Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den utstillingen hørtes kjent ut :ler:  Tror jeg tenker på den som handlet om hva man har prøvd å strikke, men som ble uferdig eller noe sånt. 

Tåler ikke alkohyler jeg nå, i dobbel forstand :blink: Men en digital en er grei :kristin: 

6 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg har hørt på podcast om han der Burås fyren (er det det han heter?) I alle dager for en vemmelig type! :blink: 

Men, jeg vet jo knapt hvem han er. Stemmer det at han er komiker som er gift med en kjent (?) blogger? :klo:

Vet ikke hvem det er, men har sett det er en tråd om ham. Overgrep? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Den utstillingen hørtes kjent ut :ler:  Tror jeg tenker på den som handlet om hva man har prøvd å strikke, men som ble uferdig eller noe sånt. 

Tåler ikke alkohyler jeg nå, i dobbel forstand :blink: Men en digital en er grei :kristin: 

Jeg hørte siste 25 minuttene av en podcast med Tussvik og Tønne hvor de leste opp ett brev fra 1 av åpenbart veldig mange som han har sendt/sagt/gjort veldig upassende ting mot. Det var sjokkerende greier :blink:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Han er en ganske så kjent komiker gift med en blogger som heter Marna og bloggen hennes heter *Komikerfrue*

Jeg blir nesten dårlig av å lese om fyren. Og jeg kjenner dessverre til mange andre som er som han. :sad:

Usj! 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Fy søren altså så kvalm oppførsel ..

Jeg får vel  sjekke ut hva dette handler om..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg får vel  sjekke ut hva dette handler om..

Ja, hør slutten av den podcasten.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Fy søren altså så kvalm oppførsel ..

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Digital :vin:til deg...

Overgrep både verbalt og fysisk. En gift mann med flere barn, som grabber nedi buksa på jenter og trakasserer dem med griseprat over mobilen. Blant mye annet. :murvegg:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, hør slutten av den podcasten.

Er det bare å google de? Ikke noe abonnement eller sånn?

• Liker 1
Skrevet

Gah jeg må lades 3% igjen :bond:

Ha en fin kveld videre :vinke:

• Liker 2
Skrevet

Ja, hun Kemma er tøff som står fram. Mange andre har opplevd det samme med ham. 

Puke....:spy:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Digital :vin:til deg...

Overgrep både verbalt og fysisk. En gift mann med flere barn, som grabber nedi buksa på jenter og trakasserer dem med griseprat over mobilen. Blant mye annet. :murvegg:

:helen: 

Æsj. Er nok av sånne menn ja, de fleste får ingen straff eller uthenging. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ligger mange direktelinker til det inne i den tråden, jeg har ikke nok % til åfinne den, sorry :ler:

• Liker 2
Skrevet

Google Tusvik og Tønne podkast,  Ikke noe ab.

Akkurat nå, Rumle skrev:

Gah jeg må lades 3% igjen :bond:

Ha en fin kveld videre :vinke:

God lading! :danser:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ligger mange direktelinker til det inne i den tråden, jeg har ikke nok % til åfinne den, sorry :ler:

Det går bra! Finn kontakten din du! :laugh:  :vinke: Sees plutselig.

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Google Tusvik og Tønne podkast,  Ikke noe ab.

God lading! :danser:

Ja, da har jeg noe å høre på i kveld :ler: Bra dere oppdaterer meg. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:skya:

Bra lading det der også :fnise: Satt og tenkte på om jeg skulle finne noe meditativt eller et pledd til deg, men her er det jo disco :hoppendeglad: 

:danser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror jeg foretrekker pledd i kveld. 

Jeg har fulgt med på denne ØB i mange måneder og må si at jeg synes det er topp at han nå endelig blir tatt med buksa nede. 

Ingen skulle få mulighet til å slippe unna trakassering av andre mennesker. Nå har det endelig blitt viden kjent hva han har drevet med, artikkel både i Se og Hør, Dagbladet og VG i tillegg til denne podcasten.

Jeg klarer ikke å lese i den tråden her på KG. Altfor mange teite manneinnlegg for meg. :kaklehone:Jeg blir dårlig av å lese at noen prøver å bagatellisere og unnskylde ham. 

Endret av Aldrisur
...skrivefeil pgs. stort engasjement.
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tror jeg foretrekker pledd i kveld. 

Jeg har fulgt med på denne ØB i mange måneder og må si at jeg synes det er topp at han nå endelig blir tatt med buksa nede. 

Ingen skulle få mulighet til å slippe unna trakassering av andre mennesker. Nå har det endelig blitt viden kjent hva han har drevet med, artikkel både i Se og Hør, Dagbladet og VG i tillegg til denne podcasten.

Jeg klarer ikke å lese i den tråden her på KG. Altfor mange teite manneinnlegg for meg. :kaklehone:Jeg blir dårlig av å lese at noen prøver å bagatellisere og unnskylde ham. 

Skjønner jeg godt! Virker som det er mange hjernedøde kgmenn for tiden.  Vet ikke om jeg orker å lese den selv :ler: men kikket innom artiklene du nevnte. Høres jo ut som han har sluppet unna i mange år med grov trakassering. Får høre på den podcasten så får jeg et bedre inntrykk :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner jeg godt! Virker som det er mange hjernedøde kgmenn for tiden.  Vet ikke om jeg orker å lese den selv :ler: men kikket innom artiklene du nevnte. Høres jo ut som han har sluppet unna i mange år med grov trakassering. Får høre på den podcasten så får jeg et bedre inntrykk :jepp: 

Hjernedøde menn er bare fornavnet! :mynona::fnise:

Hør på podcasten de siste 25 minuttene. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hjernedøde menn er bare fornavnet! :mynona::fnise:

Hør på podcasten de siste 25 minuttene. :Nikke:

:ler: Blir faktisk litt skremt for hva slags miljø «min» ungdom (nevøen) kan havne borti. 

Skal høre det nå jeg.

Kos deg under pleddet :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Frøkensina skrev:

En ny badenymfe er født :strix: Tror da det er mye babysvømming for etter permisjonstid også, nevøen min holdt på med det lenge og startet med mye svømming senere.

Høres bra ut med variasjon, håper du trives der :jepp: 

Vi starter snart på 3.svømmekurset. Men det er på dagtid, så det er vanskelig å få til etter permisjonstid. 

50 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å jaaaaa, da skjønner jeg. :fnise: Det høres varierende og spennende ut. Det er så fint å de at du er i farta. :klemmer: 

Vann- og badeglede er virkelig gull verdt My. :ninuskapus:

Hun lille her i gården har hatt så stor glede av at hun var md på babysvømming fra hun var ca. 6 mndr. I ettertid har hun svømt både over og under vann i hele sitt liv. Det å ta ungene med i svømmehallen er en investering for livet. 

Jeg ler når jeg tenker på lille-My som hoier og gleder seg over å se vann. :ler:  

Kanskje en ide til en utstilling på Astrup Fearnley -museet? *Norske damers gamle vantepar gjennom det siste århundret* :briller:

-------------------------------

Jeg er så sliten i kveld at jeg er helt susete. :blink: Dagen ble mye mer slitsom enn jeg hadde trodd. 

Så nå er det bare go'stolen og tekopp..:kaffekopp: eh... jeg mener :vin:som gjelder fram til leggetid. 

Håper alle har det bra. :klem1:

Hun var jo med pappan sin ned vannsklia når hun var 4 mnd.. Med mamman løpende etter ropende "hva er det du gjøøøøør?? Hun er bare 4 månedeeeeeer" :P Tror ikke hun har noe valg, må bare være glad i å bade med den pappan :fnise: 

Hva er det du har ordnet med i dag? Bare farting? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...