Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Unger er ofte så rare sånn. De liker ofte sure agurker, spekesild og chorizopølse for eksempel. :ler:

Jeg vet Rumle. Mange liker det altså, og det er bare en sånn greie jeg har fått for meg. Jeg kan bruke det i spesielle sauser og sånt da. :P

Forstaar det veldig godt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mynona skrev:

Enig :) 

og med det sier jeg natta ZZZZzzzzzz....

:5:

Hei og goooodnatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Unger er ofte så rare sånn. De liker ofte sure agurker, spekesild og chorizopølse for eksempel. :ler:

Jeg vet Rumle. Mange liker det altså, og det er bare en sånn greie jeg har fått for meg. Jeg kan bruke det i spesielle sauser og sånt da. :P

Nå var jeg rimelig alt etende hele barndommen, ei venninne av pappa synes det var en fryd å ha meg og søsteren over på middag. For vi spiste det som ble satt på bordet uten å gråte. Mine spekesild dager minner om at jeg tidlig begynte med proletær kost

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Her bakes det toro sjokoladekake i natten :laugh:

Nå kjenner jeg duften av sjokolade helt hit. :nordvesta:Du er et skikkelig nattdyr Rumle! :fnise:

5 minutter siden, Severus skrev:

Nå var jeg rimelig alt etende hele barndommen, ei venninne av pappa synes det var en fryd å ha meg og søsteren over på middag. For vi spiste det som ble satt på bordet uten å gråte. Mine spekesild dager minner om at jeg tidlig begynte med proletær kost

Søte lille Svereus vettu. :lillesky:

Endret av Aldrisur
Severus lol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hva skal folket i morgen da_ :)

Er det fredag og Sankthansaften? Tror jeg skal på bålfest på stranda her. Kanskje, om været er sånn noenlunde. 

Du da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nå kjenner jeg duften av sjokolade helt hit. :nordvesta:Du er et skikkelig nattdyr Rumle! :fnise:

///

Jeg er det, dessverre! Vaakner skikkelig til naar klokken naermer seg 24 :laugh: Ikke bra naar man ogsaa helst vil ut og hage tidlig! :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Gjemmer den her i tråden til i morgen. Mine tenner har jeg pusset, osv. (Om noen kan den? )

--aftenbønnen har jeg bedt..:romeo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Er det fredag og Sankthansaften? Tror jeg skal på bålfest på stranda her. Kanskje, om været er sånn noenlunde. 

Du da?

Saa koselig, jeg har ikke vaert paa baalfest paa aar og dag. Ikke noe spesielt egentlig. Grilling og sviming, som jeg pleier :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Nå kjenner jeg duften av sjokolade helt hit. :nordvesta:Du er et skikkelig nattdyr Rumle! :fnise:

Søte lille Svereus vettu. :lillesky:

Bare så synd at hun som diska opp med de lekreste retter gikk bort for 2 år siden, savner henne enda. Hun laga bacalao som vi spiste i naustet, mens eksmannen hennes rodde oss ut på en holme å forlot oss i midnattsola. Kommer aldri til å glemme de dagene vi har sittet i fjæra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos aftenboenn. Jeg gikk igjennom 6 aar paa barneskolen med miming av siste halvdel av Kjaere Gud du har det godt .. Hver bidige dag, fordi jeg aldri laerte den utenat! Er det mulig, sier bare jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

Bare så synd at hun som diska opp med de lekreste retter gikk bort for 2 år siden, savner henne enda. Hun laga bacalao som vi spiste i naustet, mens eksmannen hennes rodde oss ut på en holme å forlot oss i midnattsola. Kommer aldri til å glemme de dagene vi har sittet i fjæra.

Saanne minner er gull verdt :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Apropos aftenboenn. Jeg gikk igjennom 6 aar paa barneskolen med miming av siste halvdel av Kjaere Gud du har det godt .. Hver bidige dag, fordi jeg aldri laerte den utenat! Er det mulig, sier bare jeg :laugh:

Vent .. VI har det godt!

 

Ok., kanskje jeg ikke kunne foerste del heller! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Rumle skrev:

Saa koselig, jeg har ikke vaert paa baalfest paa aar og dag. Ikke noe spesielt egentlig. Grilling og sviming, som jeg pleier :laugh:

Jeg leste Svimming - as in english you know. :skratte:

1 minutt siden, Severus skrev:

Bare så synd at hun som diska opp med de lekreste retter gikk bort for 2 år siden, savner henne enda. Hun laga bacalao som vi spiste i naustet, mens eksmannen hennes rodde oss ut på en holme å forlot oss i midnattsola. Kommer aldri til å glemme de dagene vi har sittet i fjæra.

Mange fine men også rare barndomsminner man har ja. :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Apropos aftenboenn. Jeg gikk igjennom 6 aar paa barneskolen med miming av siste halvdel av Kjaere Gud du har det godt .. Hver bidige dag, fordi jeg aldri laerte den utenat! Er det mulig, sier bare jeg :laugh:

Ja det var det da. *Kjære Gud JEG har det godt.* De lærte jeg i hvert fall. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...