Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jøss, fantastisk! :overrasket: Særlig når den begynte med skruebor oppå alt :ler: 

Nå, har du fortsatt strykedilla? :fnise: Godt å se jeg ikke er den eneste som pakker helt til avreise omtrent.

Ja det er elt syyykt! Og morsomt. :laugh:

Ferdig med stryking nå. Har laget en liten liste med det jeg må huske på i morgen tidlig. Vi blir hentet av Bislett Limousineservice klokka ti over elleve i morgen formiddag og da må alt være klart. :hoho:

(Det er en del av servicen til Emirates Airline. ) :engel:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wow, dere resier snasent skjønner jeg! (Noe som inkluderer varme fuktige servietter tenker jeg :lur: ) Lister er bra :Nikke: 

Sånn vil jeg også reise.. :daane: Aldri om jeg drar med det billigselskapet som sendte meg rundt i 24 timer igjen i allefall! Var jo så gåen at de så på meg som mistenkelig i siste sikkerhetskontroll.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Wow, dere resier snasent skjønner jeg! (Noe som inkluderer varme fuktige servietter tenker jeg :lur: ) Lister er bra :Nikke: enen

Sånn vil jeg også resie.. :daane: Aldri om jeg drar med det billigselskapet som sendte meg rundt i 24 timer igjen i allefall! Var jo så gåen at de så på meg som mistenkelig i siste sikkerhetskontroll.

Varme og kalde kluter må vite. :laugh:

Nei, det der har jeg full forståelse for. Jeg har reist på økonomiklasse - satt i midten av en tre-seter, med gubben på den ene siden og en fremmed veldig tykk mann på den andre. Fikk jo nesten ikke puste. Sitte sånn i 13 timer a'gitt. Jeg trodde jeg skulle bli gal! Da sa jeg: Aldri mer! Og dermed ble det med den ene gangen.:huh:

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja det er elt syyykt! Og morsomt. :laugh:

Ferdig med stryking nå. Har laget en liten liste med det jeg må huske på i morgen tidlig. Vi blir hentet av Bislett Limousineservice klokka ti over elleve i morgen formiddag og da må alt være klart. :hoho:

(Det er en del av servicen til Emirates Airline. ) :engel:

Jøss! :overrasket: Håper dere får en veldig fin tur :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hei Ruuuuuumle! 

Takk, :klem1: og  det håper jeg også altså. I går begynte herr Aldri å klage på at han ikke følte seg helt bra, og vi har jo akkurat vært temmelig uttafor begge to. Så da ble jeg engstelig for at turen skulle gå i do. Men i dag har han vært i fin form, så håper at det bare var en ettersleng etter det han har vært i gjennom i vinter. 

Tror det skal bli godt å komme ned til sol og varme nå. :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Rumle skrev:

Vi arme plebeiere får sitte her og synge Champagneveivalsen mens Aldri nipper til sitt glass i luften :laugh: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hei Ruuuuuumle! 

Takk, :klem1: og  det håper jeg også altså. I går begynte herr Aldri å klage på at han ikke følte seg helt bra, og vi har jo akkurat vært temmelig uttafor begge to. Så da ble jeg engstelig for at turen skulle gå i do. Men i dag har han vært i fin form, så håper at det bare var en ettersleng etter det han har vært i gjennom i vinter. 

Det blir sikkert kjempedeilig :ninuskapus: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Vi arme plebeiere for sitte her og synge Champagneveivalsen mens Aldri nipper til sitt glass i luften :laugh: 

:klem:   :skaal: Dere er jo alltid med meg. Om dere vil eller ei.:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hei Ruuuuuumle! 

Han får ikke lov å bli syk nå! :bond: Håper det bare er litt reisefeber? :jepp: 

Ja, det er nok ikke så dumt med sol og varme nå :ninuskapus: Kommer du innom her, eller blir det kgferie også? 

Vi arme plebeiere for sitte her og synge Champagneveivalsen mens Aldri nipper til sitt glass i luften :laugh: 

Haha ja! :laugh:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hurra! :yvonne:

• Liker 2
Skrevet

Hurra! :mynona: 

:klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer ikke innom Rumle. Min erfaring sier meg at det blir altfor mye styr å ha med PC og få opp internettforbindelse og alt det der på disse turene. 

Men jeg kommer tilbake til dere når turen er over. :hoppe: Og jeg håper dere kan kose dere og skravle i ballongen mens jeg er borte. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer ikke innom Rumle. Min erfaring sier meg at det blir altfor mye styr å ha med PC og få opp internettforbindelse og alt det der på disse turene. 

Men jeg kommer tilbake til dere når turen er over. :hoppe: Og jeg håper dere kan kose dere og skravle i ballongen mens jeg er borte. :klemmer:

Aww :sukk:Men, forstår det. Godt å ha skikkelig ferie fra alt også. Men, vi kommer til å savne deg masse :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Det blir nok godt for dere begge med en skikkelig ferie :sol: Det kan bli noe skravling her ja :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Aww :sukk:Men, forstår det. Godt å ha skikkelig ferie fra alt også. Men, vi kommer til å savne deg masse :klemmer:

Ja det er jo det. 

Jeg liker godt å bli savnet, men er jo ikke så mye her inne i hverdagen heller da. :) Men savn meg masse så kommer jeg plutselig tilbake Rumle! :fnise: 

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Det blir nok godt for dere begge med en skikkelig ferie :sol: Det kan bli noe skravling her ja :jepp: 

Ja, det blir fint.

Hm....tviler jeg ikke på. :laugh: Fugler, blomster, katter, og whatever - der har nok masse å skravle om nå som våren nærmer seg.

Noe som er rart: Hver kveld så kommer nabokatta og klorer og banker på døra vår. Men den skal jo ikke til oss, så vi åpner aldri. Hvorfor gjør den det mon tro? :klo:

• Liker 2
Skrevet

---

Noe som er rart: Hver kveld så kommer nabokatta og klorer og banker på døra vår. Men den skal jo ikke til oss, så vi åpner aldri. Hvorfor gjør den det mon tro? :klo:

Så rart? Har du hørt med de som eier den om den gjør sånn hjemme også? 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje den har lyst til å teste hvordan det er hos dere, katter kan jo være litt illojale sånn.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Så rart? Har du hørt med de som eier den om den gjør sånn hjemme også? 

Nei, de er liksom ikke til å snakke til - om du forstår. Men jeg vet at de er hjemme, så det kan ikke være det at den ikke kommer in til dem.

Kan den ha en liten hjerneskade - har jeg tenkt. :cry3:

Skrevet

Kanskje den har lyst til å teste hvordan det er hos dere, katter kan jo være litt illojale sånn.

Ja, kan jo være det. Men jeg er ikke så veldig hyggelig mot de kattene altså. De har to katter, men det er bare en av de som maser på døra vår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...