Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #34961 Skrevet 16. mars 2018 (endret) Rumle gumler på støttegodis. Det er god venninne det. Anthon Bergs egg er best sier nå jeg... Endret 16. mars 2018 av Hoppetaujenta 2
Columna Skrevet 16. mars 2018 #34962 Skrevet 16. mars 2018 (endret) . Endret 4. juli 2018 av Columna 3
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34964 Skrevet 16. mars 2018 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Rumle gumler på støttegodis. Det er god venninne det. Anthon Bergs egg er best sier nå jeg... Det er gode egg det! Kjente smaken og hva som skjer i munnen min når av nytelse, bare av å se på bildene. 6 timer siden, Columna skrev: God helg. God helg til deg også og til alle dere andre som er innom ballongen. 5 timer siden, Severus skrev: Fælt så fart det var på deg da Sev.? ---------------------------------------- I gamle dager ble folk *overforkalka* (åreforkalket på voksenspråket) og dette kunne resultere i at de sa og ikke minst skrev mye rart. Kan det ha skjedd med meg? I går tok jeg ikke bare feil av hvilken dag det var, men også hvor langt vi hadde kommet inn i marsmåned. Så det var ingen liten Rumle jeg tok i går kan man si. Men som de forståelsesfulle forumvennene dere er, regner jeg med at dere kan le av det sammen med meg, og kanskje også kalle det *litt distré * istedenfor. God fredagskveld! 3
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #34965 Skrevet 16. mars 2018 8 minutter siden, Aldrisur skrev: ...og kanskje også kalle det *litt distré * istedenfor. Kloke hoder er ofte litt distrè fordi de har såpass mye klokt å tenke på hele tiden, så det kan vi så absolutt kalle det. Jeg tror at vi er lettere mentalt datoforskjøvet ganske mange av oss for tiden. Ehh...og jeg sier "for tiden" selv om det nok har vart noe lengre enn det også for enkelte... 2
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34966 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Kloke hoder er ofte litt distrè fordi de har såpass mye klokt å tenke på hele tiden, så det kan vi så absolutt kalle det. Jeg tror at vi er lettere mentalt datoforskjøvet ganske mange av oss for tiden. Ehh...og jeg sier "for tiden" selv om det nok har vart noe lengre enn det også for enkelte... 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #34967 Skrevet 16. mars 2018 Jeg liker deg jeg Aldri. Klem og is blir ikke feil. 2
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34968 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg liker deg jeg Aldri. Klem og is blir ikke feil. Jeg driver å lage sen middag mens jeg kikker litt her og litt på reprisen av Tangerudbakken. Jeg synes hun som mistet hamsteren sin er så nyyyyyedlig. Vet ikke hva hun heter altså, men hun har et skjønt vesen. Ja, akkurat som deg. Nå steking på gang! 1
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #34969 Skrevet 16. mars 2018 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg driver å lage sen middag mens jeg kikker litt her og litt på reprisen av Tangerudbakken. Jeg synes hun som mistet hamsteren sin er så nyyyyyedlig. Vet ikke hva hun heter altså, men hun har et skjønt vesen. Ja, akkurat som deg. Nå steking på gang! Reprise?
Mynona Skrevet 16. mars 2018 #34970 Skrevet 16. mars 2018 52 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg driver å lage sen middag mens jeg kikker litt her og litt på reprisen av Tangerudbakken. Jeg synes hun som mistet hamsteren sin er så nyyyyyedlig. Vet ikke hva hun heter altså, men hun har et skjønt vesen. Ja, akkurat som deg. Nå steking på gang! Hansine! Hun er den eneste jeg husker navnet på. Jeg ser bare på litt sånn innimellom da. 1
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34971 Skrevet 16. mars 2018 45 minutter siden, Winza skrev: Reprise? Reprise betyr at programmet også har vært sendt tidligere. 10 minutter siden, Mynona skrev: Hansine! Hun er den eneste jeg husker navnet på. Jeg ser bare på litt sånn innimellom da. Hansine ja, det er det hun heter. Veldig få som heter, så det burde jeg jo husket, men.... 1
Columna Skrevet 16. mars 2018 #34974 Skrevet 16. mars 2018 (endret) . Endret 4. juli 2018 av Columna 1
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #34975 Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Reprise betyr at programmet også har vært sendt tidligere. Hansine ja, det er det hun heter. Veldig få som heter, så det burde jeg jo husket, men.... Heh?
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34976 Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hva ble det til sen middag, aldri? Ordna det for deg jeg. Det ble skikkelig fredagsmiddag, helstekt ytrefilet, ratatoulle (?), bakt potet og bernåsaus. Kraftig kost så sent på kvelden, men noen ganger blir det bare sånn. 1
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34977 Skrevet 16. mars 2018 8 minutter siden, Columna skrev: Hun heter ikke Hansine, hun kalles Hansine. Husker ikke døpenavnet hennes. Men det jo det navnet hun er mest kjent under. Fant facebooksiden hennes og der bruker hun også navnet Hansine (Finvik). 1
Rumle Skrevet 16. mars 2018 #34978 Skrevet 16. mars 2018 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Ordna det for deg jeg. Det ble skikkelig fredagsmiddag, helstekt ytrefilet, ratatoulle (?), bakt potet og bernåsaus. Kraftig kost så sent på kvelden, men noen ganger blir det bare sånn. Nammmmmm! Er dette sent på en fredag? 1
Aldrisur Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #34979 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nammmmmm! Er dette sent på en fredag? Ja, for å spise middag så. 1
Columna Skrevet 16. mars 2018 #34980 Skrevet 16. mars 2018 (endret) . Endret 4. juli 2018 av Columna 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå