Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: 

Jeg har glemt å si fra til Rumle at jeg er ferdig med The Leftovers. Litt rar slutt synes jeg.. men jeg synes historien Nora fortale om da hun dro til de andre var logisk på en måte. Så likte den avslutningen. Men det ble mye rart og sært borti Australia da.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Mynona skrev:

:vinke: 

Jeg har glemt å si fra til Rumle at jeg er ferdig med The Leftovers. Litt rar slutt synes jeg.. men jeg synes historien Nora fortale om da hun dro til de andre var logisk på en måte. Så likte den avslutningen. Men det ble mye rart og sært borti Australia da.. 

Ja, det var en del rart der, men på en måte synes jeg det passet, fordi alt var så rart hele veien? Jeg likte virkelig ikke politifaren, så jeg synes han fikk altfor mye plass i siste sesong. Skulle også ønske de hadde valgt en annen slutt, men men man kan vel ikke få alt :PJeg likte veldig godt Nora-karaktereren.

Endret av Rumle
Skrevet

Takk det samme Rumle.

13 timer siden, Rumle skrev:

Ja, det var en del rart der, men på en måte synes jeg det passet, fordi alt var så rart hele veien? Jeg likte virkelig ikke politifaren, så jeg synes han fikk altfor mye plass i siste sesong. Skulle også ønske de hadde valgt en annen slutt, men men man kan vel ikke få alt :PJeg likte veldig godt Nora-karaktereren.

Jeg likte heller ikke politifaren. Ble så mye rart og fjas som ikke var noe interresant i sesong 3. Jeg irriterte meg litt over Nora egentlig. :ler:  Og presten... likte aldri han. Men lurer på hva som skjedde med kona hans. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, i påsken og neida ikke skummel. Bare krim på svensk vis, lur detektiv samler tråder de andre har oversett
og løser det hele. Rumlen m.fl. bør se hvis hun liker Lassgård. :jepp:  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Takk det samme Rumle.

Jeg likte heller ikke politifaren. Ble så mye rart og fjas som ikke var noe interresant i sesong 3. Jeg irriterte meg litt over Nora egentlig. :ler:  Og presten... likte aldri han. Men lurer på hva som skjedde med kona hans. 

Presten ja, han var slitsom! :laugh:

Men, jeg elsket den serien altså, det underlig rare universet, savner den enda! :P

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Presten ja, han var slitsom! :laugh:

Men, jeg elsket den serien altså, det underlig rare universet, savner den enda! :P

Se den igjen :ler: Kanskje du oppdager noe du ikke så første gang?

Jeg må finne noe nytt nå. Nå skal jeg jo sitte i sofaen å strikke noen uker. Og så ska jeg sitte i sofaen å amme i noen måneder :P 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, i påsken og neida ikke skummel. Bare krim på svensk vis, lur detektiv samler tråder de andre har oversett
og løser det hele. Rumlen m.fl. bør se hvis hun liker Lassgård. :jepp:  

Ok, da skal jeg gi den en sjanse! :jepp:

Er akkurat ferdig med Broadchurch. Likte den underlige gjengen Godt, håper det kommer flere sesonger :Nikke:

1 minutt siden, Mynona skrev:

Se den igjen :ler: Kanskje du oppdager noe du ikke så første gang?

Jeg må finne noe nytt nå. Nå skal jeg jo sitte i sofaen å strikke noen uker. Og så ska jeg sitte i sofaen å amme i noen måneder :P 

Jaaa skal det, skal bare vente til jeg har glemt mer :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg har sett 3 sesonger av Broadchurch... men lurer på om det er 4? Synes jeg leste det her en gang? Jeg liker hun dama godt. Hun skuespillerdama. Har sett henne på diverse talkshows, hun er ganske morsom :ler: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg tror jeg har sett 3 sesonger av Broadchurch... men lurer på om det er 4? Synes jeg leste det her en gang? Jeg liker hun dama godt. Hun skuespillerdama. Har sett henne på diverse talkshows, hun er ganske morsom :ler: 

Ja, hun er veldig bra! :jepp: 4? Det ligger bare 3 på Netflix i alle fall. Men, håper det er 4! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på plass som et lyn om det kommer en fjerde. Jeg er storfan av ALT der. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sjekket IMDB nå, står bare 3 sesonger der og de pleier å være ganske oppdaterte.

Men, det kommer sikkert mer når den har vært så populær :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jeg sjekket IMDB nå, står bare 3 sesonger der og de pleier å være ganske oppdaterte.

Men, det kommer sikkert mer når den har vært så populær :Nikke:

Ja, jeg gjorde det samme :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Vi tre fansene er herved starten på et verdensomfattende opprop og KRAV om ti sesonger til! :hoppe:  :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Vi tre fansene er herved starten på et verdensomfattende opprop og KRAV om ti sesonger til! :hoppe:  :jepp: 

11! Ellers blir det 13! :bond:

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ja, 111 sesonger vil vi ha like godt. :jepp:  Kan de sende "et hjem for oss - et hjem for deg"-serien i det uendelige,
bør vi også få noe som interesserer oss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...