Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja de nye bilene er jammen noe for seg sjøl i dag. De bremser for deg, holder deg på rett i kjøl i veien og man har oversikt både foran og bak. :fnise: Så hvis det er en slik du har fått låne og du har en eldre bil fra før, blir det nok litt rart.

Håper du har det veldig bra (bedre).:klem:

Har ikke gammel bil, 2011-modell. Men har lyst på ny bil uansett (aaah, den som hadde stasjonsvogn! *drømme* ) Er ikke sikker på hvilken årsmodell denne andre er :) Men den har diverse ting vår bil ikke har. Og noe den har :) Kommer nok mest til å savne automatgiret vårt :ler: 

Takk :klemmer: Det går opp og ned. Time hos psykesøster neste uke! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Har ikke gammel bil, 2011-modell. Men har lyst på ny bil uansett (aaah, den som hadde stasjonsvogn! *drømme* ) Er ikke sikker på hvilken årsmodell denne andre er :) Men den har diverse ting vår bil ikke har. Og noe den har :) Kommer nok mest til å savne automatgiret vårt :ler: 

Stasjonsvogn er nok praktisk for dere kan jeg tenke meg. :reise:<---------denne hadde blitt for liten liksom. :laugh:

Bra. :klem:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Stasjonsvogn er nok praktisk for dere kan jeg tenke meg. :reise:<---------denne hadde blitt for liten liksom. :laugh:

Bra. :klem:

Synes jeg ser en kabriolet med to svære bilstoler og en vogn stappet inn i det de kaller bagasjerom!  :skratte: 

Når vi/HerrN kjøpte bilen vi har, kunne vi velge stasjonsvognutgaven. Men så ble det..kombi? Vet ikke helt hva det heter på norsk :P Hatchback på engelsk ihvertfall :jepp: Vi hadde jo allerede en stasjonsvogn! Og den solgte vi fordi den aldri ble brukt... Angrer litt nå :ler: 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Columna skrev:

Av og til nytter det ikke å bare smuglese her inne. Det må rett og slett kommenteres. 

Kabrioleter de har hanskerommet bak, de. Barnevogner blir mindre og mindre, men.....

Jeg vet :ler: Så for meg barnevogna på halv 12, stikkende opp i en snodig formasjon, nesten bundet fast til «bagasje»lokket :skratte: 

Nei, får heller bli :buss: fremfor :reise: på oss, tror jeg :ler: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

---

Så bra! Lykke til :)

Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

Så bra! Lykke til :)

Takk :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Skal vi enes om at det er tid for frokost nå? :jepp: 

Skrevet

Jeg har spist min for lengst så her er alt i sin skjønneste orden. :jepp:  Fin musisering, Rumle. 
*grettendoktoren må visst sove litt til tror jeg* 
                        :lur: 

• Liker 2
Skrevet

:)

Alt vel med den hopp-hopp hoppende?

• Liker 1
Skrevet

Usedvanlig video og lyd... :klo:  Ehh...jatakk, her står det bra til. Det er gråvær som vanlig og ut frister ikke,
men jeg må nok det før eller siden. Jeg fatter ikke hvorfor vinter alltid betyr fravær av sol og lys.
Tenk så fint det kunne ha vært i alle disse månedene. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

Likte du den ikke? Det gjør jeg! :ninuskapus:

Ja, du har rett i det. Ganske lyst og fint her i dag :jepp:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har dere sett :sjokkbla: Og bildet er vist ikke Photoshop 

DYGfY4KVoAAEoJU.jpg

Skrevet

Herlig :fnise:

Men er du sikker? Ser jammen photoshoppet ut :laugh: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har spist min for lengst så her er alt i sin skjønneste orden. :jepp:  Fin musisering, Rumle. 
*grettendoktoren må visst sove litt til tror jeg* 
                        :lur: 

Spiser ikke frokost så tidlig, tenk. Derfor kan ikke alle emes at det er tid for frokost akkurat når du vil ha.

:jolie:

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke en gang en liten kopp varmt morgenblod heller?  

Gjest Catalina Culès
Skrevet
47 minutter siden, Rumle skrev:

Herlig :fnise:

Men er du sikker? Ser jammen photoshoppet ut :laugh: 

Det stod at det ikke var photoshopet, men jeg har mine tvil....

Skrevet

Den så dyktig shoppet ut. Jeg syns det også. :jolie: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...