Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En vakker dag kommer "den store røde" og gir Sev en fryser på døra hennes. :jepp: Nissen altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt talloman, hvis dere ikke har fått det med dere. :) 
"Runde", eller like, eller snodige er veldig fengslende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En vakker dag kommer "den store røde" og gir Sev en fryser på døra hennes. :jepp: Nissen altså. 

Karl Marx? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ta seg kraftig sammen og ikke snakke om "temaet"* Det er kaldt, men tegner til å bli sol her hos meg idag. :jepp:  Jeg tenker ikke så mye på slikt, men jeg tror at folket har begynt å forberede til den søttende.... Gjør dere? 
Denne ostekaken er spesiallaget for denne trådens opphav. Det er ganske mye herbalifepulver gjemt (veldig godt) i den. Vi andre kan bare spise rundt pulveret. :fnise: 
e55768702aa66e345de0692cf08ae0c2.jpg?t%5

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du gode Himalaya! :daane: (som bestemoren min pleide å si) Den kaka der så bare nyyyydelig ut.

*smatt smatt* Tenk at herbalifepulver kan smake så godt?!. :ler:

Håper alle får en fiiiiiiiiiin lørdag. :kaffekopp:Nå er det frokost! :vinke:

coffee-break.gif.a671d72da8859fd4570c1b74487b1f1f.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklær er ute på snora mi. :)  Det er tid for en tidlig lønsj. Jeg benytter anledningen og gratulerer alle som har noe de trenger å bli gratulert med. . .og de andre kan glede seg, for det kommer sikkert noe snart som de også kan glede seg til. :jepp:
 *ingen nevnt - ingen glemt* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så varmt ute at det ikke er behagelig å være ute... :sjenert: Og i tillegg tenke på at det snødde forrige torsdag!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...stabilt ustabilt kan man kalle det tror jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Håndklær er ute på snora mi. :)  Det er tid for en tidlig lønsj. Jeg benytter anledningen og gratulerer alle som har noe de trenger å bli gratulert med. . .og de andre kan glede seg, for det kommer sikkert noe snart som de også kan glede seg til. :jepp:
 *ingen nevnt - ingen glemt* 

Gratulere så masse til deg også Hoppetuss! :roser: Håper klesvasken er tørr og at dagen din har vært fin. :strix:

5 timer siden, FruN skrev:

Når det er så varmt ute at det ikke er behagelig å være ute... :sjenert: Og i tillegg tenke på at det snødde forrige torsdag!! 

...det kan bli for varmt også. :Nikke: I hvert fall når varmen kommer så brått på. :fnise:

19 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har blitt med i RU

Har du det ja. 

Moxnes meme har jeg aldri sett før nå. :cowboy:

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:lillesky2:

Jeg lurer på om Hoppe har bursdag i dag jeg? Fikk det så veldig på følelsami.:skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklær ble tørre på no time og jeg gratulerte Sev med sitt nye medlemskap. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aldrisur skrev:

...det kan bli for varmt også. :Nikke: I hvert fall når varmen kommer så brått på. :fnise:

Absolutt! Må finne frem prarasollen og se om det blir noe hjelp i den :Nikke: 

I kveld har vi gjort noe som virkelig var på tide - skiftet dekk! :fnise: Også noe å gjøre på en lørdagskveld :P Også har jeg pakket ned 17.mai-antrekk til lillemor og meg :flagg: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...