Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pfft.... :fnise:  Er vel fine bokstaver satt sammen til et navn vel, selv om det tenkes på noe annet. 
Lille Rizla. Sikkert et navn et annet sted i verden det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh....: "Alle barna kunne holde seg...unntatt Rizla...hun tizla...på seg..."  Den blir litt vanskelig ja. :fnise: 
Men se her alle dere som har eller kommer til å få hage. Denne var riktig søt og ganske gratis. :rodmer: *misunne*

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle er på badetur i dag, jaffal er de borte fra ballongen...så setter jeg meg ned i en velfortjent hvil i skyggen
og koser meg. Den til venstre der ser ut som lakrissoftis, så jeg begynner der... :rodmer: 
    images?q=tbn:ANd9GcS--ceSr8M22gFLsnyozY2 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Salka skrev:

Lakrisis er sabla godt. Den wanted lakrisisen er rett og slett farlig! 

Høres rart ut å blande lakrisl med is O.o Hvs blir det neste, ketchup med is? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Høres rart ut å blande lakrisl med is O.o Hvs blir det neste, ketchup med is? :fnise:

Det er dødsgodt, bare prøv! :) ketchup, fysj, ketchup er djevelens verk på alt unntatt pølse. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfordrer Winza til å smake på en lakriskule i kjeks i en sånn isdisk i en butikk.
        :jepp:  Prøv, smak og tenk litt på saken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
16 minutter siden, Salka skrev:

Det er dødsgodt, bare prøv! :) ketchup, fysj, ketchup er djevelens verk på alt unntatt pølse. :fnise: 

Husker jeg så en tegneserie som het Ku og Kylling når jeg var liten og det var en episode hvor klassen til Kylling skulle få spise iskrem på skolen og det gledde han seg veldig til (noe jeg med vllle da jeg elsket alt med sukker som liten :biggrin:) Men han kom for seint til skolen så han endte opp med å måtte spise iskrem med rå fisk :hoho:Fy fader, jeg hadde spydd til døde visst jeg hadde blitt tvunget til noe slikt :fnise: 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men tar du utfordringen, WInza? :lur: *Hoppe glemmer ikke hva hun spurte om, selv om han overser henne glatt* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også lakris og is i kombinasjon er merkelig. Har smakt lakris strøssel på is og det funket ikke for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg synes også lakris og is i kombinasjon er merkelig. Har smakt lakris strøssel på is og det funket ikke for meg. 

Hva med pannekake med våt lakrisfyll på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Hva med pannekake med våt lakrisfyll på?

Ehh...neitakk, så da får du min også og du må spise opp alt. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...