei. 

Tapas ja, jeg er ikke god på å kjøpe alt som ferdigmat, så det å lage tapas vil bli et lite helvete. Herr Aldri legger en hel indrefilet i SousViden og griller den rett før servering. Ferdigkjøpte fløtegratinerte, soppstuing og smørglaserte brekkbønner + bernaisesaus. Hjemmelaget mangosorbet og ferskenis til dessert.

Ja men det skulle bli bra tror jeg, og ikke så mye arbeid. Det verste er å få det til å se bra ut i huset. Ligger litt på etterskudd med støvtørring og vask av gulv og sånn.  :briller: 

Og nå merket jeg at jeg virka innmari sjølgod... men det er jeg ikke altså.  :fnise:

Å fy flate akkurat mens jeg satt å skrev dette hørte jeg en merkelig lyd utenfra. Å der var den største grevlingen jeg har sett i hele mitt liv! Sikkert en meter lang og tjukk som en gris. Grøss, og vi som har alle dørene åpne! :sjokkbla: Jeg går og lukker dem. 

Grevling?! Så gøy! :ninuskapus:

*sniker meg med på middagen :ninja:*

Bra dere hadde en fin tur!

Jeg er flyyyytende! :bond:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Kan vi komme på middag og? Hva med å sitte ute? Da trenger du ikke tørke støv. Eller bare si fra at vaskehjelpa streiker i varmen :ler: 

gtevling!! Jeg har bare sett det en gang. Og den var påkjørt. :( 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Kan vi komme på middag og? Hva med å sitte ute? Da trenger du ikke tørke støv. Eller bare si fra at vaskehjelpa streiker i varmen :ler: 

Mhm vi kan jo spyle før vi går :fnise:

Jeg har aldri sett grevling .. hadde nok minst besvimt om jeg så en :ler:

• Liker 1
Skrevet

Grevling er kule dyr. Har sett dem rote i søpla mi.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

Den ene shortsen :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Fantastica skrev:

Ja? er de litt som vaskebjørner? 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Rumle skrev:

Grevling?! Så gøy! :ninuskapus:

*sniker meg med på middagen :ninja:*

Bra dere hadde en fin tur!

Jeg er flyyyytende! :bond:

Grevling er ikke så veldig gøy da Rumle, jeg synes den så skummel ut jeg. :sjokkbla: Jeg hører den enda. 

Flyyyytende Rumlemor. :laugh:

Ja, men de må jo gå gjennom huset for å komme ut. Neida, det årnær seg My. 

Den grevlingen altså, jeg hører at den sitter å tygger på noe nedi skogen vår. Grøss og gru. :Knegg:

@Rumle og @Mynona, bare kom, jeg skal love dere at dere skal bli tatt godt i mot. :hjerter_rundt:

• Liker 2
Skrevet

*har muligens sett for mange youtube-videoer* 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Grevling er ikke så veldig gøy da Rumle, jeg synes den så skummel ut jeg. :sjokkbla: Jeg hører den enda. 

Den grevlingen altså, jeg hører at den sitter å tygger på noe nedi skogen vår. Grøss og gru. :Knegg:

@Rumle og @Mynona, bare kom, jeg skal love dere at dere skal bli tatt godt i mot. :hjerter_rundt:

Vi kommer! Med grevlingen på innerlomma? :fnise:

1

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Mhm vi kan jo spyle før vi går :fnise:

Jeg har aldri sett grevling .. hadde nok minst besvimt om jeg så en :ler:

Spyle vekk støvet? :hoho:Det blir sikkert bra. 

2 minutter siden, Fantastica skrev:

Kule og kule fru Blom. Synes de er tunge og skumle jeg. :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Flytende jaaa .. først fordi jeg var så varm .. nå muligens mest fordi dem iiiiiiiiskalde vinen gikk rett i fletta :laugh:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Den ene shortsen :fnise:

Ja :fnise: den er kjempestygg. Malingsflekker, lommene henger ut nede ved beina, den faller nesten av meg. Men lommene er romslige så jeg kan ha mobil og fjernkontrollen i lomma hele tiden. For plutselig blir jeg sittende fast med mini oppå meg i 3 timer. Så da må jeg ha mobil og fjernkontroll med meg overalt. :ler: den trenger en vask nå, men jeg kvier meg 😛 da må jeg jo ha på noe annet i noen timer. 

• Liker 1
Skrevet

Lille nabokattefrøkna er veldig nysgjerrig på den digre grevlingen. Jeg tror hun bør være forsiktig. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Setter kursen! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja :fnise: den er kjempestygg. Malingsflekker, lommene henger ut nede ved beina, den faller nesten av meg. Men lommene er romslige så jeg kan ha mobil og fjernkontrollen i lomma hele tiden. For plutselig blir jeg sittende fast med mini oppå meg i 3 timer. Så da må jeg ha mobil og fjernkontroll med meg overalt. :ler: den trenger en vask nå, men jeg kvier meg 😛 da må jeg jo ha på noe annet i noen timer. 

Hahaa det er den beste typen plagg sa, forstår deg godt! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hahaa det er den beste typen plagg sa, forstår deg godt! 

Jeg skifter når jeg skal ut av døra da :fnise: så bare Paul får se meg sånn stakar. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Flytende jaaa .. først fordi jeg var så varm .. nå muligens mest fordi dem iiiiiiiiskalde vinen gikk rett i fletta :laugh:

Høres veldig bra  ut synes jeg. :fnise:

Shctiiiilig med romslige lommer som henger ut nede ved beina da!  :nori: Og ikke minst praktisk. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Lille nabokattefrøkna er veldig nysgjerrig på den digre grevlingen. Jeg tror hun bør være forsiktig. :laugh:

:unsure: Aldri kan gå ut og være fredsmegler? :jepp:

:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...