Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Rumle skrev:

Men, ble du spurt om å godta noe greier nå i kveld og så logget ut? 

Det var ikke den cookies meldingen da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at mazariner var en svensk nasjonal-ting, men gode er de og jeg deler gjerne. Iskald melk til. :rodmer: 
Mazarin
Bilderesultat for melk i glass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mynona skrev:

Det var ikke den cookies meldingen da? 

Det kan godt være? Jeg fikk ikke lest det skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har poppet opp masse ting å lese og godta uansett hvor jeg går inn på nett. Massevis en må si ja til
og for å si det som det er ; jeg orker ikke å lese alt det der. Ikke er det noen mulighet til å trykke på et "nei"
noe sted heller, så da blir det OK da. Jeg er en positiv dame som sier ja til det meste i disse tider.  :tommelopp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Mynona skrev:

Nei :ler: Ikke enda! Paul synes jeg er utålmodig som vil finne navn. Hun er jo tross alt bare 4 uker gammel. Han mener det er vanlig å vente i 2-3 måneder :roll: Men jeg pusher på da. i håp om at vi kommer til en enighet snart. 

HerrN var mer utålmodig enn meg :ler: Han ville helst ha navnet klart (og i bruk) fra ultralyden :ler: Jeg ville ha det klart i god/grei tid før fødsel :fnise:

Håper dere blir enige snart da! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som har unger; måtte dere ikke se godt på ungen om det virkelig var en *navn*, før navnet ble gitt?
Det kan bli feil det der. Noen passer de søte nusselige navnene som babyer, men ikke som voksen 
og så absolutt ikke i tenårene hvor ting blir flaut og merkelig. 

Hadde jeg fått en gutt så skulle han få lov til å hete Gregorius von Hoppenscthokk! :fnise: 
*og 40 shades of rosa klær hele det første året bare for å få samtalene i gang, for moro skyld*

P.s. hvorfor har man ikke senior og junior-skrivemulighet for damene og jentene? Det er forskjellsbehandling. :glare: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Men dere som har unger; måtte dere ikke se godt på ungen om det virkelig var en *navn*, før navnet ble gitt?
Det kan bli feil det der. Noen passer de søte nusselige navnene som babyer, men ikke som voksen 
og så absolutt ikke i tenårene hvor ting blir flaut og merkelig. 

Hadde jeg fått en gutt så skulle han få lov til å hete Gregorius von Hoppenscthokk! :fnise: 
*og 40 shades of rosa klær hele det første året bare for å få samtalene i gang, for moro skyld*

P.s. hvorfor har man ikke senior og junior-skrivemulighet for damene og jentene? Det er forskjellsbehandling. :glare: 

Og hoppetussa hvis jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er mitt navn det. :)  Hun skulle få navnet Wilhelmine von Hoppenscthokk. :opplyser: 
  *og ha blå klær det første året* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det er mitt navn det. :)  Hun skulle få navnet Wilhelmine von Hoppenscthokk. :opplyser: 
  *og ha blå klær det første året* 

Hvorfor blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket blå som barn og hadde mest blå klær. Ble visst sur og grinete hvis mamma prøvde å ta på meg rosa :ler:  Jeg bruker fortsatt mye blått. Og lille My har også en del blått :jepp: fordi mamman synes blått er så fint! 

det er et par navn som jeg liker som je har sett at ikke passer. Men det er vanskelig å ta den endelige avgjørelsen. Vi har 3 navn det står mellom, kanskje 4. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Dølaisen med blåbærpai :opplyser:

Ble egentlig litt skuffet over den. Hadde nok håpet litt for mye på at de skulle reintrodusere den vidunderlige varianten de hadde i salg for endel år siden. Men, den gang ei :sukk:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Winza skrev:

Hvorfor blå?

Leste du ikke det første jeg skrev? Vanligvis får jenter rosa og gutter blått når de blir født. ALT skal være rosa eller blått, for det har alle bestemt at det skal være. Det vil ikke jeg ha, så jeg gjør ting motsatt, bare fordi jeg kan det...men nå har jeg jo ingen unger da, så det blir ikke satt ut i livet. Men hadde jeg --------> 🎩 ...så kunne det ha blitt sånn.

4 minutter siden, Rumle skrev:

Nå har jeg smakt Dølaisen med blåbærpai. Ble egentlig litt skuffet over den. 

Men Rumle, du må være helt edru når du prøvesmaker iskrem vettu. :fnise: 
Den kan jo ikke smake noe annet enn seg selv. Den er ikke en annen is enn det den er. :rodmer: 
Jeg liker den kjempegodt....og den med ostekake og bringebær. Nyydelig! 

11741.jpg?chk=618718Solbærvarianten også... :spise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Leste du ikke det første jeg skrev? Vanligvis får jenter rosa og gutter blått når de blir født. ALT skal være rosa eller blått, for det har alle bestemt at det skal være. Det vil ikke jeg ha, så jeg gjør ting motsatt, bare fordi jeg kan det...men nå har jeg jo ingen unger da, så det blir ikke satt ut i livet. Men hadde jeg --------> 🎩 ...så kunne det ha blitt sånn.

Men Rumle, du må være helt edru når du prøvesmaker iskrem vettu. :fnise: 
Den kan jo ikke smake noe annet enn seg selv. Den er ikke en annen is enn det den er. :rodmer: 
Jeg liker den kjempegodt....og den med ostekake og bringebær. Nyydelig! 

---

Hva? Er jeg ikke edru?! :sjokkert:

Nei, var ikke noe for meg det det. Mulig jeg smaker den med bringebær, men den med solbær .. det kommer ikke til å skje :ler: Har et komplisert nok forhold til solbær som det er .. så den holder jeg meg unna :jepp:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...ok da, siden det er deg. :klem: Du får finne din type is. Hovedsaken er at vi finner noen som vi liker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jaja...ok da, siden det er deg. :klem: Du får finne din type is. Hovedsaken er at vi finner noen som vi liker. 

Sant det :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Leste du ikke det første jeg skrev? Vanligvis får jenter rosa og gutter blått når de blir født. ALT skal være rosa eller blått, for det har alle bestemt at det skal være. Det vil ikke jeg ha, så jeg gjør ting motsatt, bare fordi jeg kan det...men nå har jeg jo ingen unger da, så det blir ikke satt ut i livet. Men hadde jeg --------> 🎩 ...så kunne det ha blitt sånn.

Men Rumle, du må være helt edru når du prøvesmaker iskrem vettu. :fnise: 
Den kan jo ikke smake noe annet enn seg selv. Den er ikke en annen is enn det den er. :rodmer: 
Jeg liker den kjempegodt....og den med ostekake og bringebær. Nyydelig! 

11741.jpg?chk=618718Solbærvarianten også... :spise: 

Stakkars gutten da som må gå rundt i rosa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rumle skrev:

Hva? Er jeg ikke edru?! :sjokkert:

Nei, var ikke noe for meg det det. Mulig jeg smaker den med bringebær, men den med solbær .. det kommer ikke til å skje :ler: Har et komplisert nok forhold til solbær som det er .. så den holder jeg meg unna :jepp:

 

 

Komplisert forhold til solbær?? Utdyp! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mynona skrev:

Komplisert forhold til solbær?? Utdyp! :fnise:

Haha ja, det er superkomplisert og jeg vet ikke hvorfor! :ler: Jeg elsker solbær i naturlig form, det kan jeg spise som snop. Det eneste andre jeg liker er solbærsirup. Solbærsyltetøy og solbærdrops og godteri er noe av det absolutt aller verste jeg kan forestille meg, den lukten og smaken altså :grine: Aner ikke hvorfor det er sånn, jeg er nok bare skrudd sammen litt .. ehh alternativt? :ler:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...