Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Du hadde jo skaut. :5:

Tenkte aldri på å knyte et palestinaskjerf oppå hodet, hadde til og med 2 skjerf 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Severus skrev:

Tenkte aldri på å knyte et palestinaskjerf oppå hodet, hadde til og med 2 skjerf 

Ha-ha, jeg som har gått og humret for meg selv hver gang jeg tenkte på deg med palestinaskjerf på hodet og i nattkjole! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Den 2 i en støvsugeren den gav jeg bort. Helt ubrukelig. Tror robotstøvsuger av det billige slaget er like elendig til å få støvet med seg. 

Gjorde du? Jeg liker den foreløpig. Etter en lett svingom når jeg hadde ladet opp litt batteri. Jeg ser for meg at det blir enklere å ta tilfeldig søl som måtte oppstå med den, enn å drasse frem den svære med ledninger og rør og det hele. Den har jeg alltid slåss med for å få ut av skapet osv.  Men vi får se. Kanskje jeg kommer til å hate den :ler:  

Roboten vår funker bra. Genial på soverommet, for den tar alt støvet under senga også. Men jeg synes den bruker for lang tid i stua/kjøkkenet siden det er så mange hindringer her. Jeg får liksom ikke vasket gulvet her noe effektivt hvis jeg må vente en halv dag på at roboten skal gjøre seg ferdig. Da er det bedre å gjøre det selv, og så vaske gulvet, så får man gjort begge deler på en halvtimes tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23 minutter siden, Winza skrev:

Er rart dette, når jeg sovner om dagen så er dyna og pute alltid våt og svett 

Bør vaskes av og til om en svetter mye. Bare et hint som jeg selv også skal ta på alvor her i neste uke. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2 i 1 vi hadde samlet så mye støv i børsten, den fikk ikke støvet opp i beholderen så den måtte "håndplukkes" ren altfor ofte. Ut med den og ut med masse annet i dag, i morgen og fremover. Men med samlomani i boden så er ikke det gjort på 1, 2, 3. 

Vi har en liten hendig 1 i 1 støvsuger til smuler på kjøkkenet og andre småjobber. Den er effektiv og grei, og blir ikke kastet ut. Den store tunge, ja , den er stress å hente ut av skapet og sette sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, jeg som har gått og humret for meg selv hver gang jeg tenkte på deg med palestinaskjerf på hodet og i nattkjole! :laugh:

Jeg hadde ikke nattkjole heller, føkk glemte nattserk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Severus skrev:

Jeg hadde ikke nattkjole heller, føkk glemte nattserk 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere søringer altså, prøvde å kjøpe klubbe i kiosken på Utøya. De skjønte ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

Dere søringer altså, prøvde å kjøpe klubbe i kiosken på Utøya. De skjønte ingenting

Æ sku bare ha ei klubbe.:fnise: (Kjæelighet på pinne eller noe sånt?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Æ sku bare ha ei klubbe.:fnise: (Kjæelighet på pinne eller noe sånt?) 

Ja, har funnet ut at jeg holder meg her oppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Ja, har funnet ut at jeg holder meg her oppe

"Borte bra men hjemme best", og når det ikke er bra borte en gang, er det like greit å holde seg hjemme. Enig med deg. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker varmepumpe slik at man kan faa kald luft ogsaa om man vil_ Det hadde i saa fall vaert gysla praktisk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg tror jeg maa kjoepe flere vifter! :bond:

Er det så varmt hos deg i kveld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Funker varmepumpe slik at man kan faa kald luft ogsaa om man vil_ Det hadde i saa fall vaert gysla praktisk! 

Ja, du kan jo snu dem sier min late mann i sofaen. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Er det så varmt hos deg i kveld?

Jaaa! Hvis ikke jeg har faatt feber eller noe i tillegg .. foeles saa utrolig lummert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LightBulb
1 minutt siden, Rumle skrev:

Funker varmepumpe slik at man kan faa kald luft ogsaa om man vil_ Det hadde i saa fall vaert gysla praktisk! 

Ja :) (min gjør ihvertfall det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

"Borte bra men hjemme best", og når det ikke er bra borte en gang, er det like greit å holde seg hjemme. Enig med deg. :jepp:

Leiren var bra om man var gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...