FruN Skrevet 30. juli 2017 #25341 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg klarer å hekle bestemorruter, og så tenkte jeg å prøve meg på et sikksakkteppe. Det finnes bare litt for mange varianter på nett, og jeg blir litt forvirret. Det skjønner jeg. Jeg holder meg til bestemorrutene og en type blomst jeg har lært meg Skulle gjerne klart mer, men motivasjonen til det er ikke sterk nok
Fantastica Skrevet 30. juli 2017 #25342 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Det skjønner jeg. Jeg holder meg til bestemorrutene og en type blomst jeg har lært meg Skulle gjerne klart mer, men motivasjonen til det er ikke sterk nok Jeg er sta som faen og nekter å gi meg, så teppe blir det en av dagene. Jeg hekler noen ruter mellom slagene og håper at jeg får til et teppe en dag. 1
Lille Lerke Skrevet 30. juli 2017 #25343 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Jeg er sta som faen og nekter å gi meg, så teppe blir det en av dagene. Jeg hekler noen ruter mellom slagene og håper at jeg får til et teppe en dag. Jeg harr heklet et dobbelt sengeteppe og er meget kurrert for hekling. Jeg falt for fristelsen her: https://holstgarn.dk/supersoft-uld-2/ etter å ha lest om vidundergarnet på facebook. Først nøstet jeg 53 gram x to til hver arm, så begynte jeg på bol til en genser. Jeg strikker og strikker og garnrullen på 500 gram inneholder ikke en knute. Enda verre jeg får sikkert to voksne gensere at 500 gram garnnøste Garnet skal bli annerledes når det blir vasket. Blir det ok så skal jeg kjøpe silke og ull og strikke teppe. Lett som en fjær genser til å ha i vesken/sekken/reisebagen.
Lille Lerke Skrevet 30. juli 2017 #25345 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Høres slitsomt ut, Lille Lerke! Hva da? Sengeteppet eller nøstet uten knuter?
Fantastica Skrevet 30. juli 2017 #25346 Skrevet 30. juli 2017 Jeg vet ikke... Jeg er ikke helt i vater.
Mynona Skrevet 30. juli 2017 #25348 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, Fantastica skrev: Jeg likte boka godt og synes filmen klarte å gjenspeile den bra. Så ja, jeg synes den var bra. Nå ble det for sent å sette i gang en film, så jeg får ta det en annen kveld. Hadde tenkt å se denne på fredag og... Men den går jo ingen steder.
Gjest supernova_87 Skrevet 30. juli 2017 #25349 Skrevet 30. juli 2017 På 7/29/2017 den 20.53, Aldrisur skrev: Definitivt innafor Rainstorm, det har jeg gjort mange ganger - og aldri blitt kastet ut! Kos deg på restaurant. Er du utenlands? God mat, og sang og danse-underholdning + gratis autografer fra de minste. Haha! Nå rømte jeg inn her for å gråte litt. Men først må jeg adressere dette svaret! Hva er det du har ment her? Får JEG gratis autografer fra de minste? Og hvem mener du da, dverger liksom? Eller de med lite penis? Må innrømme jeg ikke skjønte helt den. Danseunderholdning har det vært lite av de siste dagene. Men dans gjerne for meg du! Men fra spøk til gråting. Jeg skulle veksle en 50 euro for jeg trengte mindre sedler så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe lite og få igjen. Noe til ca 2 euro. Mannen i kassa ble KJEMPESUR! Enda det det var jo en maskin som gjorde det. En ting er om de ikke har veksel. Eller hva vet jeg. Men han var skikkelig u-hyggelig ( ) og jeg vet jeg burde drite i det. Hadde han ikke villet veksle kunne han sagt det pent. Men selv om jeg er i idyllIske omgivelser så føler jeg meg skikkelig dust og liten og i veien nå pga det. Var det så fælt det jeg gjorde?Så da kom jeg hit inn litt for her er det alltid så god stemning og kos og fint og sånn. Blæ.
Lille Lerke Skrevet 30. juli 2017 #25350 Skrevet 30. juli 2017 Det var vel mer at han ikke fikk solgt noe dyrere, vil jeg tro?
Aldrisur Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #25351 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Haha! Nå rømte jeg inn her for å gråte litt. Men først må jeg adressere dette svaret! Hva er det du har ment her? Får JEG gratis autografer fra de minste? Og hvem mener du da, dverger liksom? Eller de med lite penis? Må innrømme jeg ikke skjønte helt den. Danseunderholdning har det vært lite av de siste dagene. Men dans gjerne for meg du! Men fra spøk til gråting. Jeg skulle veksle en 50 euro for jeg trengte mindre sedler så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe lite og få igjen. Noe til ca 2 euro. Mannen i kassa ble KJEMPESUR! Enda det det var jo en maskin som gjorde det. En ting er om de ikke har veksel. Eller hva vet jeg. Men han var skikkelig u-hyggelig ( ) og jeg vet jeg burde drite i det. Hadde han ikke villet veksle kunne han sagt det pent. Men selv om jeg er i idyllIske omgivelser så føler jeg meg skikkelig dust og liten og i veien nå pga det. Var det så fælt det jeg gjorde?Så da kom jeg hit inn litt for her er det alltid så god stemning og kos og fint og sånn. Blæ. Å nei og nei Rainstorm! Her har det skjedd en alvorlig siteringsfeil. Denne danse og underholdningsgreia var ment i et sitat til Mynona. Av og til så skjer det bare at tastaturet mitt hopper inn i feil setning. Ikke rart du lurte på det. Men du, angående den vekslingen. ALLE gjør det på den måten, i hvert fall jeg. Kjøper noe småtteri for å få vekslet. Bedre det enn bare å spørre om å få veksle. Da blir de i hvert fall sure. Dummingen, ikke bry deg noe om ham du. Ta heller en småingdans i det idylliske området du er i.
Gjest supernova_87 Skrevet 30. juli 2017 #25352 Skrevet 30. juli 2017 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Å nei og nei Rainstorm! Her har det skjedd en alvorlig siteringsfeil. Denne danse og underholdningsgreia var ment i et sitat til Mynona. Av og til så skjer det bare at tastaturet mitt hopper inn i feil setning. Ikke rart du lurte på det. Men du, angående den vekslingen. ALLE gjør det på den måten, i hvert fall jeg. Kjøper noe småtteri for å få vekslet. Bedre det enn bare å spørre om å få veksle. Da blir de i hvert fall sure. Dummingen, ikke bry deg noe om ham du. Ta heller en småingdans i det idylliske området du er i. Takk for at du får meg til å le, først og fremst! Og haha, da skjønner jeg bedre det du skrev! Når det ikke var til meg! Nå ble jeg så oppmuntret at jeg jammen bestilte dessert også! Og det enda det tråden ikke er fylt med kaker (som jeg har sett)! Men ikke sant: Alle må gjøre det sånn. Jeg trodde i alle fall det var helt vanlig. Men han ble helt potter virkelig. Jeg sa nå takk og ha det bra han så i benken med et surt fjes! Og jeg skal jo bare drite i det. Hvorfor klarer jeg ikke det? Grr. @Lille Lerke dersom det var at jeg skulle kjøpe mer han ville så passet han nokså godt på det motsatte. Holder meg unna der noe mer! Men NÅ skal jeg heller fundere på hva en småingdans egentlig er (!? er det referert til de dvergpenisene liksom?? ) og glede meg til eplekaka(stykket) kommer på bordet. Goingdagbok!
Aldrisur Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #25353 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Takk for at du får meg til å le, først og fremst! Og haha, da skjønner jeg bedre det du skrev! Når det ikke var til meg! Nå ble jeg så oppmuntret at jeg jammen bestilte dessert også! Og det enda det tråden ikke er fylt med kaker (som jeg har sett)! Men ikke sant: Alle må gjøre det sånn. Jeg trodde i alle fall det var helt vanlig. Men han ble helt potter virkelig. Jeg sa nå takk og ha det bra han så i benken med et surt fjes! Og jeg skal jo bare drite i det. Hvorfor klarer jeg ikke det? Grr. @Lille Lerke dersom det var at jeg skulle kjøpe mer han ville så passet han nokså godt på det motsatte. Holder meg unna der noe mer! Men NÅ skal jeg heller fundere på hva en småingdans egentlig er (!? er det referert til de dvergpenisene liksom?? ) og glede meg til eplekaka(stykket) kommer på bordet. Goingdagbok! Næmmen ikke tenk på dvergpeniser da Rainstorm! Jeg snakker om barnebarna mine. lol. Kos deg med eplekaka di og blås en lang marsj i den sure mannen. Vi samler vel ikke på sure menn, gjør vi? Kos deg masse og nyt ferien!
Mynona Skrevet 30. juli 2017 #25354 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har knust hele skjermen på mobilen miiiiiin Dumme duste Mynona som dumma seg ut og mista den på flisegulvet på badet.
Lille Lerke Skrevet 30. juli 2017 #25355 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg har knust hele skjermen på mobilen miiiiiin Dumme duste Mynona som dumma seg ut og mista den på flisegulvet på badet. Håper ikke det er smittsomt. Var mobilen av nyere dato og?
Aldrisur Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #25356 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg har knust hele skjermen på mobilen miiiiiin Dumme duste Mynona som dumma seg ut og mista den på flisegulvet på badet. Å nei. så dum du er My! Vet du jeg synes det er rart at dette ikke skjer oftere jeg. Mister stadig ting ned på baderomsflisene og roper halleluja hver gang det ikke noe knusbart. Ergerlig da, men skjermen kan vel erstattes?
Mynona Skrevet 30. juli 2017 #25357 Skrevet 30. juli 2017 iphone 6, så den er vel 2 år gammel ca. Utrolig irriterende. Det koster 1200kr å bytte skjerm.. sure penger. Men jeg har jo hatt smarttelefon i snart 10 år, og det er første gang jeg har ødelagt noe på de... sååå.. det var vel nesten på tide
Aldrisur Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #25358 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: iphone 6, så den er vel 2 år gammel ca. Utrolig irriterende. Det koster 1200kr å bytte skjerm.. sure penger. Men jeg har jo hatt smarttelefon i snart 10 år, og det er første gang jeg har ødelagt noe på de... sååå.. det var vel nesten på tide Ergerlig Mynona, og sånt skjer når man minst forventer det.
Severus Skrevet 30. juli 2017 #25359 Skrevet 30. juli 2017 Jeg bare ser GoT, så mye at jeg ikke har oppdaget at det endelig har blitt mørkt ute å at gatelysene er på
Lille Lerke Skrevet 30. juli 2017 #25360 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg bare ser GoT, så mye at jeg ikke har oppdaget at det endelig har blitt mørkt ute å at gatelysene er på Gikk midnattsolen ned?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå