Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fryser, derfor liker jeg smeltet is best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vakker dag kommer "den store røde" og gir Sev en fryser på døra hennes. :jepp: Nissen altså. 

Skrevet

23:23

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

23:23

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt talloman, hvis dere ikke har fått det med dere. :) 
"Runde", eller like, eller snodige er veldig fengslende. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En vakker dag kommer "den store røde" og gir Sev en fryser på døra hennes. :jepp: Nissen altså. 

Karl Marx? 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

Det er lov med is på fredager 

• Liker 2
Skrevet (endret)

*ta seg kraftig sammen og ikke snakke om "temaet"* Det er kaldt, men tegner til å bli sol her hos meg idag. :jepp:  Jeg tenker ikke så mye på slikt, men jeg tror at folket har begynt å forberede til den søttende.... Gjør dere? 
Denne ostekaken er spesiallaget for denne trådens opphav. Det er ganske mye herbalifepulver gjemt (veldig godt) i den. Vi andre kan bare spise rundt pulveret. :fnise: 
e55768702aa66e345de0692cf08ae0c2.jpg?t%5

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Å du gode Himalaya! :daane: (som bestemoren min pleide å si) Den kaka der så bare nyyyydelig ut.

*smatt smatt* Tenk at herbalifepulver kan smake så godt?!. :ler:

Håper alle får en fiiiiiiiiiin lørdag. :kaffekopp:Nå er det frokost! :vinke:

coffee-break.gif.a671d72da8859fd4570c1b74487b1f1f.gif

• Liker 1
Skrevet

Håndklær er ute på snora mi. :)  Det er tid for en tidlig lønsj. Jeg benytter anledningen og gratulerer alle som har noe de trenger å bli gratulert med. . .og de andre kan glede seg, for det kommer sikkert noe snart som de også kan glede seg til. :jepp:
 *ingen nevnt - ingen glemt* 

• Liker 1
Skrevet

Når det er så varmt ute at det ikke er behagelig å være ute... :sjenert: Og i tillegg tenke på at det snødde forrige torsdag!! 

Skrevet

Mhm...stabilt ustabilt kan man kalle det tror jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blitt med i RU

• Liker 1
Skrevet

:lillesky2:

• Liker 1
Skrevet

IMG_2152.JPG.e7969ab9b9813663ed6a412a205a00a1.JPG

For å feire her er en Moxnes meme

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Håndklær er ute på snora mi. :)  Det er tid for en tidlig lønsj. Jeg benytter anledningen og gratulerer alle som har noe de trenger å bli gratulert med. . .og de andre kan glede seg, for det kommer sikkert noe snart som de også kan glede seg til. :jepp:
 *ingen nevnt - ingen glemt* 

Gratulere så masse til deg også Hoppetuss! :roser: Håper klesvasken er tørr og at dagen din har vært fin. :strix:

5 timer siden, FruN skrev:

Når det er så varmt ute at det ikke er behagelig å være ute... :sjenert: Og i tillegg tenke på at det snødde forrige torsdag!! 

...det kan bli for varmt også. :Nikke: I hvert fall når varmen kommer så brått på. :fnise:

19 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har blitt med i RU

Har du det ja. 

Moxnes meme har jeg aldri sett før nå. :cowboy:

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:lillesky2:

Jeg lurer på om Hoppe har bursdag i dag jeg? Fikk det så veldig på følelsami.:skravle:

• Liker 1
Skrevet

Håndklær ble tørre på no time og jeg gratulerte Sev med sitt nye medlemskap. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

...det kan bli for varmt også. :Nikke: I hvert fall når varmen kommer så brått på. :fnise:

Absolutt! Må finne frem prarasollen og se om det blir noe hjelp i den :Nikke: 

I kveld har vi gjort noe som virkelig var på tide - skiftet dekk! :fnise: Også noe å gjøre på en lørdagskveld :P Også har jeg pakket ned 17.mai-antrekk til lillemor og meg :flagg: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...