Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41661 Del Skrevet 21. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Mm, plaske i bassenget er herlig! Vi var i en pool-bar, der folk satt med rompa i vannet og drakk øl og drinker i timesvis. Uten å gå på do. Det tok meg litt tid før jeg skjønte tegninga. Men da gikk jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41662 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Mm, plaske i bassenget er herlig! Vi var i en pool-bar, der folk satt med rompa i vannet og drakk øl og drinker i timesvis. Uten å gå på do. Det tok meg litt tid før jeg skjønte tegninga. Men da gikk jeg. Jaaa! Eller i sjøen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41663 Del Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Da er det jo bare for My å droppe henne av hos deg istedet for noe barnehage da Nå har jeg kanskje ikke forstått akkurat hvor langt borti der du bor da men Jaaaa, jeg tar i mot alle småttinger med glede. 1 minutt siden, Mynona skrev: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41664 Del Skrevet 21. februar 2019 Man skulle hatt et helt eget basseng bare for seg selv tenker jeg nå Merker jeg blir skeptisk igjen til ideen min om ta opp vanntrening 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41665 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Man skulle hatt et helt eget basseng bare for seg selv tenker jeg nå Merker jeg blir skeptisk igjen til ideen min om ta opp vanntrening Enig. Jeg blir alltid skeptisk når mange bruker bassenget over lang tid - står og snakker og tar seg en drink og liksom bor der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41666 Del Skrevet 21. februar 2019 Nå er det leggetid her! Dere får kose dere videre 🏊♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41667 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå er det leggetid her! Dere får kose dere videre 🏊♀️ Kos deg du også og god natt fine My. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41668 Del Skrevet 21. februar 2019 Grøss. Fikk du badet noe i havet på turen? Det ble en så merkelig sommer, kom meg ikke til hytta i tide til å bade en gang. 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå er det leggetid her! Dere får kose dere videre 🏊♀️ Når du tør babysvømming bør jeg tørre voksensvømming Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41669 Del Skrevet 21. februar 2019 All denne badepraten, tror jeg må ta meg en dusj nå God natt om det er leggetid for deg også Aldri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41670 Del Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Grøss. Fikk du badet noe i havet på turen? Det ble en så merkelig sommer, kom meg ikke til hytta i tide til å bade en gang. Når du tør babysvømming bør jeg tørre voksensvømming Sov godt Ja fikk da det, men det var satt opp skilt med advarsel om sånne portugisiske krigsskip, maneter altså. Så jeg følte meg ikke trygg. Det er egentlig veldig trist, for vannet holder 26 grader, er blåturkis og ser veldig rent ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41671 Del Skrevet 21. februar 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: All denne badepraten, tror jeg må ta meg en dusj nå God natt om det er leggetid for deg også Aldri God natt finefrøkna vår. Håper du får sove godt og tror jeg følger ditt eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41672 Del Skrevet 21. februar 2019 Kjedelig, men de er vel livsfarlige Bra du var forsiktig. Det tror jeg at jeg vil, natta fine snuppeline 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2019 #41673 Del Skrevet 21. februar 2019 Idag har jeg kasta opp, sovet vekk hele dagen og sett på Fire Stjerners Middag hele kvelden. Spiste potethjerter fra Maarud til "middag" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 21. februar 2019 #41674 Del Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Aldrisur skrev: Kos deg du også og god natt fine My. Om ei Ex. , -altsÅ Heeelt HYPP-Potestisk... Hadde kallt meg ¨Lille My¨ ... ÆR Det bra, -eller ikke så bra ... ... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41675 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) 2 timer siden, Aldrisur skrev: Gærne pappaer sååå sunt for barn! Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget. Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv.. Jeg ble sliten jeg. Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. Kattejakt med lommelykt?! Endret 21. februar 2019 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41676 Del Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Aldrisur skrev: Mm, plaske i bassenget er herlig! Vi var i en pool-bar, der folk satt med rompa i vannet og drakk øl og drinker i timesvis. Uten å gå på do. Det tok meg litt tid før jeg skjønte tegninga. Men da gikk jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2019 #41677 Del Skrevet 22. februar 2019 God helg :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. februar 2019 #41678 Del Skrevet 22. februar 2019 God helg ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. februar 2019 #41679 Del Skrevet 22. februar 2019 19 timer siden, Severus skrev: Idag har jeg kasta opp, sovet vekk hele dagen og sett på Fire Stjerners Middag hele kvelden. Spiste potethjerter fra Maarud til "middag" Håper du føler deg bedre i dag og får spist noe ordentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2019 #41680 Del Skrevet 22. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå