Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

14 timer siden, FruN skrev:

Enklere for meg, jeg liker ikke lakris :fnise: 

:sjokk: Åssen erre mulig det' a? Å ikke like lakris lizzm? :sjokk::fnise: 

Noen som har smakt de nye seigmennene? Er de gode? Jeg savner de salte rockerne sånn jeg. DE var gode de! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om vi har kommet til den tiden på sommeren hvor mat holder seg dårligere i kjøleskapet nå.
Grønsaker og ost måtte fly her i går. Her er sol og glede. :klo: *forvirret sjel i dag*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ahh...trodde at den skulle komme på tv jeg. :sukk: Kan ikke ha både Netflix og HBO. :(  
Du har sett den gamle? Hva syns du om den nye etter hvert da? 

Ja, jeg har sett den gamle da den gikk paa tv foerste gang, saa gammel er jeg! :P Og nei, er du gal / jeg skal da ikke se den nye! Jeg er stadig traumatisert etter den foerste! :alice: Men, forstaar det slik at den er ganske vill, har faatt gjenfortalt en del av plottet. Paa anmeldelser ser det ut som at man enten elsker eller hater den

 

Men, apropos HBO / det er veeeeldig mye bra du maa se der naa altsaa. Saa kanskje du kan ta en intensiv maaned og se paa alt_

Just saying :nigo:

1 time siden, FruN skrev:

Er den noe å se på @Rumle? Handmaid's tale, altså? Har bare rukket et par episoder så langt :) 

Ja, jeg synes det. Men, den er jo temmelig sproe den ogsaa. Men, det har du vel faatt med deg om du har sett litt :laugh: Jeg gleder meg til neste sesong. Hoerer rykter om at den skal bli enda moerkere dog .. vet ikke helt hva jeg synes om det 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lurer på om vi har kommet til den tiden på sommeren hvor mat holder seg dårligere i kjøleskapet nå.
Grønsaker og ost måtte fly her i går. Her er sol og glede. :klo: *forvirret sjel i dag*

Hvis du mener :link:dagene saa er det fra 23. juli til 23. august. Voff! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er kattedagene nå? :jolie: 

Lol...jeg kan da ikke kjøre slalom innom sånn rett som det er på den andre.
De hiver meg snart ut for godt der... :fnise:  Jeg har et sterkt forhold til den gamle og var egentlig ikke så veldig
glad for å høre at de skulle klemme ut litt mere av historien. De gamle er gamle eller døde. La dem hvile.
At "kjendiser" av i dag skal hive seg på toget...nei. :nei:  Neitakk, mener jeg. 

*men man skal aldri si aldri..kanskje jeg ser den uansett :laugh: * 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det...men jeg hopper da hele året. :klo: 
Skaper hopping i varme flere omdreininger i matmassen, slik at det mugner fortere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke spurt det om. :klo:  Dessuten tror jeg kanskje at annen mat også hadde mugnet da...?
Mitt kjøleskap tenker jeg på som "ganske nytt", men...det er visst (tenketenke) over femten år blitt. 
Er det gammelt for et førsteklasses kjøleskap? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje det er kattedagene nå? :jolie: 

Lol...jeg kan da ikke kjøre slalom innom sånn rett som det er på den andre.
De hiver meg snart ut for godt der... :fnise:  Jeg har et sterkt forhold til den gamle og var egentlig ikke så veldig
glad for å høre at de skulle klemme ut litt mere av historien. De gamle er gamle eller døde. La dem hvile.
At "kjendiser" av i dag skal hive seg på toget...nei. :nei:  Neitakk, mener jeg. 

*men man skal aldri si aldri..kanskje jeg ser den uansett :laugh: * 

:laugh:

 

Litt usikker paa hva du mener, du vet at det er mange av de gamle som er med, ikke sant_ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balubahagen.gif.d69a541df6c02cde6c7e2a2304f07c93.gif

Jeg har filmet @Rumlei Balubahagen i dag og så har jeg vært å kjøpt traktor til å sitte på! :nordvesta:MED tilhenger! :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

:laugh:

 

Traktor_!

Jaaa, "lille babyen" i familien her fyller 2 hele år og har dilla på traktorer. :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaaa, "lille babyen" i familien her fyller 2 hele år og har dilla på traktorer. :yvonne:

:ninuskapus:

 

Jeg trodde det var til deg! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

:ninuskapus:

 

Jeg trodde det var til deg! :laugh:

Hahaha, ja for en sånn har jeg ønsket meg hele livet lissom! :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Salka skrev:

:sjokk: Åssen erre mulig det' a? Å ikke like lakris lizzm? :sjokk::fnise: 

Noen som har smakt de nye seigmennene? Er de gode? Jeg savner de salte rockerne sånn jeg. DE var gode de! 

Hva er forskjellen på de nye og de gamle seigmennene? :danser:

4 timer siden, Severus skrev:

4 timer well spent

Bra jobba Sev.

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Lurer på om vi har kommet til den tiden på sommeren hvor mat holder seg dårligere i kjøleskapet nå.
Grønsaker og ost måtte fly her i går. Her er sol og glede. :klo: *forvirret sjel i dag*

Mm, jeg hadde muggent brød i brødskuffen i går. :sad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muggent brød, så det var der skolelunsjen min var. Sorry, kommer ned å henter den 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hva er forskjellen på de nye og de gamle seigmennene? :danser:

Bra jobba Sev.

Mm, jeg hadde muggent brød i brødskuffen i går. :sad:

Aner ikke. Men de valgseigmennene smaker sikkert litt annerledes enn de vanlige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Litt usikker paa hva du mener, du vet at det er mange av de gamle som er med, ikke sant_ 

Joda jeg vet hvem som er med...jeg har smugtittet. :lur: ...men bl.a. Bob er borte.  :( Folk blir gamle
og den gamle snerten er borte med den gamle historien. Håper at dette blir en bra fortsettelse da. 
Nynner masse på denne søte melodien her i dag. Virker så trivelig han som synger den. :rodmer: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...