Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

:ler: Ja, for å spise middag så. 

Ikke for meg! Men, det sier kanskje ikke så mye :fnise:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Columna skrev:

I et tidlig program forklarte hun hva hun het og hvorfor hun kaller seg Hansine. Kanskje vi får en "reprise";på historien neste uke? Da er det fokus på Hansine sin historie. 

Ja, jeg skal prøve følge med. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ikke for meg! Men, det sier kanskje ikke så mye :fnise:

 

Det sier vel litt om deg da. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag kan spises hele døgnet hvis man har lyst på det syns nå jeg da. :jepp: 
Bestemte meg plutselig akkurat nå for at i morgen skal jeg kjøpe poteter, en bx fiskeboller og lage god fyldig,
glinsende karrisaus som jeg kommer til å få både fin stemme og hår på...brøste` av. En skal kunne kjenne
at det er karri i en sånn saus...og jeg er SÅ glad i det. :rodmer:  Har det liksom to ganger pr år. Det skal bli oftere!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm Limoncelloen ser ut til å bli helt klar gul. I følge bildene av den oppskriften jeg valgte skulle den vært litt tåkete, som ouzo? Men, i følge andre bilder rundt omkring ser det ut til å være litt ymse :vetikke:

e95053d33becbcbeef87e78cef1042a99bcb64ce

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 17.3.2018 den 13.53, Hoppetaujenta skrev:

Det smaker sikkert godt uansett kulør, Rumle. :jepp: 
En kar her som ikke orker å vente lengre på våren har tatt tingene i sine egne hender... :fnise: 
https://www.tv2.no/storm/9747225/ 

Enig med deg Hoppe! Den Limoncelloen til @Rumle blir nok kjempegod - tåkete som klar. :fnise:

Og du for en god ide den karen hadde!  Ut å bruke sine kunstneriske talenter på all isen utenfor stuedøra! 4925.gif 

------------------------------------------

For en nydelig helg vi har hatt - sånn værmessig mener jeg. Jeg har akkurat hufset helgebesøket mitt ut døra, så nå er det stille i huset igjen. 

Hadde mimreparty med masse god 60- og 70-tallsmusikk i går, (derfor den raske visitten i tråden som er laget for deg @Rumle:laugh:. Gamle låter kan virkelig få tankene til å fly både hit og dit. :digge:

I dag har jeg bakt horn med skinke og ost for første gang i mitt liv. De ble veldig gode - men du og du så mektige. :blink: 

myke-horn-med-ost-og-skinke-ostehorn-kop

Håper alle har hatt en fin søndag :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

 

Enig med deg Hoppe! Den Limoncelloen til @Rumle blir nok kjempegod - tåkete som klar. :fnise:

Og du for en god ide den karen hadde!  Ut å bruke sine kunstneriske talenter på all isen utenfor stuedøra! 4925.gif 

------------------------------------------

For en nydelig helg vi har hatt - sånn værmessig mener jeg. Jeg har akkurat hufset helgebesøket mitt ut døra, så nå er det stille i huset igjen. 

Hadde mimreparty med masse god 60- og 70-tallsmusikk i går, (derfor den raske visitten i tråden som er laget for deg @Rumle:laugh:. Gamle låter kan virkelig få tankene til å fly både hit og dit. :digge:

I dag har jeg bakt horn med skinke og ost for første gang i mitt liv. De ble veldig gode - men du og du så mektige. :blink: 

myke-horn-med-ost-og-skinke-ostehorn-kop

Håper alle har hatt en fin søndag :klemmer:

Nam! :wow: Hvilken oppskrift på horn bruker du?

Jeg har laget tynne pannekaker i dag, og spist de med et dryss av melis på :nigo: 

Jaja limoncelloen går vel ned okke som :fnise:

 

Musikkmimreparty er det beste! :strix:

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Aldrisur skrev:

 

Enig med deg Hoppe! Den Limoncelloen til @Rumle blir nok kjempegod - tåkete som klar. :fnise:

Og du for en god ide den karen hadde!  Ut å bruke sine kunstneriske talenter på all isen utenfor stuedøra! 4925.gif 

------------------------------------------

For en nydelig helg vi har hatt - sånn værmessig mener jeg. Jeg har akkurat hufset helgebesøket mitt ut døra, så nå er det stille i huset igjen. 

Hadde mimreparty med masse god 60- og 70-tallsmusikk i går, (derfor den raske visitten i tråden som er laget for deg @Rumle:laugh:. Gamle låter kan virkelig få tankene til å fly både hit og dit. :digge:

I dag har jeg bakt horn med skinke og ost for første gang i mitt liv. De ble veldig gode - men du og du så mektige. :blink: 

myke-horn-med-ost-og-skinke-ostehorn-kop

Håper alle har hatt en fin søndag :klemmer:

De så gode ut. Har du oppskrift?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Nam! :wow: Hvilken oppskrift på horn bruker du?

Jeg har laget tynne pannekaker i dag, og spist de med et dryss av melis på :nigo: 

Jaja limoncelloen går vel ned okke som :fnise:

 

Musikkmimreparty er det beste! :strix:

 

Mmmm, pannekaker med melisdryss...:hjerte::ninuskapus:....det har jeg en egen mage for om jeg er aldri så mett. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Mmmm, pannekaker med melisdryss...:hjerte::ninuskapus:....det har jeg en egen mage for om jeg er aldri så mett. :laugh:

Hehe du har en sånn snopemage du også ja? :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Hehe du har en sånn snopemage du også ja? :fnise:

 

Ha-ha, ja, skal vedde for at det gjelder mange av oss tøvefantene her inne. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ha-ha, ja, skal vedde for at det gjelder mange av oss tøvefantene her inne. :ler:

Mmmmhm! Dette er jo Snopemagenes Mekka! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Mmmmhm! Dette er jo Snopemagenes Mekka! :laugh:

Nemlig. :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...