Severus Skrevet 5. mai 2017 #21741 Skrevet 5. mai 2017 (endret) Hva tror du FruN? Endret 5. mai 2017 av Severus Faens jævla mobilversjon 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2017 #21742 Skrevet 5. mai 2017 Hmm... *snilleste strikketanta i hele verden hun der* 1
Severus Skrevet 5. mai 2017 #21744 Skrevet 5. mai 2017 51 minutter siden, FruN skrev: Både jeg og mamma var enig at den passer også til teppet du har strikket. Å så var det strømbrudd når vi kom på garnbutikken.
Severus Skrevet 5. mai 2017 #21745 Skrevet 5. mai 2017 Å så har jeg vært på ARK å fått 3 bøker til 199,-
Aldrisur Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #21746 Skrevet 5. mai 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det er trangt og rister på trikk. Jeg takker for at jeg ikke har sånt i nærheten min. 4 timer siden, Lille Lerke skrev: Trikken er ikke gøy. Jeg liker trikk jeg. 10 minutter siden, Severus skrev: Å så har jeg vært på ARK å fått 3 bøker til 199,- Kos deg med strikketøy, brus, manifest og Jon Michelet Severus. Det er helg! 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2017 #21747 Skrevet 5. mai 2017 Kun for å få spenningsnivået deres ned i slapp`a-nivå: Døla-isen med jordbær er bare helt nydelig. Hvis jeg ikke hadde visst at det sto rømme på boksen, hadde jeg egentlig bare tenkt at det smaker bittelitt yoghurtis av den. Anbefales til vafler....og....og...fullstendig uten bakelser. Jeg har ennå en halv liten boks igjen. 1
Mynona Skrevet 5. mai 2017 #21748 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har kjøpt en sånn annen nyhet jeg. Litt varmere enn is. Men den kan anbefales. 1
Severus Skrevet 5. mai 2017 #21749 Skrevet 5. mai 2017 Jeg kan ikke tro at jeg har strikket såpass langt bare idag. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2017 #21750 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har kjøpt denne, veldig god var den.
Mynona Skrevet 5. mai 2017 #21752 Skrevet 5. mai 2017 Har fortsatt igjen av den blåbærisen jeg. Så jeg må spise opp den før jeg kan prøve en ny.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2017 #21753 Skrevet 5. mai 2017 Du er bare glad i litt is av gangen altså. Jeg kan gjerne bytte ut et måltid med en stor is. . . 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #21754 Skrevet 5. mai 2017 48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kun for å få spenningsnivået deres ned i slapp`a-nivå: Døla-isen med jordbær er bare helt nydelig. Hvis jeg ikke hadde visst at det sto rømme på boksen, hadde jeg egentlig bare tenkt at det smaker bittelitt yoghurtis av den. Anbefales til vafler....og....og...fullstendig uten bakelser. Jeg har ennå en halv liten boks igjen. Å jaaaa, den så jeg de reklamerte for - et eller annet sted. 41 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har kjøpt en sånn annen nyhet jeg. Litt varmere enn is. Men den kan anbefales. Mmm, de så også gode ut My. 37 minutter siden, Severus skrev: Jeg kan ikke tro at jeg har strikket såpass langt bare idag. Du har blitt strikkedamen vår du nå. 34 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg har kjøpt denne, veldig god var den. Den så også god ut.... ....mens dere spiser is, har jeg kost meg med Herbalifepulver, bare så det er sagt. Rett fra levra. 1
Mynona Skrevet 5. mai 2017 #21755 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du er bare glad i litt is av gangen altså. Jeg kan gjerne bytte ut et måltid med en stor is. . . Ja. Den Døla boksen er 4 porsjoner for meg. Har spist 3 porsjoner av den nå, så har 1 igjen. Ikke at jeg måler, jeg bare har lagt merke til at bokser på den str holder til 4 ganger. 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Å jaaaa, den så jeg de reklamerte for - et eller annet sted. Mmm, de så også gode ut My. Du har blitt strikkedamen vår du nå. Den så også god ut.... ....mens dere spiser is, har jeg kost meg med Herbalifepulver, bare så det er sagt. Rett fra levra. Pulver? Det hørtes ikke så godt ut. 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #21756 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Ja. Den Døla boksen er 4 porsjoner for meg. Har spist 3 porsjoner av den nå, så har 1 igjen. Ikke at jeg måler, jeg bare har lagt merke til at bokser på den str holder til 4 ganger. Pulver? Det hørtes ikke så godt ut. Det er ikke vondt, men det er ikke veldig godt heller. Det er bare en nødvendighet fordi det gode liv straffer seg.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2017 #21757 Skrevet 5. mai 2017 8 minutter siden, Aldrisur skrev: ....mens dere spiser is, har jeg kost meg med Herbalifepulver, bare så det er sagt. Rett fra levra. Først nå husker jeg jo at jeg ikke skulle snakke om fristelser her inne. Unnsyll, Aldri. 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er ikke vondt, men det er ikke veldig godt heller. Det er bare en nødvendighet fordi det gode liv straffer seg. Huff. Du har min medfølelse. Syns sånne ting smaker drikkelig sagflis jeg. 1
Mynona Skrevet 5. mai 2017 #21758 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er ikke vondt, men det er ikke veldig godt heller. Det er bare en nødvendighet fordi det gode liv straffer seg. Jeg er enig med Hoppe. Sagflis. Hvorfor skal alt det gode bringe med seg sånne kjipe ting 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #21759 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Først nå husker jeg jo at jeg ikke skulle snakke om fristelser her inne. Unnsyll, Aldri. Huff. Du har min medfølelse. Syns sånne ting smaker drikkelig sagflis jeg. Trenger ikke å unnsylle Hoppis! Ja, enig, det smaker jo ikke så godt, men jeg sier som reven når han ble flådd: Det er bare en overgang. 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #21760 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg er enig med Hoppe. Sagflis. Hvorfor skal alt det gode bringe med seg sånne kjipe ting Ja det er dårlig gjort. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå