Gjest Winza Skrevet 22. juni 2018 #37781 Skrevet 22. juni 2018 14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har du byttet navn på TV-en din? Vanligvis har jo TV navn som merke og modell, så når man prøver å koble til er det det som viser. Så har naboen samme/lik TV, blir det fort å ta feil. Men trøsten er at det er den som kobler til som har den største risikoen. Enn om naboen prøvde å vise noen "hrmpf" private bilder, så er det jo du som får se disse, og ikke naboen som klarer å hente noe fra din TV. Så ikke stor grunn til bekymring. Du skulle jo bare godtatt og sett hva som kom.... (du kan nemlig avregistrere enheter som har blitt koblet opp, slik at de ikke lenger har godkjent Kobling) Haha ble genuint redd her jeg lå midt på natta og søkte meg opp på nettet Viser seg at man ikke kan slå av Bluetooth på Samsung sine smart TVer (vet ikke med andre merker) Endret navnet på tv-en til bare Samsung. Jeg hadde mitt eget navn der før, kan kanskje kalle meg for "Jeg ser deg" Det var Bluetooth navnet mitt i gamle dager før smarttelefoner Den står på nekt så håper den ikke kan prøve og koble seg til igjen da
Aldrisur Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #37782 Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, Jerry Lee skrev: Å...ok. beklager. Ingenting å beklage da. Jeg synes innlegget ditt var koselig jeg. 2
Severus Skrevet 22. juni 2018 #37783 Skrevet 22. juni 2018 Sikkert en som skulle koble seg på sin egen TV, han har sikkert samme merke som deg 2
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37785 Skrevet 23. juni 2018 Jøss! Håper strømmen snart er tilbake @FruN Goooooood Sankthans til alle ballongfarere 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2018 #37786 Skrevet 23. juni 2018 God st.hans fra meg til alle dere. Pust innover mest mulig på denne tiden og samle energi og gode duftminner til høsten... 2
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #37787 Skrevet 23. juni 2018 (endret) 8 timer siden, Rumle skrev: Jøss! Håper strømmen snart er tilbake @FruN Goooooood Sankthans til alle ballongfarere Skal den stolen brennes i dag Endret 23. juni 2018 av Winza
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37788 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: God st.hans fra meg til alle dere. Pust innover mest mulig på denne tiden og samle energi og gode duftminner til høsten... Mmmm! 1 minutt siden, Winza skrev: Skal den stolen brennes i dag Tror ikke det 1
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #37789 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Mmmm! Tror ikke det Siden det er sankthans 😛
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37790 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Siden det er sankthans 😛 Forsto det
FruN Skrevet 23. juni 2018 #37791 Skrevet 23. juni 2018 9 timer siden, Rumle skrev: Jøss! Håper strømmen snart er tilbake @FruN Goooooood Sankthans til alle ballongfarere Den kom tilbake etter 8,5 timer Fine kransen 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: God st.hans fra meg til alle dere. Pust innover mest mulig på denne tiden og samle energi og gode duftminner til høsten... God sankthans, Hoppe! Blomstereng —————— Jeg kjeder meg... Vil ut og se på bål, eller besøke noen. Men de det føles naturlig å oppsøke er opptatt, og gidder ikke se på bål alene. Vet ikke hvem som er på campingen heller. Jeg savner sankthansfeiringen slik jeg er vant med fra barndommen 3
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37792 Skrevet 23. juni 2018 (endret) 7 minutter siden, FruN skrev: Den kom tilbake etter 8,5 timer Fine kransen God sankthans, Hoppe! Blomstereng —————— Jeg kjeder meg... Vil ut og se på bål, eller besøke noen. Men de det føles naturlig å oppsøke er opptatt, og gidder ikke se på bål alene. Vet ikke hvem som er på campingen heller. Jeg savner sankthansfeiringen slik jeg er vant med fra barndommen Sånn har jeg det også, da var sankthans virkelig en av de beste dagene i året Endret 23. juni 2018 av Rumle 1
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37793 Skrevet 23. juni 2018 Frossen rosé og jordbær slush til de som vil ha 3
FruN Skrevet 23. juni 2018 #37794 Skrevet 23. juni 2018 16 minutter siden, Rumle skrev: Frossen rosé og jordbær slush til de som vil ha 2
FruN Skrevet 23. juni 2018 #37795 Skrevet 23. juni 2018 I stedet for å sitte inne og sture over at kvelden ikke er som den var, gikk jeg ut og luket blomster fra plenen 😜 To be continued... 3
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37796 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, FruN skrev: I stedet for å sitte inne og sture over at kvelden ikke er som den var, gikk jeg ut og luket blomster fra plenen 😜 To be continued... Åhhh! Skikkelig sankthansblomster! 😍 1
Gjest Winza Skrevet 23. juni 2018 #37797 Skrevet 23. juni 2018 17 minutter siden, FruN skrev: I stedet for å sitte inne og sture over at kvelden ikke er som den var, gikk jeg ut og luket blomster fra plenen 😜 To be continued... Høsten 2019?
FruN Skrevet 23. juni 2018 #37798 Skrevet 23. juni 2018 26 minutter siden, Rumle skrev: Åhhh! Skikkelig sankthansblomster! 😍 Deilig når sånt blomstrer rundt husveggen 12 minutter siden, Winza skrev: Høsten 2019? Mer «senere, samme kveld» Hvem sier kakefat bare kan brukes til kaker? 3
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #37799 Skrevet 23. juni 2018 1 time siden, FruN skrev: Deilig når sånt blomstrer rundt husveggen Mer «senere, samme kveld» Hvem sier kakefat bare kan brukes til kaker? Så fint 1
Aldrisur Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #37800 Skrevet 23. juni 2018 16 timer siden, FruN skrev: Når strømmen går... Ha-ha den så ut til å være fra et annet århundre! Men du verden så god å ha på våråstyr når strømmen går. 13 timer siden, Rumle skrev: Jøss! Håper strømmen snart er tilbake @FruN Goooooood Sankthans til alle ballongfarere Nydelig bilde Rumle. Håper du og alle andre også har hatt en fin Sankthanskveld. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God st.hans fra meg til alle dere. Pust innover mest mulig på denne tiden og samle energi og gode duftminner til høsten... Jeg har pusta som bare det Hoppe og håper du har hatt en fin dag/kveld. 3 timer siden, Rumle skrev: Frossen rosé og jordbær slush til de som vil ha Mmm, smaker sikkert nydelig! Det der fikk jeg skikkelig lyst på nå. 3 timer siden, FruN skrev: I stedet for å sitte inne og sture over at kvelden ikke er som den var, gikk jeg ut og luket blomster fra plenen 😜 To be continued... Så fint FruN! Ingenting kan måle seg med norske markblomster. Nydelig bilde og nydelig anretning på kakefatet ditt. Mine barndomsminner om Sankthanskvelden er ikke så gode, så derfor har jeg som voksen gjort som jeg har gjort med alle andre merkedager, skapt mine egne minner. I kveld har v bare kost oss med bursdagsfeiring og tur på stranda for å suge inn midtsommerinntrykk. Heldigvis hadde vi veldig fint vær og kunne nyte både kveldssol og bål. Siden det kun er lov til å tenne bål i fjæra, har vi sett mange bål fra verandautsikten vår. Koselig. Jeg kom plutselig på et rart minne: På Sankthansaften skulle man plukke 7 forskjellige markblomster å putte under hodeputen. Den du drømte om den natten ville bli din ektemann. Jeg måtte jo prøve for å se hvem jeg skulle gifte meg med en gang i fremtiden. Den natta drømte jeg om Cliff Richard. Jaja, tror ikke vi hadde passet så godt sammen som mann og kone (han er jo så ordentlig), men han var jo veldig pen da. (Synes jeg den gangen). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå