Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg har faktisk aldri smakt det selv, ligner det veldig paa hvitloek, aldri_

I utseende ligner det ikke på hvitløk i det hele tatt, men smaken kan minne om en blanding av hvitløk og persille. Det er megagodt å bruke i salater, supper og sauser og mye mer. :sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

I utseende ligner det ikke på hvitløk i det hele tatt, men smaken kan minne om en blanding av hvitløk og persille. Det er megagodt å bruke i salater, supper og sauser og mye mer. :sikle:

Spennende! :) Kanskje jeg skal proeve aa saa det.

 

Hva er planene dine for det *ikke saa mini* drivhuset ditt da :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det ikke finnes i floraen her oppe. Jeg har aldri strikket i Drops garn, akkurat nå bruker jeg Baby Panda fra Rauma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

RamsloekMetteThomsen.jpg

De er flotte :ninuskapus: Leste et eller annet sted en varsel om at man ikke maatte ta feil av de og liljekonvall, som er veldige giftig. De ligner litt foer blomstene er aapnet visstnok. 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Ramsløk er en sørlig vekst. 

Den lukter så spesielt at du kan lukte den på laaang avstand i ramsløkområder. 

Jeg tror ikke Ramsløk lar seg gjøre å så, den vokser villt på plasser den trives. Akkurat som Kusymre. (Men det vet vel ingen hva er?)

Jeg har sett froe i salg, tror det skal gaa fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Spennende! :) Kanskje jeg skal proeve aa saa det.

 

Hva er planene dine for det *ikke saa mini* drivhuset ditt da :P

Ja det går sikkert om du finner sånne frø.

Hm, det drivhuset du, :daane:du må unnskylde meg nå Rumle, men det er mest satt opp fordi jeg er skikkelig plaget av naboens katter. De har revir i min hage - heter det det? De tisser og bæsjer, ligger og koser seg i plantene mine, og i tillegg så liker de meg ikke? Ikke noe kos får jeg. :legrine:Derfor har jeg nå sperret inngangen deres! Så får jeg se om jeg kan putte planter inn der etter hvert. :unsure: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg har sett froe i salg, tror det skal gaa fint :)

Fikk du ikke fikset tastaturet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det går sikkert om du finner sånne frø.

Hm, det drivhuset du, :daane:du må unnskylde meg nå Rumle, men det er mest satt opp fordi jeg er skikkelig plaget av naboens katter. De har revir i min hage - heter det det? De tisser og bæsjer, ligger og koser seg i plantene mine, og i tillegg så liker de meg ikke? Ikke noe kos får jeg. :legrine:Derfor har jeg nå sperret inngangen deres! Så får jeg se om jeg kan putte planter inn der etter hvert. :unsure: 

:blink: det var jammen nytt bruk for drivhus altsaa! :laugh: Men, tror du kan faa deg en overraskelse, katter er superflinke til aa finne en vei inn der de vil inn :fnise: *snakker av erfaring, har inngjerdet terrasse, hvor jeg ofte faar besoek av en nabokatt* :laugh:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Fikk du ikke fikset tastaturet?

Hei, nei / det er visst ikke tastaturet som er problemet, men selve pcen. Har ikke faatt gjort noe med den enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hei, nei / det er visst ikke tastaturet som er problemet, men selve pcen. Har ikke faatt gjort noe med den enda. 

Kjipt da /: Går det ikke an å laste ned digitalt tastatur? Synes å huske jeg har kunnet fått opp et tastatur på skjermen før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Kjipt da /: Går det ikke an å laste ned digitalt tastatur? Synes å huske jeg har kunnet fått opp et tastatur på skjermen før

Jeg tror det skal kunne gaa an ja, men tror nok ikke det vil loese problemet, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Severus skrev:

Eller kanskje det ikke finnes i floraen her oppe. Jeg har aldri strikket i Drops garn, akkurat nå bruker jeg Baby Panda fra Rauma.

Hva strikker du nå da? 

6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ramsløk er en sørlig vekst. 

Den lukter så spesielt at du kan lukte den på laaang avstand i ramsløkområder. 

Jeg tror ikke Ramsløk lar seg gjøre å så, den vokser villt på plasser den trives. Akkurat som Kusymre. (Men det vet vel ingen hva er?)

Kusymre er det vi kalte syre når jeg vokste opp. Tror jeg? :unsure:

1 minutt siden, Rumle skrev:

:blink: det var jammen nytt bruk for drivhus altsaa! :laugh: Men, tror du kan faa deg en overraskelse, katter er superflinke til aa finne en vei inn der de vil inn :fnise: *snakker av erfaring, har inngjerdet terrasse, hvor jeg ofte faar besoek av en nabokatt* :laugh:

 

Ja det blir nok en liten krig her framover tenker jeg. :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hva strikker du nå da? 

Kusymre er det vi kalte syre når jeg vokste opp. Tror jeg? :unsure:

Ja det blir nok en liten krig her framover tenker jeg. :Knegg:

Djevellue i denne fargen

678.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Kjipt da /: Går det ikke an å laste ned digitalt tastatur? Synes å huske jeg har kunnet fått opp et tastatur på skjermen før

 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg tror det skal kunne gaa an ja, men tror nok ikke det vil loese problemet, dessverre.

Nå er vi så vant med at Rumle snakker litt gammeldansk at det bare virker naturlig. :klovn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Djevellue i denne fargen

678.jpg

Mintgrønn djevellue. :rodmer:Til deg selv, eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...