Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37802 Skrevet 23. juni 2018 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha den så ut til å være fra et annet århundre! Men du verden så god å ha på våråstyr når strømmen går. Nydelig bilde Rumle. Håper du og alle andre også har hatt en fin Sankthanskveld. Jeg har pusta som bare det Hoppe og håper du har hatt en fin dag/kveld. Mmm, smaker sikkert nydelig! Det der fikk jeg skikkelig lyst på nå. Så fint FruN! Ingenting kan måle seg med norske markblomster. Nydelig bilde og nydelig anretning på kakefatet ditt. Mine barndomsminner om Sankthanskvelden er ikke så gode, så derfor har jeg som voksen gjort som jeg har gjort med alle andre merkedager, skapt mine egne minner. I kveld har v bare kost oss med bursdagsfeiring og tur på stranda for å suge inn midtsommerinntrykk. Heldigvis hadde vi veldig fint vær og kunne nyte både kveldssol og bål. Siden det kun er lov til å tenne bål i fjæra, har vi sett mange bål fra verandautsikten vår. Koselig. Jeg kom plutselig på et rart minne: På Sankthansaften skulle man plukke 7 forskjellige markblomster å putte under hodeputen. Den du drømte om den natten ville bli din ektemann. Jeg måtte jo prøve for å se hvem jeg skulle gifte meg med en gang i fremtiden. Den natta drømte jeg om Cliff Richard. Jaja, tror ikke vi hadde passet så godt sammen som mann og kone (han er jo så ordentlig), men han var jo veldig pen da. (Synes jeg den gangen). 1
Aldrisur Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #37803 Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Se her ja! her brennes det bål også. Håper du har hatt en fin dag Winza. 2 minutter siden, Rumle skrev: 1
FruN Skrevet 23. juni 2018 #37805 Skrevet 23. juni 2018 29 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha den så ut til å være fra et annet århundre! Men du verden så god å ha på våråstyr når strømmen går. Så fint FruN! Ingenting kan måle seg med norske markblomster. Nydelig bilde og nydelig anretning på kakefatet ditt. Mine barndomsminner om Sankthanskvelden er ikke så gode, så derfor har jeg som voksen gjort som jeg har gjort med alle andre merkedager, skapt mine egne minner. I kveld har v bare kost oss med bursdagsfeiring og tur på stranda for å suge inn midtsommerinntrykk. Heldigvis hadde vi veldig fint vær og kunne nyte både kveldssol og bål. Siden det kun er lov til å tenne bål i fjæra, har vi sett mange bål fra verandautsikten vår. Koselig. Jeg kom plutselig på et rart minne: På Sankthansaften skulle man plukke 7 forskjellige markblomster å putte under hodeputen. Den du drømte om den natten ville bli din ektemann. Jeg måtte jo prøve for å se hvem jeg skulle gifte meg med en gang i fremtiden. Den natta drømte jeg om Cliff Richard. Jaja, tror ikke vi hadde passet så godt sammen som mann og kone (han er jo så ordentlig), men han var jo veldig pen da. (Synes jeg den gangen). Vel, den er jo det - på en måte Det skal sies at HerrN tenkte på den under strømstansen her om dagen, og da ble den tatt inn. Men! Han hadde ikke hatt en primus å tenke på om jeg ikke hadde fått tak i den lenge før han og jeg ble sammen Noe vi veldig straks har vært i 8 år (Våråstyr? ) Du har helt rett i at det beste man kan gjøre er å starte nye tradisjoner, særlig om det har vært mindre positivt tidligere I tillegg finner jobbe fleste på et tidspunkt en å dele livet med, og der er det jo gjerne andre tradisjoner. Kom på den tradisjonen med blomstene Hæres ut som dere har hatt en fin dag/kveld 2
Aldrisur Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #37806 Skrevet 23. juni 2018 8 år ja, det er supert. Har du ikke hørt om å ha noe på *våråstyr*? Ha-ha, det er jo det de sier der du bor. Et ord jeg lærte meg tidlig mens jeg bodde der. Det betyr at du har det *på lager* eller *i reserve* om du skjønner. Ler og ler. 1
FruN Skrevet 24. juni 2018 #37808 Skrevet 24. juni 2018 5 timer siden, Aldrisur skrev: 8 år ja, det er supert. Har du ikke hørt om å ha noe på *våråstyr*? Ha-ha, det er jo det de sier der du bor. Et ord jeg lærte meg tidlig mens jeg bodde der. Det betyr at du har det *på lager* eller *i reserve* om du skjønner. Ler og ler. Ingen som har sagt det med meg i nærheten så langt Men da vet jeg jo det Men det er litt moro, jeg synes det er lettere å lese dialekten herfra enn nynorsk 1
Gjest Winza Skrevet 24. juni 2018 #37809 Skrevet 24. juni 2018 7 timer siden, Rumle skrev: Så lyst, Winza. Tok du bildet nå nettopp? Ja 7 timer siden, Aldrisur skrev: Se her ja! her brennes det bål også. Håper du har hatt en fin dag Winza. Takk det samme Er fortsatt masse hvit røyk igjen rundt området der 3 timer siden, Severus skrev: Hva er det fra?
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2018 #37811 Skrevet 25. juni 2018 (endret) På 24.6.2018 den 0.26, Aldrisur skrev: Jeg kom plutselig på et rart minne: På Sankthansaften skulle man plukke 7 forskjellige markblomster å putte under hodeputen. Den du drømte om den natten ville bli din ektemann. Jeg måtte jo prøve for å se hvem jeg skulle gifte meg med en gang i fremtiden. Den natta drømte jeg om Cliff Richard. Jaja, tror ikke vi hadde passet så godt sammen som mann og kone (han er jo så ordentlig), men han var jo veldig pen da. (Synes jeg den gangen). Til den historien hører det med at Cliff drømte om deg også. Det er derfor han aldri helt fant noen som kunne måle seg med ditt vakre vesen og derfor fokuserte han hele livet sitt på å opptre og bruke kreftene der istedenfor... Det er helt sant. Endret 25. juni 2018 av Hoppetaujenta 2
Rumle Skrevet 25. juni 2018 #37812 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Til den historien hører det med at Cliff drømte om deg også. Det er derfor han aldri helt fant noen som kunne måle seg med ditt vakre vesen og derfor fokuserte han hele livet sitt på å opptre og bruke kreftene der istedenfor... Det er helt sant. Det tror jeg også - nemlig! 2
Aldrisur Skrevet 26. juni 2018 Forfatter #37813 Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 4.48, Severus skrev: Er dette det man kaller Blinkskudd? På 25.6.2018 den 7.18, Hoppetaujenta skrev: Til den historien hører det med at Cliff drømte om deg også. Det er derfor han aldri helt fant noen som kunne måle seg med ditt vakre vesen og derfor fokuserte han hele livet sitt på å opptre og bruke kreftene der istedenfor... Det er helt sant. Tulleberta 1... På 25.6.2018 den 12.10, Rumle skrev: Det tror jeg også - nemlig! og Tulleberta 2. ___________________________________ Jeg har nesten fått heteslag nå altså, 30 grader i skyggen og 29 i stua - og det med full gjennomtrekk! Dessuten har jeg *fått se mappa mi'* i dag. Det som sto der var et lite utvalg *personangrep* Må si jeg fikk meg en god latter. Jeg blir nok ikke satt i KG-fengselet for dette. Og som vanlig håper jeg at dere alle har det bra der ute i landet hvor dere er. 3
Gjest Stella Rose Skrevet 26. juni 2018 #37814 Skrevet 26. juni 2018 En riktig god sommer ønskes dere, i morgen reiser jeg på festival 😊
Rumle Skrevet 26. juni 2018 #37815 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Er dette det man kaller Blinkskudd? Tulleberta 1... og Tulleberta 2. ___________________________________ Jeg har nesten fått heteslag nå altså, 30 grader i skyggen og 29 i stua - og det med full gjennomtrekk! Dessuten har jeg *fått se mappa mi'* i dag. Det som sto der var et lite utvalg *personangrep* Må si jeg fikk meg en god latter. Jeg blir nok ikke satt i KG-fengselet for dette. Og som vanlig håper jeg at dere alle har det bra der ute i landet hvor dere er. Er det fordi folk har rapportert en at det står der da? Stakkars deg i den varmen! Ser ut til å liste seg forbi meg inntil videre, helt topp temperatur her 1
Rumle Skrevet 26. juni 2018 #37816 Skrevet 26. juni 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: En riktig god sommer ønskes dere, i morgen reiser jeg på festival 😊 Kos deg! 1
Severus Skrevet 26. juni 2018 #37817 Skrevet 26. juni 2018 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Er dette det man kaller Blinkskudd? Jau 1
Aldrisur Skrevet 26. juni 2018 Forfatter #37818 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, Stella Rose skrev: En riktig god sommer ønskes dere, i morgen reiser jeg på festival 😊 Gooood sommer til deg også! Håper du får med deg litt mer fotball også da! Akkurat nå, Rumle skrev: Er det fordi folk har rapportert en at det står der da? Stakkars deg i den varmen! Ser ut til å liste seg forbi meg inntil videre, helt topp temperatur her Jeg er ikke sikker, men det kan virke som at det er rapporterte innlegg ja. Mm, ser at du har det akkurat passe varmt der du er. Urettferdig! 1
Aldrisur Skrevet 26. juni 2018 Forfatter #37819 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, Severus skrev: Jau Kult bilde.
Gjest Winza Skrevet 26. juni 2018 #37820 Skrevet 26. juni 2018 Gleder meg til sommeren er over og det blir kaldere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå